Auteur Topic: het droom-topic:):)  (gelezen 21037 keer)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:het droom-topic:):)
« Reactie #120 Gepost op: 7-06-2002, 08:15:59 »
Whiteshadow, je hebt op het forum een droom-afdeling zakmaarzegge. Maar ik heb een berichtje naar je gestuurd in je privebox hierover, nie geleze?
Enne volgens mij treed je altijd uit als je slaapt, maar omdat je droomt heb je dat niet in de gaten ofzo. Denk ik...

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #121 Gepost op: 7-06-2002, 13:26:04 »
dat van whiteshadow, daar kannik niej in want ik ben niet geregistreerd... die andere site, (www.xs4all.nl/~pasquale/TTM/nl/1/nav.html) is wel fijn... en die van pe blablabla ook denk k want die post ook erg veel op dat andere forum...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #122 Gepost op: 7-06-2002, 13:49:09 »
Die pe het dur wel verstand van, hij (of zij) heeft mijn droom uitgelegd. En ik stond er echt van te kijken. Achteraf gezien klopt die droom dus. Het was een waarschuwende droom, jammer dat ik daar zo laat achterkwam. Maar echt, je moet gewoon even aanmelden bij een of andere provider voor een gratis e-mail en dan kun je er ook op, ik had nl ook alleen maar msn. Waarvoor dat niet mag zou ik ook niet weten trouwens.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #123 Gepost op: 7-06-2002, 13:57:19 »
pfffff vaag dan... wrom ben je niej op msn tijgetje kunne we dr ff heel gesprek over houde

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #124 Gepost op: 7-06-2002, 14:34:59 »
Nu kan ik niet, ben over een half uurtje klaar en moet ik nog een paar dingetjes doen, maar volgende week gaan we wel ff msnnen ok?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #125 Gepost op: 7-06-2002, 14:37:49 »
doen we

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #126 Gepost op: 18-06-2002, 14:47:51 »
Ohwhee Doris, hee hee! K heb nou denk ik wel een goeie site voor je gevonden. Das www.innerned.com, leuke site hoor. Staat vanalles in, over dromen, aura's  en weet ik veel allemaal nog meer. Moej je ech ff kijke, ik hoor het wel wat je dur van vin.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #127 Gepost op: 18-06-2002, 16:48:15 »
wel heel erg ingewikkeld die site... nou ja... onoverzichtelijk... maar geeft nix heeeel erg bedankt iig voor de link! enne... die ene site van pasquale ofzow... die heeft egt n heel fijn forum. is niet zo druk maar die pe die legt egt je dromen uit enzo... egt goed.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #128 Gepost op: 21-06-2002, 14:56:02 »
klopte het een beetje denk je, die droomuitleg? Bij mij best wel. Stom he eigenlijk, je droomt wat zodat je onderbewustzijn je kan waarschuwen voor iets en dan weet je niet wat het betekend!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #129 Gepost op: 25-06-2002, 22:41:48 »
Ik heb de laatste tijd geen leuke dingen gedroomd :( Ik ga ze toch opschrijven omdat ik ze wel kwijt wil. Zwakke lezertjes gelieve niet verder te lezen....

droom 1:
Ik zag een aflevering van De Mol. Een kandidaat kreeg een vrijstelling als hij 3 mede kandi's zou doodschieten. Letterlijk dus. Het was een psychologisch spel. De makers dachten niet dat ie zou schieten, de kandi dacht niet dat ze het geweer geladen zouden hebben... gevolg: 3 kandi's door het hoofd geschoten  :'(

droom 2:
Buurman was gestorven en lag opgebaart in zijn huis. Uit fatsoen waren we komen bezoeken om de familie te steunen. Kom ik daar binnen, opent die dode ineens zijn ogen en begint heel wild in het rond te slaan! Eng!

droom 3:
De engste van allemaal. De nicht van mijn moeder kwam ineens aangewandeld in een rode jurk en lang rood haar. Ze zei plots "Je ziet het wel hard heh?" Ik vroeg wat dan. Ze zei dat je het goed kon zien dat ze MOEST trouwen (die rode jurk was dus haar trouwjurk) omdat ze zwanger was en dat je dus kon zien dat ze zwanger was. Het volgende dat ik herinner is dat ze een abortus gedaan heeft. Dus ik sta in een witte kamer en ga in de wasbak kijken en daar ligt een Siamese tweeling (2 hoofden, vier armen en met de schouders aan elkaar gegroeid) vol bloed. Dat waren dus eigenlijk haar kinderen en die waren nu dood. De dokter kwam en legde ze op de grond en toen kwamen ze ineens tot leven en begonnen zo wild te spartelen dat ze omvielen en van elkaar losbraken met een harde KRAK. Gatver!!

