Auteur Topic: Big Brother  (gelezen 56822 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Big Brother
« Reactie #280 Gepost op: 23-12-2002, 17:35:57 »
Ik stem helemaal nergens op, want 't heeft toch geen ene nut. Hummie bepaald toch wie er wint.  :-[

Maar ik hoop dat Margriet wint, want van de kneusjes die over zijn, gun ik 't haar 't meeste.  :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #281 Gepost op: 23-12-2002, 23:44:44 »
Nou, weten we dat ook weer: 114 dagen aan 'n stuk huilen en je wint 352.500 euro!

En wat huilde Jeanette weer wat af zeg. Jemig, ik dacht dat ze erin zou stikken.....

Ik had liever gezien dat Margriet had gewonnen, maar 't is nu eenmaal niet anders. Wel geweldig dat Stefan zo weinig stemmen had.  ;) Maar ook weer jammer dat Laurens er toch nog behoorlijk wat had gekregen.  :(

Dit was denk ik wel de laatste keer dat Yorin in zee gaat met BB. 't is nu echt wel welletjes geweest en wat mij betrefd hoeft 't ook niet terug te komen volgend jaar. Voel ik me tenminste niet weer verplicht om 't te gaan volgen.  ;)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #282 Gepost op: 24-12-2002, 10:42:06 »
 :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Ja, ik heb gewonnen ;D

Was wel een beetje spannend gister. Tussen Margriet en Jeanette zat niet zoveel verschil. Maar ik vind het niet erg dat Jeanetje heeft gewonnen. Als het nou Wouter was geworden dan had ik de tv door de ruit gegooid en nooit meer een nieuwe gekocht! ben ik ff blij dat dat niet is gebeurd ;D
Ik vrees dat ze wel weer een nieuwe BB maken, maar dan weer anders dan anders.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #283 Gepost op: 28-10-2003, 08:32:58 »
Goed nieuws voor de BB-liefhebbers onder ons:

Big Brother "All Stars" ook bij ons

De makers van Big Brother hebben onze zuiderburen goed in de gaten gehouden. Daar is namelijk vanaf Augustus 'Big Brother all stars' bezig en dat slaat erg aan bij het publiek. Zoals wij een lange tijd geleden al voorspelden op ons forum is Endemol dus ook voor hier een 'All stars' versie aan het voorbereiden. Big Brother komt dus volgend jaar terug op de buis met een speciale All Stars Editie. In de nieuwe serie geen verse deelnemers, maar bekende en excentrieke BB-bewoners van de afgelopen jaren. Denk daarbij aan Kelly, Ruud, Sabine en Koos. Hoofdredacteur Hummie van de Tonnekreek zou volgens de geruchten afgelopen zomer al gesproken hebben met ex-BB-bewoners over een come-back in het nieuwe programma. In een reactie laat Endemol weten dat er 'helaas nog geen duidelijkheid is over een terugkeer van Big Brother'.

(Bron: Mediawatchers)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #284 Gepost op: 28-10-2003, 09:39:48 »
he dat lijkt me weer eens ouderwets gezellig! goed nieuws!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #285 Gepost op: 28-10-2003, 10:20:02 »
he dat lijkt me weer eens ouderwets gezellig!

Mij ook wel eigenlijk.  :)

Ik ben ook gewoon heel benieuwd wat er gaat gebeuren als types als Ruud en Kelly bij elkaar in 'n huis gestopt worden.  ;D

Ik vraag me trouwens af of die ex BB-bewoners er nog wel zin in zullen hebben om nog 'ns 3 maanden dat huis in te gaan. Ik vrees eigenlijk dat alle leukste types er geen trek in hebben en dat we dadelijk opgescheept worden met de mensen die eigenlijk helemaal niet interessant waren om naar te kijken.  :-\

Offline n@ncy

• Forumlid
« Reactie #286 Gepost op: 28-10-2003, 13:41:35 »
Gisteren op de radio (weet niet meer waar) hadden ze "zullen-we-effe-knuffelen"-Ruud gebeld. Die scheen van niets te weten (althans dat zei hij) en mocht hij gevraagd worden dan moest hij er nog eens heeeel goed over nadenken, want er was na BB nogal het eea met hem gebeurt (Och je meent het  ;D   )
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline sjulie

• Forumlid
« Reactie #287 Gepost op: 28-10-2003, 13:46:12 »
Gaaf.....heel leuk dat BB weer terug komt.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #288 Gepost op: 28-10-2003, 13:56:13 »
Die scheen van niets te weten (althans dat zei hij) en mocht hij gevraagd worden dan moest hij er nog eens heeeel goed over nadenken, want er was na BB nogal het eea met hem gebeurt (Och je meent het  ;D   )

Die heeft toch nu iets met die blonde Twentse (?) vrouw uit BB2? Hoe heet die toch ook alweer?  :-\

