Auteur Topic: het droom-topic:):)  (gelezen 21026 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #140 Gepost op: 25-10-2002, 20:01:18 »
hee hoe zag ik dr uit dan :D

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
VERPLAATST: test
« Reactie #141 Gepost op: 25-10-2002, 20:25:51 »
ehmmmmm ehmmmmmm *@miesh denkt hard na...*

volgens mij: bruin blond haar,lang en iig jong  :D in vergelijking met de andere dan
(wel ouder als mij....  maar oke ::) ;))

« Laatst bewerkt op: 26-10-2002, 11:04:52 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 26-10-2002, 11:09:48 »
ouder als mij....
:( ::) :-X

Grappig dat je over ons droomt @miesh, hoe zag ik eruit?? :)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 26-10-2002, 11:14:11 »
oke oke, ouder DAN mij .... tog?  ::) nederlands is nooit mn beste kant geweest!  :D k weet niet precies hoe je eruit zag, e. Maar omdat ik al wel s foto's van je heb gesien, denk ik gewoon zo als je er ook echt uit ziet!  ;)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 26-10-2002, 11:17:34 »
oke oke, ouder DAN mij .... tog?
dan ik... sowwy...

Citaat
k weet niet precies hoe je eruit zag, e. Maar omdat ik al wel s foto's van je heb gesien, denk ik gewoon zo als je er ook echt uit ziet!  ;)
hey, ik zie dr nu echt niet meer zo uit als in april, hoor! ;) of wel Daan?

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 26-10-2002, 11:20:45 »
dan ik... sowwy...
haha, t maakt niet uit hoor! t is wel eens goed voor mij...(alhoewel k t tog weer snel vergeet ... :-X)
hey, ik zie dr nu echt niet meer zo uit als in april, hoor! ;) of wel Daan?
k zal wel kijken, als k de foto's van missie mol zie, of je er nog steeds zo uit ziet....  :P

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #146 Gepost op: 26-10-2002, 13:07:15 »
nou @miesh je beschrijving klopt wel n beetje, k heb donkerblond haar en ben niet heel klein, ook niet heel groot ofzo hoor (1m78 ofzo). maar iig, wat zijn die foto's van missie mol dan?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 26-10-2002, 14:49:37 »
maar iig, wat zijn die foto's van missie mol dan?
ik ben afgelopen zondag bij Daan en Elmar (nick op het forum: Bardock) geweest voor een 'Missie Mol vergadering' (Julia zou eigenlijk ook komen, maar kon helaas niet) en toen hebben we ook wat foto's gemaakt en ik heb beloofd die op het forum te zetten. tzijn gewoon wat gezellige fotootjes van ons drieën, tja als ze gelukt zijn he...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 27-10-2002, 10:34:38 »
nou @miesh je beschrijving klopt wel n beetje, k heb donkerblond haar en ben niet heel klein, ook niet heel groot ofzo hoor (1m78 ofzo). maar iig, wat zijn die foto's van missie mol dan?

nou, niet zo heel groot? ik ben maar 1m68 ofzo hoor...

banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 27-10-2002, 11:40:10 »
Haha, ja 1,78 m is wel lang volgens mij...  ;) Ik ben zelf 1,80 m en dat vinden de meeste mensjes ook wel  errug lang...  ::)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 27-10-2002, 13:37:53 »
Volgens mij heb ik laatst ergens gelezen dat de gemiddelde Nederlandse vrouw 1,76 m is. Dus dan ben ik met m'n 1,70m ook aan de kleine kant!  ::)

