Auteur Topic: Planet race  (gelezen 7441 keer)

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Planet race
« Gepost op: 17-11-2002, 12:23:33 »
Kijkt er iemand en zo ja wat vind je ervan?

« Laatst bewerkt op: 15-12-2002, 19:22:26 door Compuart »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
LET OP: VERHUISD
« Reactie #1 Gepost op: 17-11-2002, 13:18:32 »
Ik vind het wel leuk, maar ik vind het zo jammer dat alle leuke TV programma's op zaterdagavond door elkaar lopen. Om 20.00 uur komt kopspijkers, Planet Race begint op 21.00 uur, maar om 21.30 uur komt weer DWHN en terwijl dat nog bezig is start CSI om 22.00 (weliswaar herhalingen nu, maar die heb ik gemist). Ik volg het overigens niet via internet, ben geen 'fan' van iemand. Iemand hier toevallig wel?

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #2 Gepost op: 17-11-2002, 13:20:43 »
Heb het op advies van fenna gister voor het eerst gezien. Leuk programma, dat zeker, maar idd lastig dat dit was het nieuws er mee samenvalt.. Opdrachten leken me wel divers en ook leuk dat mensen op internet mee kunnen doen, maakt het lekker interactief.. Kandidaten leken me ook wel leuk, allemaal lekker positief tenminste, en hele verschillende karakters, tis zeker een goede vervanging in een tijdperk zonder WIDM maar ik blijf er verder niet voor thuis ofzow...

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 17-11-2002, 16:53:58 »
Ik vind het zelf jammer dat bijna het hele spel via internet verloopt. Het idee is echt heel leuk, maar als kijker die niet meedoet als fan is het vrij vaag en wel erg veel een samenvatting van de gebeurtenissen. Verder vind ik dat de deelnemers soms een beetje erg als sukkels worden afgeschilderd. Ze maken blunders, fatale fouten (en komen toch nog als tweede aan..) en de punten telling is mij totaal niet duidelijk.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 17-11-2002, 17:01:38 »
kan mij iemand het concept uitleggen?

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Daisy

• Forumlid
VERPLAATST: test
« Reactie #5 Gepost op: 17-11-2002, 20:45:02 »
Effe korte uitleg:

Er zijn 8 mensen uitgekozen die meedoen met de planetrace. Ze krijgen aanwijzingen en daarmee moeten ze een checkpoint vinden. Bij dat checkpoint vinden ze weer een aantal andere aanwijzingen voor een nieuw checkpoint en zo nog 3x door. Elke deelnemer heeft fans die via internet meespelen. Die kunnen helpen met het kraken van codes (bijv. de rugzak waarin je aanwijzingen zitten, zit altijd op slot) en het aangeven van de richting. Degene die het eerst bij het laatste checkpoint aankomt krijgt (als er nog bijv. 7 deelnemers in het spel zitten) 7 punten, de nummer 2 krijgt er 6, etc. Dan is er een eindspel. Wie dat het beste doet krijgt 7 punten, de nummer 2 weer 6 etc. Die punten worden dan bij elkaar opgeteld. Wie uiteindelijk de minste punten heeft valt af en moet naar huis. Overigens speelt het spel zich alleen overdag plaats, het is verboden om je 's nachts te verplaatsen.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 17-11-2002, 20:49:19 »
Klinkt best spannend dat Planet race. Ik had er nog nooit van gehoord voordat ovide dit topic opende. Misschien moet ik ook 'ns gaan kijken..... maar ja, 't komt tegelijkertijd met DWHN heb ik begrepen?

Dan maar opnemen, dat kan natuurlijk ook!  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 17-11-2002, 21:17:25 »
Overigens speelt het spel zich alleen overdag plaats, het is verboden om je 's nachts te verplaatsen.
Hoe lang mogen ze er dan wel niet over doen om bij het laatste checkpoint aan te komen? Oh en in welk land speelt het eigenlijk?

niet dak van plan ben het te gaan kijken hoor... ::)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8 Gepost op: 18-11-2002, 09:58:39 »
Overigens speelt het spel zich alleen overdag plaats, het is verboden om je 's nachts te verplaatsen.
Hoe lang mogen ze er dan wel niet over doen om bij het laatste checkpoint aan te komen? Oh en in welk land speelt het eigenlijk?

