Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
kloten...ik heb net 2 koeken gegeten
misschien waren die 2 koekoe's al een tijd over datum?
misschien waren die 2 koeken al een tijd over datum?
bang/ongemakkelijk.Er kwam net een enorme spin naar beneden vlak voor me neus.
ik voel opeens kriebels in mijn nek
Waren de Oude Belgen de dapperste Galliërs?Ik ben allesbehalve een nationalist, maar toch vind ik dat deze blunder moet worden rechtgezet. Caesar bedoelde niets goeds met "het dapperst", het was juist een belediging. Hij bedoelde dat de Belgae een woest en barbaars volk waren, zonder enige vorm van beschaving. Hij noemde dat dapper omdat hij dan kan zeggen dat de dappersten door hem verslagen zijn. Belgae zelf betekent trouwens "moeilijke zakken" (het woord blaasBALG). Wie dit niet gelooft, kan altijd De Bello Gallico lezen.
helemaal blij toe ik dit tegenkwam op internet±"Omnium gallorum fortissimi Belgae sunt."
supertrots op mezelf, omdat ik helemaal alleen digitenne heb aangesloten hij doet het, ik heb alleen wel een kabeltje over
Een woeste barbaarse moeilijke zak zonder enige vorm van beschaving dan maar zeker? Heeft het opper oud wijf eigenlijk niets beters te doen?En de 2 kakelkippen vinden het natuurlijk weer plezant
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
1184 gasten en 24 vaste bezoekers