Auteur Topic: En je bent het wachten op de Vlaamse mol niet meer gewoon  (gelezen 11214 keer)

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
LET OP: VERHUISD
« Reactie #20 Gepost op: 10-11-2002, 13:26:02 »
Belgen hebben hele goede commentatoren vind ik, tijdens de grote wielerwedstrijden kijk ik naar de Belgische televisie speciaal voor dat heerlijke commentaar  :)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 10-11-2002, 13:26:52 »
ik vind de engelse commentatoren tijdens het voetbal wel goed, die gaan er dan echt heeelemaal in op !!

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #22 Gepost op: 10-11-2002, 13:34:26 »
Moet je eens naar beelden van Mexicaanse commentatoren kijken of zo'n lokale zender, Oooooooooooh, goal goal goal goal goal goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllll Die gasten breken het stadion echt af als er gescoord wordt, zal het latin temperament wel zijn...

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline bertha531

• Forumlid
VERPLAATST: test
« Reactie #23 Gepost op: 14-11-2002, 14:17:01 »
Ja, maar die lui dan dat echt bij iedere goal. 1 Keer is wel leuk, maar iedere keer? Daarom is het extra leuk als eens een Nederlandse commentator helemaal los gaat. Zoals Jack van Gelder bij de goal van Bergkamp tegen Argentinie in de kwartfinale van WK'98. (Voor de radio.) Echt ge-wel-dig...

Maar weer over reclames gesproken; die van reclame's "Toch wel handig, als je van tevoren al weer waar je aan toe bent.'' Waarbij een voetballer (die bij wijze van vreugde al z'n shirt over z'n gezicht heeft gedaan) een penalty er geweldig inschiet is erg leuk.
En die van Amicon (''We worden echt harstikke bekend'') zijn heerlijk droog. :)

Gr. B.

Edit:
En warempel, het fragment van Jack van Gelder is ook weer op het net te vinden natuurlijk! Krijg er weer kippenvel van. :)

« Laatst bewerkt op: 14-11-2002, 14:24:08 door bertha531 »

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #24 Gepost op: 14-11-2002, 14:48:22 »
Heb thuis nog steeds een bandje met de radiouitzending van langs de lijn tijdens de europacup 1 finale van ajax in 1995, heerlijk hoe van Gelder ook daar weer uit zijn dak gaat... Deze had ik nog niet gehoord, maar ook schitterend zeg, krijg er gewoon weer kippenvel van, thnx bertha!

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 14-11-2002, 15:49:07 »
Tja dat was ook geweldig: :)

Ik hou van internet:
http://www.f-side.nl/downloads/kluivert.zip

http://www.f-side.nl/downloads/winnaarec.zip

Die stumperds daar bij de F-side-site gaan een mp3 inpakken! (Dat heb geen zin!)

Gr. B.

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #26 Gepost op: 14-11-2002, 15:52:54 »
Je bent geweldig !! Nu heb ik ze nog digitaal ook  :D

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #27 Gepost op: 14-11-2002, 15:59:03 »
Heb je niet toevallig nog een geluidsfragmentje van Frank (of was het Ronald?) die gevraagd werd naar z'n Ajax-aandelen. Met de erg 'briljante', snuggere uitspraak 'op zulke domme vragen stel ik geen antwoorden'

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #28 Gepost op: 14-11-2002, 16:08:21 »
Heb hier wel alle evers imitaties, maar die helaas niet... HAd er nog nooit van gehoord, maar klinkt idd als een de boer opmerking  ;D

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 14-11-2002, 16:43:44 »
Ach, het stond gisteren nog in de krant dat je van koppen hersenletsel krijgt... alsof we dat nog niet wisten. En weet jij hoeveel wedstrijden de de boertjes al gevoetbald hebben. die worden gewoon per minuut dommer. :o :P

't werd een beetje koud buiten...

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #30 Gepost op: 14-11-2002, 17:02:02 »
Oh Bertha jij bent uber-toll :D, kippenvel inderdaad :D. Was het alweer bijna vergeten zeg  :-X

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 15-11-2002, 19:14:57 »
wooooooow, op het moment dat hij de hele tijd Dennis Bergkamp roept... écht kippenvel over mijn hele lichaam...

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 16-11-2002, 02:23:04 »
Oh Bertha jij bent uber-toll :D

Herriner me er af en toe aan wil je? :P

wooooooow, op het moment dat hij de hele tijd Dennis Bergkamp roept... écht kippenvel over mijn hele lichaam...

En jij bent zelfs Belg! (toch?) Gelukkig ben ik dan niet de enige (die kippenvel krijgt). Je hebt ze ook die denken dat een denigrerende opmerking over de intelligentie van bepaalde voetballers op z'n plaats is...

:)

Gr. B.

Edit: tiepfout (teveel kopballen gemaakt deze week waarschijnlijk...)

« Laatst bewerkt op: 16-11-2002, 02:25:34 door bertha531 »

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #33 Gepost op: 16-11-2002, 08:42:51 »
Je hebt ze ook die denken dat een denigrerende opmerking over de intelligentie van bepaalde voetballers op z'n plaats is...

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 16-11-2002, 12:39:20 »
En jij bent zelfs Belg! (toch?) Gelukkig ben ik dan niet de enige (die kippenvel krijgt).

