Auteur Topic: het droom-topic:):)  (gelezen 21043 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:het droom-topic:):)
« Reactie #60 Gepost op: 16-05-2002, 21:54:35 »

Ow, jawel hoor. In de Molshoop krijg je per halve liter spiritus vijfendertig zegeltjes. En aangezien ik ook een vuureter ben, heb ik nu al zeker 1284716595832875,25 zegeltjes bij elkaar gespaard, nog maar 95784,75 voor een zwembad  :P

als het een zwembad in de tuin is, is dat een voorteken van een liefdesaffaire... jaja Daan dus eigenlijk spaar je met die zegeltjes voor een liefdesaffaire... klopt toch RA'tje??  ;)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #61 Gepost op: 16-05-2002, 22:45:46 »
Yep! Dus nodig maar iemand leuk uit om mee te gaan zwemmen Daan!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #62 Gepost op: 18-05-2002, 09:44:19 »
hmmmmm...... uuuh.....nou ik kan niemand bedenken. Natuurlijk nodig ik jullie hierbij allemaal alvast uit voor mijn zwem/discofeest. Ik moet er nog maar 123....gaat echt snel  ;D

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 18-05-2002, 19:18:27 »

hmmmmm...... uuuh.....nou ik kan niemand bedenken.

jaaaaaajaaaaa... dat zeggen ze allemaal... ;)

Citaat
Natuurlijk nodig ik jullie hierbij allemaal alvast uit voor mijn zwem/discofeest. Ik moet er nog maar 123....gaat echt snel  ;D

dat gaat zeker snel als je er afgelopen donderdag nog meer dan 95000 moest...! Cool je zwem/discofeest, daar gaan we toch zeker wel heen he mensen?!  ;D

btw, als je al die zegeltjes hebt, hoe lang is dan de levertijd van dat zwembad? ;D

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 19-05-2002, 02:31:04 »
Leuke topic :)

Ik heb na afl. 2 over WIDM gedroomd; ik droomde dat Pamela achter me aan zat in een groot bos en ik zag Jantien die haar vanuit de verte stond aan te moedigen. Pamela wilde me overtuigen dat George de mol niet was, maar tegelijkertijd was er een soort galmende fluisterstem die ik op een gegeven moment meende te horen zeggen : George is de mol. Doordat Pamela er zo doorheen aan het roepen was van niet wist ik niet zeker of ik het nou goed gehoord had en daarom probeerde ik Pamela te ontvluchten zodat ik die stem beter zou kunnen horen, maar dat lukte me niet!

Ik weet nog wel wat leuke sites, o.a. over lucide dromen waarmee ik ook bekend ben.

http://dit.is/een_droom
http://home.zonnet.nl/droomik

van alles over uittredingen vind je op
http://www.doorhetraam.nl

en tenslotte van alles over dromen te vinden op
http://droom.pagina.nl

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 19-05-2002, 11:49:16 »

hmmmmm...... uuuh.....nou ik kan niemand bedenken.

Ik zou er zo lang niet over na hoeven denken :p

PS: Bedankt voor de sites tureluurs! Ga ik zeker een uitchecken!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #66 Gepost op: 19-05-2002, 21:42:06 »
Ik kan ook wel iemand bedenken hoor,
Ik hou het alleen voor me  ;)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #67 Gepost op: 19-05-2002, 22:31:45 »
ik heb vannacht iets gedroomd met een hele hoop achtbanen, et was super gezellie want was met me leuke kant van me familie en dr stonden nergens rijen. ra, wat betekend dat?

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 20-05-2002, 10:34:12 »

ik heb vannacht iets gedroomd met een hele hoop achtbanen, et was super gezellie want was met me leuke kant van me familie en dr stonden nergens rijen. ra, wat betekend dat?

Nou ik vind het maar een vage uitleg die ik gevonden heb:
achtbanen: The wild ups and downs you are experiencing are a form of dream acceleration. It is a physical, emotional and topical roulette wheel that can land you most anywhere. Congratulations if you hang on for the whole ride. But why are your knuckles so white afterwards?
and dat je 'fun' had betekent dat er goede tijden voor je komen.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #69 Gepost op: 20-05-2002, 11:09:17 »
volgens mij betekend et gewoon dat ik de reclame van six flags te vaak gezien heb  ;)
die had k toen nl. gezien dus k denk vandaar

maar dan nu, m'n droom van vannacht.
het begon ongeveer dat ik op een camping stond, en ik werd wakker in een vouwwagen, een vierpersoons geloof ik. lag ik daar ineens met zo'n tien mensen, allemaal tegen elkaar aangepropt. toen veranderde dat ding ineens in een camper, en waren er bijna geen mensen meer. toen was de camper ineens weg en zaten we in een donker stadje met hele stijle wegen en het was er glad zodat die wegen helemaal niet te doen waren. ik was daar met jantien en twee kleine kinderen, een jongen en een meisje. we moesten allebei de weg vinden naar ons pension ofzo, dat was heel erg vaag. na een uur lope kloten in dat stadje waar eigelijk verder niemand was veranderde jantien ineens in m'n moeder en die twee kleine kinderen waarvan ik dacht dat het jantiens kinderen waren in twee van m'n oppaskindjes.