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 28-10-2002, 10:52:51 »
nou, ik ben het op 1 na kleinste meisje in de klas dusja :) ik heb dan ook maar schoenmaat 36...
mij hoor je alvast niet klagen, ik vind het lollig als ik aan jongens kan vragen om dingen van kasten ofzo te halen voor me  ;D ik kon zelfs eens niet boven een raam uitkijken en toen moesten ze me wel opheffen dusja  ::)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 29-10-2002, 15:17:01 »
ik kon zelfs eens niet boven een raam uitkijken en toen moesten ze me wel opheffen dusja  ::)
hahahahaha! opheffen! hihi ;D

maar ff in het droomtopic om weer eens ontopic te komen hier... ik heb vannacht over Disneyland gedroomd vanwege jouw foto's Malcolm! haha! (tenminste ik zou niet weten hoe ik anders bij Disneyland kom...) ;D

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #153 Gepost op: 30-10-2002, 13:27:09 »
nou @miesh jij bent dan best wel lang! maar jah, of ik nou echt 1.78 ben weet ik eik niet, kan ook best 1.76 zijn :)

maar jah, ik had vannacht echt zo'n vage droom. ik ging met 2 vriendinnen naar rotterdam, en toen stonden we op CS en stapten we de trein in, maar toen waren we vergeten de strippekaarten af te dingesen dus wij die trein weer uit. nou, ik stop dat ding in zo'n stempel apparaat maar dr komt geen echte stempel op, maar de naam van mn vader. ik probeer het nog een keer maar weer staat de naam van mn vader dr op. bij de andere 2 lukte het echter wel... maar goed, wij die trein weer in, stappen we er wéér uit, geen id waarom maar ja, maar goed ik stap dus uit maar val in het gat tussen de trein en het perron. dus ik probeer mezelf dr weer op te hijsen en roep tegen een van die vriendinnen, heel rustig eigelijk, of ze me wil helpen. ik riep ook nog tegen de conducteur dat ik dr onder zat, maar de trein begon al te rijden. net toen de wielen een paar centimeter bij me vandaan waren werd ik dr door die vriendinnen uit getrokken...

echt n hele vage droom, ook wel gek dat ik het helemaal niet eng vond om in dat gat te vallen. maar goed, k d8 laat ik weer es n droom neer zetten en deze van vann8 vond k bes wel vaag...

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 30-10-2002, 20:38:34 »
mja ik heb ook heeeeel raar gedroomd!!
eerst zag ik iemand terug die op reis is en die zei dat hij maar een minuut kon blijven en toen reed ik ergens met 3 bussen mensen naar een fotoshoot ofzo en liep ik daar rond met een handdoek rond mijn middel en mijn lang haar naar voren  :-[ ... echt heeeeeeel raar... zeker toen er koek en drank werd uitgedeeld :)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #155 Gepost op: 31-10-2002, 09:16:46 »
Ik heb ook heel raar gedroomd. Ik lag in mijn oude bed met mijn vriend (bij mijn vader thuis. Is al vreemd, ik woon al 1,5 jaar samen) en toen kwam mijn vader en werd heel boos op mij. Toen WILDE (zo goed e  ;)) hij mij in elkaar slaan maar ik rende iedere keer weg en mijn vader kon me niet bijhouden. Toen was ik ineens bij mijn zusje en gingen we video kijken.

??? vaag he?
En het stomme is dat het in je droom altijd klopt...

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 31-10-2002, 19:26:21 »
Ik had óók al raar gedroomd laatst, ik zat zo met veel fans van de mol bij de Televizierring op tv en Angela en co waren dr ook! En toen opeens ging iemand vragen: Wie is de mol?
En toen ging iedereen schreeuwen: Anton is de mol, Anton is de mol!  :D En toen moest hij naar voren komen, hij was knalrood..... Echt heel vaag!

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #157 Gepost op: 3-11-2002, 09:40:27 »
Ik had óók al raar gedroomd laatst, ik zat zo met veel fans van de mol bij de Televizierring op tv en Angela en co waren dr ook! En toen opeens ging iemand vragen: Wie is de mol?
En toen ging iedereen schreeuwen: Anton is de mol, Anton is de mol!  :D En toen moest hij naar voren komen, hij was knalrood..... Echt heel vaag!
ja, vaag... slaat echt nerguhns op, want sjors is de mohol.

Take a glorious bite out of the whole world