Ik heb niet gekeken wat dit allemaal betekent, heb er niet zo'n zin in...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #130 Gepost op: 26-06-2002, 08:27:38 »
Jhee, apart zeg. Raar dat alle 3 de dromen over de dood gaan, alleen de 2e en 3e komen ze weer tot leven. Misschien betekend dat iets. Heb je ze vlak achter elkaar gedroomd of zit daar wat tijd tussen (paar weken)? Misschien moet je toch even op zo'n site kijken wat je droom betekend. Misschien valt het best mee en ben je opgelucht als je weet wat het betekend.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 4-07-2002, 17:58:21 »
ja, eng zeg... misschien een enge film gezien of eng boek gelezen...?

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
VERPLAATST: test
« Reactie #132 Gepost op: 22-10-2002, 21:42:27 »
voor dat dit topic op de 2e pagina komt en waarschijnlijk niet meer gebruikt zal worden haal ik em nog maar ff uit het stof!  ;)

iemand nog leuke dromen gehad de laatste tijd?

k had laatst wel gedroomd dat we een feest hadden bij het zwembad kasteel en daar waren heel veel mensjus, Han, ovide, doris, e, daan, A&K en Ovide en nog wat mensjus!  :)
t was heel gezellig...  alleen toen wou k een foto maken van A&K en toen bleek dat ze ineens een jongen was  :-X  ;D haha lkkr vaag...

maar laatst had ik ook geen leuke droom waar ik bijna gillend wakker werd, want m'n vader ging me vermoorden ofsjo... tenminste eerst had ik zijn pistool afgepakt en geschoten omdat hij anders mij zou vermoorden... toen d8 k dat hij dood was en toen sprong ie op muh af en trok un mes.......
brr, en toen werd ik wakker...  :o

(haha, in t echt is muh vader nie zo hoor   :D)

en k heb soms ook wel eens dat ik wakker wordt en dat lijkt ut alsof ik meters val en dan neerknal op m'n bed, heeft dat soms wat met uittredingen te maken ofsjo?  
(in dit topic was dr al eerder over gesproken dus...)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 22-10-2002, 21:51:27 »
en k heb soms ook wel eens dat ik wakker wordt en dat lijkt ut alsof ik meters val en dan neerknal op m'n bed, heeft dat soms wat met uittredingen te maken ofsjo?  

Ik heb ook heel vaak dat 't net is alsof ik heel snel val en als ik wakker wordt dat ik dan neerknal op m'n bed. Ik heb wel 'ns ergens gelezen dat bijna iedereen dit wel eens heeft. Ik weet niet meer precies waar 't aan lag, maar ik geloof niet dat 't iets met uittredingen te maken had. Ik geloof dat 't iets te maken had met de verschillende fases van 't slapen. Dat 'vallen' vindt geloof ik altijd plaats in de eerste fase van 't slapen, waarin je nog niet zo vast slaapt. (ik heb verder geen idee hoe deze fase heet.....)

Op de middelbare school heeft iemand ooit 'ns 'n keer 'n spreekbeurt gehouden over dromen en toen kwam dit onderwerp ook al aan bod. Ik geloof niet dat ik toen zo goed opgelet heb, want erg veel kan ik me er niet meer van herinneren. Maar misschien ben ik 't ook wel gewoon vergeten, net als al die dromen die ik 's morgens na veel te vroeg gewekt te worden door de wekker gelijk weer vergeten ben.  ;)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 22-10-2002, 21:57:02 »
Dat 'vallen' vindt geloof ik altijd plaats in de eerste fase van 't slapen, waarin je nog niet zo vast slaapt. (ik heb verder geen idee hoe deze fase heet.....)

Oja, dat zal idd wel! Want dat heb k meestal alleen als k probeer te slapen en dan slaap ik ff en dan wordt ik wakker en dan heb k dat...  ;)

Best interessant iig, dromen... hmm misschien x idee voor un project op school....  8)  
haha, iig bedankt!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 22-10-2002, 21:59:14 »

k had laatst wel gedroomd dat we een feest hadden bij het zwembad kasteel en daar waren heel veel mensjus, Han, ovide, doris, e, daan, A&K en Ovide en nog wat mensjus!  :)
t was heel gezellig...  alleen toen wou k een foto maken van A&K en toen bleek dat ze ineens een jongen was  :-X  ;D haha lkkr vaag...

A&K is zeer geflatteerd dat je aan haar denkt en ook van haar droomt, maar wijst erop dat ze wel degelijk vrouwelijk is  ;D

banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

• Forumlid
LET OP: VERHUISD
« Reactie #136 Gepost op: 22-10-2002, 22:02:41 »
haha, ja dat d8 k al wel hoor!  ;) Je leek iig een beetje op pipi langkous  ;D :P
maja t was iig un vage maar wel un leuke droom....  

offtopic: k ga maar es naar mn bedje en lkkr dromen!  :)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 22-10-2002, 22:19:22 »
pipi langkous? ik heb er het haar voor (als ik het kleur) en lichte sproeten :) maar verder raak ik niet

slaapwel ;)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 23-10-2002, 20:30:27 »
Hoe zag ik er uit @miesh?  :D

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 24-10-2002, 07:25:16 »
haha, ehm volgens mij had je kort en bruin haar ....
Maar k weet t nie precies meer want volgens mij lag je de hele tijd in t zwembad!! ;D