einde.

nou, volgens mij is dit niet zo'n interessante droom, maar misschien dat ra d'r wat van kan maken?

doris

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #70 Gepost op: 20-05-2002, 12:06:27 »
hmmm, ik weet niet meer wie (doris of zo??) zei dat mensen die WIDM niet kenden dachten dat Jantien haar moeder was.....

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #71 Gepost op: 20-05-2002, 12:17:10 »
hahahah doris!
hoezo afkickverschijnselen ;D
en dat na een maand! ;D

hihi

always look on the bright side of life

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #72 Gepost op: 20-05-2002, 13:22:09 »
Citaat
hmmm, ik weet niet meer wie (doris of zo??) zei dat mensen die WIDM niet kenden dachten dat Jantien haar moeder was.....

ja, was ik

Citaat
hoezo afkickverschijnselen

zal k nog wel n heeeele tijd last van blijven houden, ongeveer tot december denk ik zo

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 20-05-2002, 19:42:20 »

nou, volgens mij is dit niet zo'n interessante droom, maar misschien dat ra d'r wat van kan maken?

doris

Sorry, er zitten vel te veel verschillende elementen in :( dan wordt de uitleg één soepboel (als er al uitleg is over een camper met zoveel mensen :) )
sorry door :(

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #74 Gepost op: 20-05-2002, 19:47:48 »
geeft niej hoor ra... ik kan em zelf wel uitleggen, bijv. dat jantien in me moeder veranderde omdat ik dr gister ineens aan moest denke dat mense dachten dat jantien m'n moeder was en dat die kinderen ineens m'n oppaskindjes werden was denk ik omdat ik ze gisteren heb gezien. van die camper komt denk ik door notting hill... want iedereen lag ook gedraaid (nie lache!) hoofd, voeten, hoofd, voeten, en dat was bij notting hill ook zo want daar heb ik me toen zo over verbaasd...
de psychologische of voorspellende kant erachter zal ik op die manier wel niet te weten komen, maar dit was dus de reden van die droom denk ik.
doris

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 20-05-2002, 20:26:18 »
idd, dromen gaan toch meestal over dingen die al geweest zijn ipv die nog moeten komen....

nu word ik vast weer onwijs aangevallen... ;)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #76 Gepost op: 20-05-2002, 20:31:56 »
niet door mij iig, want dat is psies wat ik bedoel, tenzij dingen uit je verleden te maken hebben met dingen in je toekomst... snap je wat ik bedoel?

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 21-05-2002, 09:33:00 »
Ik droom heel soms van dingen die nog moeten komen (hoewel je dat op dat moment natuurlijk niet weet) en als het dan gebeurt in je echt leven heb je zo'n déjà-vu. I love déjà-vu!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #78 Gepost op: 21-05-2002, 09:56:27 »
RA, weet je toevallig ook wat deze droom betekend? Vroeger droomde ik 2x precies dezelfde droom dat ik in bed lag met mijn lampje aan, ik hoorde dat mijn vader naar boven kwam maar was net te laat om mijn licht uit te doen en toen wou mijn vader mij opeten.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 21-05-2002, 13:26:04 »

RA, weet je toevallig ook wat deze droom betekend? Vroeger droomde ik 2x precies dezelfde droom dat ik in bed lag met mijn lampje aan, ik hoorde dat mijn vader naar boven kwam maar was net te laat om mijn licht uit te doen en toen wou mijn vader mij opeten.

kijk die is al handiger omdat ie korter is.
Dromen over je vader heeft te maken met autoriteit.
Lampen die aanstaan wijzen op succes.
Je eigen bed wijst op veiligheid.
Dat ie je wou opeten krijg ik niks over gevonden. :( Maar het ziet er wel positief uit iig (dromen over de dood kan bijvoorbeeld net het tegenovergestelde betkenen)
PS:Ik geloof er zelf ook allemaal niet in hoor, maar vind het wel leuk om te zien wat het betekent.
PS2: Nu kruip ik onder de grond en ga ik me bezig houden met examens en eindwerk, dus ben er een tijdje niet. Je kan zelf ook kijken wat je droom te betekenen heeft op http://www.swoon.com/dream/
doei