Auteur Topic: Nieuwe site in wording  (gelezen 13054 keer)

Offline JOX

• Forumlid
  • whatever
Re:Nieuwe site in wording
« Reactie #20 Gepost op: 8-08-2002, 13:57:54 »
Ik vind de site er erg snel uitzien, lekker licht.  :D
Enige probleem wat ik ondervind is, als ik het belgische vlaggetje aanklik, vlieg ik compleet van internet af. Oh ja, en ondanks dat ik op mijn werk een behoorlijk snelle pc heb, kom ik steeds minder snel op de site..

ciao,
jess

« Laatst bewerkt op: 8-08-2002, 13:59:58 door JOX »

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #21 Gepost op: 10-08-2002, 02:05:30 »
:-[ :-[ oja, die zie ik nu dus ook. Maar het zal dan wel kloppen dat er nu nog geen verschil is tussen die twee?

Nouja; geen verschil zeg, hebben de heren en dames wel het kandidaten menu gechecked  >:(  >:(  ;D

Gr. B.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #22 Gepost op: 12-08-2002, 16:12:05 »
Ff zien... paar dingen:

De witte vlekken aan de zijkanten bevallen me niet, misschien dat je daar wat mee kan doen, al neem ik aan dat daar de polls zullen komen etc. dus wordt wel opgevuld toch? :)

Daar ben ik het wel mee eens, maar voor de rest vind ik het er goed uit zien, mijn complimenten. :D

En over mijn site, daar staat idd niks op en daar dat zal waarschijnlijk wel zo blijven, aangezien ik dit jaar (hopelijk) aan mijn laatste jaar middelbare school begin én nog een andere site te onderhouden heb, zal er wel niks van komen (alhoewel ik dit vorig jaar ook gezegd heb). Dat je dat effe weet. :)

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #23 Gepost op: 8-09-2002, 09:44:28 »
Bedankt voor jullie reacties! Omdat ik het ook nog steeds erg druk heb met de ontwikkeling van een nieuw forum is de ontwikkeling van WieIsDeMol.Com even blijven liggen. Inmiddels is het WieIsDeMol.Com forum geintegreerd in de nieuwe site lay-out.

http://www.kyrandia.nl/seizoen2003/index.php

reacties zijn (zoals altijd) welkom :)

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 8-09-2002, 10:19:33 »
ik vind het alleszins mooi, de kleurtjes zijn lekker luchtig

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 8-09-2002, 11:47:26 »
Ziet er goed Compuart!  :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #26 Gepost op: 8-09-2002, 17:32:26 »
k vind et ook mooi, het enige wat ik dur niet mooi aan vind is dat het naar links uitgelijnd is zeg maar. je hebt links zo'n witte balk en daarin staat dan alleen het dingetje om van nederland naar belgie te switchen, dat zou k mooier vinden als dat bij de rest stond... maar goed, verder vind k et mooi! :)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #27 Gepost op: 8-09-2002, 23:17:53 »
nu staat er in de linkerbalk nog niet zoveel, maar d'r komt nog veel meer in. Bovendien ben ik nog niet helemaal tevreden met de layout. Kortom: er is nog een hoop te doen   :)

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #28 Gepost op: 10-09-2002, 22:17:08 »
Enige commentaar wat ik nu heb is dat ik het niet echt mooi vind dat de forum navigatie icoontjes het logo overlappen, meer zal ik morgen posten ;).

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 14-09-2002, 21:48:55 »
Effe 'n vraagje voor jou Compuart ('t schiet me zo ineens te binnen.....) Wordt de splitsing tussen de Nederlandse en de Belgische WIDM alleen bij 't hoofdforum toegepast? Of ook in de huiskamer?

Persoonlijk vind ik 't niet nodig om ook te splitsen in de huiskamer, maar wie weet denken andere forummers daar heel anders over. (De splitsing bij 't hoofdforum is natuurlijk wel van groot belang, omdat anders alles zo door elkaar gaat lopen.)

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #30 Gepost op: 14-09-2002, 21:57:50 »
d'r zal inderdaad geen splitsing in de huiskamer worden gemaakt. Ik zou niet eens weten hoe de moderator zou moeten controlleren of het Harry Potter Topic nou bij het Belgische of het Nederlandse forum hoort ;)

Het hoofdforum zal zeker worden gesplitst.

