Auteur Topic: Vraag het aan Mona  (gelezen 14614 keer)

Offline Eck

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vraag het aan Mona
« Reactie #40 Gepost op: 11-12-2004, 11:33:47 »
Heej Mona hoe komt het dat ik je helemaal niet ken??

Offline Mona.

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 12-12-2004, 15:25:42 »
Mona,

Vandaag zou één van de mooiste dagen uit mijn RN-periode moeten zijn, al die vervelende forumers hebben zich namelijk verzameld op één of andere stomme fandag. Dat zou betekenen dat ik de hele dag het forum voor mij alleen zou hebben!  :D Maar nu moet ik vanmiddag werken naar de verjaardag van Tijgertje.  :( . Weet jij een goede smoes om hier onderuit te komen?

Lieve ...,

Tja, is lastig natuurlijk als je echt zin hebt in een bepaalde dag en je er al naar uit gekeken hebt en er dan ineens een verjaardag tussenkomt.
Als ik jou was zou ik zeggen dat je ziek bent, iets smerigs of zo, een schimmelinfectie bijvoorbeeld en dat het echt besmettelijk is. Laat erbij duidelijk doorschemeren dat je niet ziek in bed ligt maar wel aan huis gebonden bent en dat je niet komt. Dan kan je vervolgens lekker gaan genieten van een dag waarin het forum helemaal van jou is.

Liefs,
Mona

Offline Mona.

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 12-12-2004, 15:27:33 »
zijn u toetjes het lekkerst van het land?  ::joehoe::  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Lieve Naamloze,

Er is sprake van een misverstand, ik ben niet de Mona van de toetjes. Ik ben Mona van de helprubriek waar je een brief naartoe kan sturen als je ergens hulp bij nodig hebt.

Liefs,
Mona

Offline Mona.

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 12-12-2004, 15:29:34 »
Heej Mona hoe komt het dat ik je helemaal niet ken??

Lieve onbekende,

Het is voor iemand als ik, iemand die adviezen geeft van groot belang dat ik geen emotionele banden aanga met mijn lezers. Dat zou de hulpverlening in de weg staan, dat is absoluut een feit. Ik lees mijn brieven en beantwoord ze, verder niets.
Dus stuur vooral je brief als je ergens hulp bij wilt.

Liefs,
Mona

Offline Mona.

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 30-12-2004, 15:45:51 »
Hebben jullie allemaal geen problemen meer?

Offline xmoix

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #45 Gepost op: 30-12-2004, 15:47:30 »
nee :P

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #46 Gepost op: 30-12-2004, 16:29:15 »
Jawel...

wat moet ik aan vanavond?
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 30-12-2004, 17:29:00 »
heej.... ik ben toch je kledingadviseur?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #48 Gepost op: 30-12-2004, 17:30:50 »
ja, maar je was er niet... :-\\

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 30-12-2004, 17:32:05 »
ben je een half uurtje weg... zucht.

Mona, moet ik dit zomaar pikken van Lindå?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 30-12-2004, 17:40:12 »
ik vind van wel (maarja ik ben geen Mona :P)

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #51 Gepost op: 31-12-2004, 16:36:22 »
leuke namen geef je iedereen Mona!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 1-01-2005, 10:19:11 »
Mona, ik zit veel te veel op internet en msn. Iedereen in mijn omgeving klaagt erover. Wat is wijs om te doen?

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 1-01-2005, 12:04:28 »
Mona, ik zit veel te veel op internet en msn. Iedereen in mijn omgeving klaagt erover. Wat is wijs om te doen?

dat vind ik een goede vraag  ::rofl::

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 1-01-2005, 12:10:35 »
Moet dit niet naar stel een vraag aan een specefieke forummer?
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #55 Gepost op: 1-01-2005, 12:24:06 »

Beginnen met Lieve Mona, lieve schat  :)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #56 Gepost op: 1-01-2005, 12:24:47 »

Ik denk dat Mona's alterego hier geen antwoord op kan geven, die is nog veel erger.  ::jaja::

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #57 Gepost op: 1-01-2005, 12:26:00 »

Je omgeving toevoegen aan msn, das de enige manier om t klagen te stoppen ::ohno::

Offline Mona.

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 1-01-2005, 20:34:47 »

Lieve naamloze,

Een soortgelijke brief ontving nog niet zo lang geleden ook. Het blijft een lastig fenomeen natuurlijk. Veel lol beleven aan iets en er veel tijd in steken maar dan inderdaad de klachten van de omgeving. Sommige mensen verliezen zichzelf wel eens in een hobby en dat brengt wat spanningen met zich mee. Wat wijs is om te doen in dit geval is, maak het bespreekbaar. Benoem wáárom je veel besteed aan het internetten en de MSN. Houdt wel altijd rekening met het feit dat mensen die er zelf niet veel tijd aan besteden, het ook erg moeilijk begrijpen. En daarnaast zul je zelf moeten beslissen of het ook daadwerkelijk zo is. Erken je dat je teveel op het internet en MSN zit? Dat had ik graag van je willen horen. Want je omgeving kan zoveel zeggen, misschien overdrijven ze wel enorm. Of misschien vind jij ook wel dat ze gelijk hebben. In dat laatste geval zou ik zeer zeker kijken of je niet wat kunt minderen want dat duid wel op een verslaving dan. Je kunt natuurlijk úren per dag online zijn maar je zou ook wat meer tijd met je omgeving kunnen doorbrengen, daar hebben zij ook recht op en je MSN (of beter gezegd je MSN contactpersonen) lopen niet weg. Verdeel je tijd en aandacht!

Liefs,
Mona

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 1-01-2005, 20:38:50 »
::ohno:: Serieus talk hoor hier ::jaja::
Mijn prinsje is chriz!!