Maakt niet echt uit hoe lang, maar als je wilt winnen moet je zo snel mogelijk natuurlijk. Ben je steeds de laatste dan moet je weer naar huis. (Zoals Wiedeke, ze wist niet hoe de auto werkte en heeft toen ze wegreed de handrem aangetrokken en zo dus een paar honderd km rondgereden(!) Ik bedoel, dat merk je toch en je gaat het uiteindelijk wel ruiken dacht ik zo.
En dan heb ik het nog niet eens over het rode lampje wat op je dashboard blijft branden ::))

Het speelt zich af in 4 continenten. Ze zijn begonnen in Nederland, toen moesten ze zo snel mogelijk naar Frankrijk en nu zitten of zaten ze in Engeland.
En het is echt wel een leuk programma hoor, dus ik zal iig 1 aflevering kijken als ik jou was ;)

« Laatst bewerkt op: 18-11-2002, 15:53:40 door Tijgertje »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 18-11-2002, 15:38:00 »

Oke, een quizje, jij mag raden waar het ligt.
Tip: de serie heet PLANET race.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #10 Gepost op: 18-11-2002, 15:54:40 »
Oke, een quizje, jij mag raden waar het ligt.
Tip: de serie heet PLANET race.
;D ;D ;D

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #11 Gepost op: 29-11-2002, 21:21:24 »
ik persoonlijk vind het tegenvallend. het concept is leuk, maar wordt niet goed gebracht. ik zou wel wat meer actie en afzien willen zien.
het doet me trouwens sterk denken aan een programma wat een jaar of vijf geleden bij de tros liep. "wanted", daar is mar 1 reeks en dat zou nog vervolgd worden, dat is dus nooit gebeurd.
dat was trouwens de voorloper op al dat soort proramma's.
kan iemand zich dit nog herrineren????

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #12 Gepost op: 29-11-2002, 21:33:41 »
ooooooooo ja dat was een harstikke leuk programma, had ik het laatst nog over met fennie dr ouders.
echt jammer dat daar nooit meer een vervolg op is gekomen

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 30-11-2002, 14:00:30 »
wanted?? pls zeg me dat dat dat heeele toffe programma was met telkens een koppel die zich moest verplaatsen en die dan 's avonds in een telefooncel stonden?? dat bekeken wij hier ook en ik had zo graag een vervolg gezien want der zaten daar 2 jongens in die het heel lang volgehouden hebben, die hadden ook de weg versperd enzo, dus dat vond ik echt heel leuk

of is het dat niet?

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #14 Gepost op: 1-12-2002, 23:47:16 »
*bertha gaat ook ff meedoen...

jaaah! Supertof programma was dat! Al was het alleen maar omdat ons aller Jack van G. het presenteerde!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #15 Gepost op: 2-12-2002, 19:44:54 »
ja dat programma bedoelde ik dus. hoelang is dat geleden. 6 jaar?

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 2-12-2002, 21:39:28 »
een hele tijd allessinds, 5 à 6 jaar idd denk ik
we schrijven allemaal naar die zender (ned 1,2 of 3?) en eisen een terugkomst?? dan kan bertha zich inschrijven :)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #17 Gepost op: 3-12-2002, 09:26:56 »
goed plan, was een leuk programma. vooral met die zgn hunters.

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 3-12-2002, 21:31:21 »
en die mensen kropen toen in de koffer van auto's om toch maar niet opgemerkt te worden, echt super

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #19 Gepost op: 4-12-2002, 09:47:59 »
Ik vond dat ook een erg leuk programma. Maar daarna was er 'the hunt'. Dat was bijna hetzelfde. En dat was geloof ik iets van 2 jaar geleden op vox.