Gr. B.

ja hoor ik ben belg (en ben er zo trots op  ;D) maar toch, vind dat altijd wel zo van die momenten om kippevel van te krijgen !! zoals Krezip in de clip van I would stay, als al die mensen roepen op het einde, dan krijg ik ook kippenvel

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 18-11-2002, 00:32:45 »
ja hoor ik ben belg (en ben er zo trots op  ;D) maar toch, vind dat altijd wel zo van die momenten om kippevel van te krijgen !! zoals Krezip in de clip van I would stay, als al die mensen roepen op het einde, dan krijg ik ook kippenvel

Hmmm oke; je krijgt dus gewoon vaak kippenvel! Ik ben nu toch wel een beetje minder onder de indruk hoor...  :) ;D

Is er dan trouwens niet een belgische voetbalfragment wat je heel goed kent? Op het WK 86 kwam Belgie toch wel ver dacht ik?

Mij staat (ook al heb ik het toen niet meegekregen) het fragment dat Marco v. B. in '88 dat werkelijk absurd mooie doelpunt zette, dat het commentaar gaat van ''Ooh wat een goal!'' En dat je daarna Rinus Michels ziet (trainer) zo met z'n handen voor de ogen...

Gr. B.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 18-11-2002, 18:59:40 »
Maar weer over reclames gesproken; die van reclame's "Toch wel handig, als je van tevoren al weer waar je aan toe bent.'' Waarbij een voetballer (die bij wijze van vreugde al z'n shirt over z'n gezicht heeft gedaan) een penalty er geweldig inschiet is erg leuk.
En die van Amicon (''We worden echt harstikke bekend'') zijn heerlijk droog. :)
ja die is idd leuk ;D, maar die van toch wel handig ken ik (ook alweer) niet. Misschien moet ik maar weer eens een avondje van reclame naar reclame gaan zappen, want wie weet zie ik dan ook nog wel Paméla en/of het Wereld Natuur Fonds. (Onee, ik moet niet zoeken want dan vind ik ze juist niet :-\ )
Ik vind het altijd wel leuk om reclames te kijken! Tot grote verbazing van bijna iedereen die ik ken die mij dan ook voor gek verklaren, maar gelukkig heb ik onderhand een aantal medestanders gevonden! :D Hoewel sommige reclames dan ook weer oersaai of gewoon verschrikkelijk zijn, zoals die Dymo-labelwriter, men, dan val je echt in slaap. Logisch dan ook dat ik die ontzettend vaak tegenkom maar die van Paméla nog helemaal nooit!

Tja met voetbal heb ik helemaal niets... (De enige leuke herinnering die ik eraan heb, of eigenlijk de enige herinnering uberhaupt, is dat we drie jaar geleden met een groepje vriendinnen het Nederlands elftal gingen kijken die met iets van 6-1 won of zo, dat was heel gezellig en heel leuk en we hadden allemaal onze haren oranje gespoten en zo... Maar ja wil niet zeggen dat ik ook maar iets met voetbal zelf heb...)

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 18-11-2002, 19:41:16 »
ja die is idd leuk ;D, maar die van toch wel handig ken ik (ook alweer) niet. Misschien moet ik maar weer eens een avondje van reclame naar reclame gaan zappen, want wie weet zie ik dan ook nog wel Paméla en/of het Wereld Natuur Fonds. (Onee, ik moet niet zoeken want dan vind ik ze juist niet :- )
Ik weet niet wat het is (zovaak kijk ik toch niet tv) maar ik heb m al wel 6 keer gezien ofzoiets... Ik begin al te gapen als ie er weeer op komt.

Citaat
Tja met voetbal heb ik helemaal niets... (De enige leuke herinnering die ik eraan heb, of eigenlijk de enige herinnering uberhaupt, is dat we drie jaar geleden met een groepje vriendinnen het Nederlands elftal gingen kijken die met iets van 6-1 won of zo, dat was heel gezellig en heel leuk en we hadden allemaal onze haren oranje gespoten en zo... Maar ja wil niet zeggen dat ik ook maar iets met voetbal zelf heb...)

Geweldig was dat! 6-1 tegen Joegoslavie (3/4x Kluivert en 2x Overmars) op het EK2000. Ik ben nog fysiek naar Nederland-Denemarken (3-0) geweest toen...

Dat die wedstrijd je niet geinspireerd heeft tot toegewijd voetbalfan zeg... Dan zal het wel nooit meer goedkomen met je denk ik.  :P  ;)

Gr. B.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 18-11-2002, 19:46:39 »
Geweldig was dat! 6-1 tegen Joegoslavie (3/4x Kluivert en 2x Overmars) op het EK2000. Ik ben nog fysiek naar Nederland-Denemarken (3-0) geweest toen...

Dat die wedstrijd je niet geinspireerd heeft tot toegewijd voetbalfan zeg... Dan zal het wel nooit meer goedkomen met je denk ik.  :P  ;)
2000, oh, 2 jaar geleden dus maar, nou ja, iig toen ik in de derde zat, dat wist ik nog.
hahahaha, nee he, hopeloos geval ;)

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #39 Gepost op: 18-11-2002, 20:21:13 »
Als die irritante Milosevic de 6-1 niet had gemaakt, was het nederlands beste wedstrijd ooit geweest..... En toen die blamage tegen Italië, Bergkamp op de paal en toen mistten we 938 strafschoppen  >:(