* Compuart bedenkt zich dat er nog wel wat werk verzet moet worden voordat alles klaar is (en gaat daarom weer snel aan het werk)...  ::)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 15-09-2002, 00:12:04 »
Het hoofdforum zal zeker worden gesplitst.

Das fijn om te horen. Ben erg benieuwd op welk forum, 't Nederlandse of 't Belgische, er meer gepost zal gaan worden......

Citaat
* Compuart bedenkt zich dat er nog wel wat werk verzet moet worden voordat alles klaar is (en gaat daarom weer snel aan het werk)...  ::)

Zo mag ik 't horen! Waar vind je dat nog: 'n moderator die op zaterdagavond aan 't werk gaat om z'n forummers tevreden te houden! ;)

(maar je moet ook af en toe wat ontspannen compuart, te veel werken is voor niemand goed! Ik stel voor dat je wat vaker in de Molshoop langs komt om gezellig wat te drinken met al die lieve stamgasten!  :) )

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 15-09-2002, 01:59:20 »
Ik zou niet eens weten hoe de moderator zou moeten controlleren of het Harry Potter Topic nou bij het Belgische of het Nederlandse forum hoort ;)

Ach dat hoor je toch gelijk aan de zachte g!!!

(maar je moet ook af en toe wat ontspannen compuart, te veel werken is voor niemand goed! Ik stel voor dat je wat vaker in de Molshoop langs komt om gezellig wat te drinken met al die lieve stamgasten!  :) )

En eens wat vaker s'nachts in de chat komen (zelf de Grolsch meebrengen  ;D)

Gr. B.

(Edit: En je luxe Cinestar stoel als je dat prettig vind)

« Laatst bewerkt op: 15-09-2002, 02:02:47 door bertha531 »

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 15-09-2002, 11:16:13 »
Citaat
Ach dat hoor je toch gelijk aan de zachte g!!!

ZEG!!!!! (met een zachte g), en de Nederlandse Limburgers dan????  :P

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #34 Gepost op: 15-09-2002, 11:21:41 »
Haha, maar werken gaat wel lekker op zo'n zaterdagavond :) Maar ik moet inderdaad maar es wat vaker naar de Molshoop.

En eens wat vaker s'nachts in de chat komen (zelf de Grolsch meebrengen  ;D)
Goh, 't was gister wel weer laat daar op de chat. (Nog een paar van zulk soort opmerkingen en ik mag me geen student meer noemen...tssss)

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #35 Gepost op: 15-09-2002, 11:23:46 »
ZEG!!!!! (met een zachte g), en de Nederlandse Limburgers dan????  :P
Ik dacht al dat't ruzie ging worden.... ;)

* Compuart maakt zich uit de voeten

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #36 Gepost op: 15-09-2002, 11:30:26 »
Citaat
Das fijn om te horen. Ben erg benieuwd op welk forum, 't Nederlandse of 't Belgische, er meer gepost zal gaan worden......
nederlandse...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 15-09-2002, 13:22:00 »
Ik dacht al dat't ruzie ging worden.... ;)

* Compuart maakt zich uit de voeten

*Han komt ovide versterken*

Wij Limburgers moeten elkaar soms 'n beetje steunen toch?  ;)

Citaat
nederlandse...

Ik denk zelf dat 't zal liggen aan welke serie gewoon 't leukste en spannendste zal worden. Ben benieuwd of de Belgische makers nu 'ns opdrachten van de Nederlanders gaan overnemen.... (dat wordt terzijnertijd dan vast wel weer 'n leuke discussie!  ;) )

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #38 Gepost op: 15-09-2002, 14:34:29 »
nee maar afgelopen jaar waren er toch ook meer nederlanders hier dan belgen... dwz dat de belgen ook naar de nederlandse kijken, en waarschijnlijk dan ook naar de belgische serie, maar de meeste nederlanders hier (de niet-fanatiekelingen die hier wel een kijkje nemen) kijken waarschijnlijk allemaal naar de nederlandse maar niet ammel naar de belgische dus de meeste mensen zullen waarschijnlijk toch de nederlandse kijken, of allebei, maar niet alleen de belgische... meer nederlanders dus... nu snap ik et niet meer mjah boeiah...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 15-09-2002, 14:49:00 »
ik denk dat je idd gelijk hebt, volgens mij volgen meer belgen de nederlandse mol dan nederlanders de belgische mol, of vergis ik me?

banaan begint met een b, soms met een s