Het programma Wanted van de Tros is uitgezonden in 1993/1994 en is helaas slechts eenmalig geweest. Vooral die twee jongens waren leuk, die weken lang onvindbaar waren. Aan het eind van de serie riepen ze mensen op om zich op te geven voor een nieuwe serie. Toen die er niet kwam heb ik geemaild met de Tros, van hun kreeg ik de mededeling dat het programma niet meer zou komen om dat het te duur zou zijn. Tja als ik de eerder in dit topic genoemde programma's vergelijk hiermee, was Wanted Spotgoedkoop. Per week was er volgens mij maximaal f1.500 * 7 dagen te winnen. Dus....
Het programma De Hunt is uitgezonden op Yorin,er zijn drie delen geweest en de bedoeling was dat in de winter 2002/2003 deel 4 zou komen. Met ziet hier nu toch helaas van af. Tot voor kort waren de video's nog te zien op internet, maar die zijn er laatst helaas afgehaald. Programma werd geproduceerd door Rolf Wouters, btw.
Toch wel grappig dat dit soort programma's hetzelfde publiek aantrekt. Er zit dus wel iets gemeenschappelijks in.