Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
wel goed, na de laatste jaar constant door te weinig sporten langzaam te zijn aangekomen ben ik de afgelopen dagen al een kilo afgevallen, nog 5 a 6 te gaan om een perfect streefgewicht te hebben(ik wil minder vet en meer spiermassa)
zenuwappig
als je meer spieren wilt ipv vet zal ik maar niet op de weegschaal letten, immers spier weegt meer dan vet.
heppie de peppie: we zitten in de finale
hoef je mij niet te vertellenik wil 10 kilo vet inruilen voor 5 kilo spiermassa of anders 15 voor 10
zoo toe maar. Zou mij nooit lukken
heel verward... de brommer is stuk, de stofzuiger is stuk, de schuursleutel/huissleutel is afgebroken gisteren en nu wil de woningbouw ineens dat ik het ff ga betalen (zat altijd in het sleutelfonds wat ik nog steeds betaal) heb geweigerd en die vrouw vastgepind op haar fout en ja ze gaf het toe en zou het in orde maken, tel. nooit iets vast laten leggen dus moet ik morgen naar de woningb. omdat ik het zwart op wit wil. heb dvd's gekocht en die kunnen terug (niet goed) maar er is ook een lichtpuntje..... ik ben in 2 mnd. bijna 9 kg. afgevallen
Ik ben nu al zo zenuwachtig voor vanavond. Ik durfde de laatste minuten tegen Uruguay al nauwelijks te kijken, dus dat wordt nog wat.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
764 gasten en 27 vaste bezoekers
RealityTV vandaag