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #289 Gepost op: 28-10-2003, 13:58:23 »
Die heeft toch nu iets met die blonde Twentse (?) vrouw uit BB2? Hoe heet die toch ook alweer?  :-\
annette?? ofzoiets? oeeeeeee die was fout.........  ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #290 Gepost op: 28-10-2003, 14:07:40 »
annette?? ofzoiets? oeeeeeee die was fout.........  ;D

Ja die is 't!  :D  Daar heb ik trouwens wel veel om moeten lachen.  ;D

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #291 Gepost op: 28-10-2003, 14:11:06 »
Ja die is 't!  :D  Daar heb ik trouwens wel veel om moeten lachen.  ;D
ja ik ook... ;D plaatsvervangende schaamte! en die is nu met ruud? daar wil ik me echt niks bij voorstellen..  :-X

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #292 Gepost op: 28-10-2003, 14:31:10 »
ja ik ook... ;D plaatsvervangende schaamte! en die is nu met ruud?

Ja zeker. Die geruchten gingen trouwens al jaren, maar nu pas hebben ze echt 'n serieuze relatie geloof ik.

Citaat
daar wil ik me echt niks bij voorstellen..  :-X

Haha! Misschien zet Hummie ze wel samen in 't BB5-huis, dan kun je je er vast snel wel iets bij voorstellen!  ;D

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #293 Gepost op: 28-10-2003, 14:37:02 »
Haha! Misschien zet Hummie ze wel samen in 't BB5-huis, dan kun je je er vast snel wel iets bij voorstellen!  ;D
dat is meer iets voor dit topic dan..  ;D
« Laatst bewerkt op: 28-10-2003, 14:40:51 door Cora Bora »

Offline AlexF

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #294 Gepost op: 29-10-2003, 00:15:24 »
http://www.nrc.nl/W2/Lab/Profiel/Bigbrother/producent.html

Tja wie is het wel ? nee John de Mol ook niet
anders was hij allang met nieuwe winstgevende concepten/formats gekomen.

Wie het dan wel is ? Zeg ik NOG niet. Maar bewijzen heb ik wel !

In iederegeval is de top van Endesnol errig eigenwijs en stuk.

Hun willen alleen zaken doen via een @hotmail.com acount en ze bekijken dan wel welke concepten formats ze kunnen gebruiken. Ja ama neus niet!
en dan net als in 1997 zeker !

ben niet gek.! In iederegeval dank zij Hm hoe raar ook deze forum ben ik met een andere tegenhanger van HMG in aanraking die anders me formats opvat en concepten. Dus mischien zie je het wel eens op de tv.

En bedenk dan. Hmm hee ik zie herkenbare dingen terug.!!!

Ow ja moet ik we zeggen Eerlijk is eerlijk
BB3 en BB4 zijn wel van Paul Romer. ( waren ook de meest beroerste uitzendingen ooit. geadviseerd is om eens eerlijk te zijn ) maarja dat is in omroep land weinig te vinden.. OPf toch?? die aardige mensen die nu eerlijk zijn ? Ik wacht af!

Ja kan wel. ;)))

Alexander Futselaar
« Laatst bewerkt op: 29-10-2003, 00:19:17 door a.futselaar »
Eens denk je was ik maar eerder aan begonnen....

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #295 Gepost op: 29-10-2003, 08:47:16 »
Gisteren was 't nieuws dat BB waarschijnlijk terug zou komen met de leukste bewoners van de eerste 4 series ook bij RTL Boulevard. (er worden van iedere serie waarschijnlijk 3 'leukste' bewoners gekozen, zodat er uiteindelijk 12 in 't huis belanden) Blijkbaar heeft Bart, de winnaar van BB1, dit allemaal op touw gezet. Endemol en Hummie en zo willen echter nog niets bevestigen.

Er zat 'n leuk interviewtje met Kelly bij. Kelly: "De ideale Big Brother? Nou, dan moeten ze mij er natuurlijk weer inzetten......en 'n paar mooie mannelijke Elite-modellen!"  Ik hoop van harte dat zij ook in BB5 zal komen te zitten, want ze zal vast weer voor veel opschudding zorgen.  ;D
« Laatst bewerkt op: 29-10-2003, 08:55:26 door Han13 »

Offline Madcat

• Forumlid
« Reactie #296 Gepost op: 29-10-2003, 08:52:50 »
Als er een BB - All Stars komt zit ik ook weer aan de buis gekluisterd! Kandidaten die er wat mij betreft in moeten zitten zijn: Ruud, Bart, Sabine, Willem, Mona, Kelly en Koos. Maar ik vergeet vast nog wel wat kandidaten, het is ook allemaal al weer zo lang geleden!  :D

Ook lijkt het me erg interessant als er wat Expeditie Robinson-kandidaten het BB-huis in gaan: bijvoorbeeld Nolleke en Bjorn!!!  ;D ;D

Offline AlexF

• Forumlid
« Reactie #297 Gepost op: 29-10-2003, 20:57:02 »
Jah Paul Romer ( KOTS) die zou het wel niet vertellen
dat BB5 van stal gehaalt wordt.

