okeej, ik heb ook nog een droom die ik denk ik een keer of vijf heb gedroomd toen ik klein was.
ik werd gevangen genomen door een heks en werd in een zembad gegooid waar een haai in zwom. naast de heks stond mijn vader, maar hij deed niets. het lukte me altijd om op de haai te springen, en na een tijdje zwom de haai weg. dan vaarden we langs een beer, en die hielp me dan.
volgens mij is dit gewoon een uiting in m'n slaap van de trauma's die ik in het fatamorgana in de efteling heb opgelopen, maybe ook niet, ra, help me out please!
en dan mijn droom van vannacht (het was een lange droom...)
ik liep mijn huis uit, liep een stukje door de straat, liep weer terug, maar er stonden ineens allemaal beesten: een paar tijgers, een paar beren en twee hele grote honden. ik wist dat ze me niets konden doen, maar ik bleef maar "af!" en "ga weg!" roepen.
toen gebeurde er iets wat ik niet meer weet, maar opeens was ik in een of andere winkel met een vriendin. we keken naar spullen voor in je haar. ze had ook een zusje van 2 (heeft ze niet), en die was helemaal hyper aan het doen. na een tijdje haalde ik haar maar uit d'r buggy.
toen gingen we weg, en kwamen we in een lege kamer. die vriendin was er nog, maar het zusje niet meer, maar er was wel een andere vriendin bij gekomen. toen we het saai vonden worden in de lege kamer liepen we een enorme, met oranje fluweel beklede trap op, en we kwamen in een soort bar, waar een paar mensen uit m'n klas zaten en de mensen met wie ze veel omgaan.
we gingen weer weg, ik vroeg nog "waar is je zusje?" "ze slaapt". toen kwamen we weer in de kamer en daar zat paméla. we hielden een heel gesprek over acteren. toen paméla weg liep, kwam george binnen, ze zagen elkaar nog wel ff gloof ik. m'n vriendinnen waren ineens weg, en toen was alleen george d'r nog. hij vertelde allemaal dingen over widm en portugal.
einde.
ra, misschien dat je m'n droom in stukken kan ontleden, bijv.
-de wilde dieren
-de winkel en het kleine kind
-de lege kamer
-de trap (echt zo'n ouderwetse hele brede trap, zo'n hollywood trap)
-de kamer met widm mensen
doris