nou @miesh jij bent dan best wel lang! maar jah, of ik nou echt 1.78 ben weet ik eik niet, kan ook best 1.76 zijn
maar jah, ik had vannacht echt zo'n vage droom. ik ging met 2 vriendinnen naar rotterdam, en toen stonden we op CS en stapten we de trein in, maar toen waren we vergeten de strippekaarten af te dingesen dus wij die trein weer uit. nou, ik stop dat ding in zo'n stempel apparaat maar dr komt geen echte stempel op, maar de naam van mn vader. ik probeer het nog een keer maar weer staat de naam van mn vader dr op. bij de andere 2 lukte het echter wel... maar goed, wij die trein weer in, stappen we er wéér uit, geen id waarom maar ja, maar goed ik stap dus uit maar val in het gat tussen de trein en het perron. dus ik probeer mezelf dr weer op te hijsen en roep tegen een van die vriendinnen, heel rustig eigelijk, of ze me wil helpen. ik riep ook nog tegen de conducteur dat ik dr onder zat, maar de trein begon al te rijden. net toen de wielen een paar centimeter bij me vandaan waren werd ik dr door die vriendinnen uit getrokken...
echt n hele vage droom, ook wel gek dat ik het helemaal niet eng vond om in dat gat te vallen. maar goed, k d8 laat ik weer es n droom neer zetten en deze van vann8 vond k bes wel vaag...