Maar goed.......

Romers eruit
en echte talent er in !

Alexander
Eens denk je was ik maar eerder aan begonnen....

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #298 Gepost op: 30-10-2003, 09:11:32 »
Op Mediawatchers heeft Laurens van BB4 laten weten wat hij van de geruchten rondom BB All Stars vindt:

Laurens vertelt: "De telefoon gaat momenteel weer continue bij de ex bb deelnemers thuis, waaronder ook bij mij. Nadat bekend is geworden dat BB terug komt, komen de geruchten stroom en speculaties over big brother weer helemaal terug. Ik kan mededelen dat ik afgelopen zomer met Hummie in Aalsmeer heb geluncht en dat dit even heel licht naar voren kwam. Toch, ondanks dat veel medebewoners zeiden; het was een leuke ervaring maar nooit weer, merk ik dat het toch weer kriebelt en dat iedereen er wel weer voor in is, ik ook zeg ik heel eerlijk."

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #299 Gepost op: 5-11-2003, 22:57:29 »
De ex BB-bewoners lijken nog niet allemaal even enthousiast over BB All Stars:

Sabine: "Alsjeblieft niet weer"

Ex bb-er Sabine was gisteren even te zien bij Raymann op Ned3. Behoorlijk wat kilo's aangekomen zag ze er wel goed uit. Ze vertelde over haar leven, hoe het nu ging. Ze werkt momenteel in een modezaak in Amsterdam. Raymann vroeg of zij weer mee zou doen aan een evt. Big Brother versie. Ze had daar één duidelijk antwoord op; "Alsjeblieft niet weer"

Ruud weet van niks

Knuffelbeer Ruud Benard is nog niet benaderd over een eventuele BB-All Stars. De blonde 'Big Brother I'-bewoner laat echter weten er eerst goed over te moeten nadenken, voordat hij weer mee doet. Ruud legt in de Party uit waarom: "Zoals het was, wordt het namelijk nooit meer." Over een weekje in het BB-huis valt met Ruud nog wel te praten. "Misschien als Endemol er een leuk bedragje tegenover zet, lacht hij vrolijk. Met één persoon wil hij zeker het huis in: zijn nieuwe vriendinnetje, 'Big Brother 2'-Annette Stokkentreef. "We hebben het hartstikke leuk met elkaar," glundert Ruud.

Kelly wil wel

La Kelly behoeft uiteraard geen bedenktijd. "Ik zou het zo weer doen. Vooral omdat ik het een heel bijzondere ervaring vond. Drie maanden in een huis zitten met mensen, die ik zelf nooit zou hebben gekozen, heeft mij heel veel over mezelf geleerd." De diva weet niet zo snel wie ze niet meer wil tegenkomen in het BB-huis. "Ieder mens is de moeite waard." Toch voegt ze er nog aan toe: "Maar mensen die stoken en roddelen, mogen wat mij betreft buiten blijven." Op wie Kelly precies doelt, houdt ze echter in het midden.

Andries: good old times revive?

"Ik kan er nog heel weinig over zeggen," beweert Kelly's eenmalige vrijer Andries op een samenzweerderig toontje. In elk geval wil de leraar het huis wel weer in. Echter wel met een kanttekening. "Ik weet dat Bart wel eens wat doet voor een lokale omroep. Als het daarvoor is, zeg ik niet weer mijn baan in het onderwijs op. Toch denkt hij dat er geen speciale 'BB' komt, "Ik vermoed dat Endemol gewoon een nieuwe 'Big Brother' gaat maken met nieuwe bewoners."

Mona popelt

Ook Mona werd geconfronteerd met een eventuele BB5, met alleen ex-bewoners. "Gek genoeg knaagt het toch weer en waarschijnlijk wel bij iedereen."zegt ze op haar club. "Hoe zal iedereen nu doen, want reken maar dat menigeen veranderd zal zijn! Waarschijnlijk ben ik weer te eerlijk, maar het levert volgens mij wel leuke tv op! Hoe dan ook, ik ben benieuwd wie ze kiezen als het doorgaat al heb ik wel een vermoeden. Ze staan allemaal te popelen, geloof mij maar!"

(Bron: Mediawatchers)

Niets lijkt dus nog zeker en misschien zitten we in 't voorjaar van 2004 dus weer gewoon naar 'n nieuwe groep onbekende Nederlanders in 'n huis te kijken.  :-\