Mee eens: Kwartje van Kok gewoon laten blijven bestaan en investeren in beter Openbaar Vervoer! Gebruik van de auto belasten en niet het bezit, en de subsidie op zuinige niet afschaffen! Geen verbreding van snelwegen...de files worden wel korter, maar ook breder! Oftewel, op de lange duur schiet je er geen donder mee op. Als je wilt dat mensen de auto laten staan, zorg dan voor beter openbaar vervoer. Subsidieer van mij part de NS. Verdere privatisering heeft volgens mij geen zin, want het probleem is dat de NS nog steeds geen serieuze concurrentie heeft. Maar meer (zit)plaatsen in de trein, en comfortabele warme ruimten waar je op je aansluiting kunt wachten zou ook al erg prettig zijn. Al die koude tochtige perrons trekken mij ook niet zo, dan zit ik liever in mijn eigen auto te wachten met mijn eigen muziekie.
Zorg: geef die verpleegsters eens een fatsoenlijk loon! Ze lopen zich de hele dag uit de naad en krijgen nog een grote bek op de koop toe. Ik zou er ook voor passen. Terwijl men in verzorgingstehuizen nog maar 1x per week kan douchen vanwege personeelstekort. Schande! Haal maar bij defensie vandaan. Wat moeten we in hemelsnaam met zo'n miljoenenkostende Joint Strike Fighter?
Ontwikkelingssamenwerking terug op de agenda. Je kunt niet alle asielzoekers uitmaken voor criminelen, de toegangspoorten tot Nederland dichtgooien en de problemen in de landen waar zij vandaan komen totaal negeren, zolang er nog heel veel mensen gewoon simpelweg doodgaan omdat ze nix te eten hebben... Zo egoistisch kun je toch niet zijn?
Nou, dat was het ff voor vandaag. Wel lekker hoor, ff je eigen ideeen spuien..!