Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Best Team -stop-Ik ben op weg naar huis -stop-Nog net tijd voor een telegram -stop-Had geen tijd om jullie te bedanken voor 2 leuke weken -stop-Een mooie groep welke alle kleuren kan overwinnen -stop-Jammer dat sommige mensen mij nu een mes in mijn rug steken -stop-Xmoix, jij bent hopelijk de volgende afvaller -stop-Stop -stop-P.S. -stop-wees lief voor Lola -stop-Beste Hagar ik vind het ook heel erg dat je moest gaan... Ik wete niet wat je denkt van mij maar ik had je een pm gestuurd, ik dacht moet ik er nou in schrijven dat je eruit bent, ja dat klinkt ook zo bot toch??... Ook wist ik niet of je van mij wilde horen dat je eruit was... Ik dacht misschien wil je zelf de aflevering nog lezen snappie!! Het was echt niet lullig bedoeld ofzo...En als dit wel zo over gekomen is dan.. SORRYWe zullen je missen!!xxx xmoix
Hee Lebon... Ben jij toevallig bruinverbrand door de zon, heb je een flinke bos haar en een weelderige baardgroei?
Hagar, jammer dat je moest vertrekken Simon, welkom bij de echte expeditie in de Mangrove
Simon voel je je al een beetje thuis?
Welkom Lebon Simon....
Ja Lebon Simon je ligt lekker in de groep ff een vraagje ben je er bij je oude team misschien uitgestemd omdat ze bang waren door je verslagen te worden of weet je niet?
ja welkom lebon simon :: love::
wel gemeen dat ze je eruit hebben gestemd
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
449 gasten en 18 vaste bezoekers
Geen nieuwe activiteiten gepland