Auteur Topic: Big Brother  (gelezen 56825 keer)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Big Brother
« Gepost op: 5-09-2002, 16:44:19 »
Big Brother is weer begonnen, volgens mij zitten hier niet veel fans hier (ik volg deze serie ook niet zo), maar ze hebben een nieuwe medewerker, op de internet site (www.big-brother.nl).

* * * * * * * * * * * *
Citaat
Liefdesnestje
 Langzaam verandert het klimaat in Almere. De nachten worden kouder en de avonden worden langzaam iets korter. Maar de kou schijnt niet iedereen te deren.

Sigrid Kalk 04-09-2002 23:17
Op de hoek van het terras bouwen Daniela en Stefan hun eerste liefdesnestje. Onder het mom van de ondraaglijke hitte in de slaapkamer, zoeken zij warmte bij elkaar in de buitenlucht.

...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
Re:Big Brother
« Reactie #1 Gepost op: 5-09-2002, 18:45:07 »
't was mij idd ook al opgevallen. Wel leuk dat Sigrid daar nu werkt.  :)  (zal ze dan dit jaar niet aan WIDM meewerken? Ik bedoel, ze vertrekken al weer bijna voor de opnames.....)

Ik heb BB eigenlijk altijd wel gevolgd, maar 't fanatisme is er niet echt. Maar je moet toch wat als er geen WIDM op tv is!  ;)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 5-09-2002, 19:29:25 »
bij ons is da ook zo, van de eerste reeks wou je geen enkele aflevering missen, superfanatiek maar van reeks 2 en 3 kan het me ni echt veel schelen ofdak nu eens ne aflevering mis of ni

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #3 Gepost op: 5-09-2002, 21:06:29 »
ben ik dan echt nu de enigste die al verlaafd is??  :'( :'( :'( en ik heb het nu al 2 dage gemist  :'( :'( :'(

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4 Gepost op: 6-09-2002, 17:27:05 »
(zal ze dan dit jaar niet aan WIDM meewerken? Ik bedoel, ze vertrekken al weer bijna voor de opnames.....)

volges mij doet sigrid iets met et monteren van widm, tenminste, regie-assistente, volgens mij is dat zoiets. iig, als dat zo is, hoeft ze volgens mij nog niet te beginnen als widm opgenomen word, maar pas als het opgenomen is om er dan stukken uit te halen etc. k denk dus dat ze wel bij widm zal blijven.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 7-09-2002, 10:57:24 »
volges mij doet sigrid iets met et monteren van widm, tenminste, regie-assistente, volgens mij is dat zoiets. iig, als dat zo is, hoeft ze volgens mij nog niet te beginnen als widm opgenomen word, maar pas als het opgenomen is om er dan stukken uit te halen etc. k denk dus dat ze wel bij widm zal blijven.

Dat zou natuurlijk goed kunnen. Ik meende dat ze misschien ook bij de opnames aanwezig was. (heeft iemand dit eigenlijk aan haar gevraagd op de MFB? Daar was ze toch ook bij?)

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #6 Gepost op: 7-09-2002, 20:09:37 »
Citaat
(heeft iemand dit eigenlijk aan haar gevraagd op de MFB? Daar was ze toch ook bij?)

jah daar was ze idd bij, maar ik heb het nie gevraagt, iemand anders?!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7 Gepost op: 10-09-2002, 16:33:32 »
jaja ik kijk ook hoor jullie zijn niet alleen ik ben alleen niet zo dat ik het vreselijk vind dat ik een aflevering mis, zoals bij de mol, er gebeurd ook niet zo vreselijk veel. Ik zit ook weleens daar op de chat, daar heet ik bigmomma, misschien hebben jullie me daar wel eens gezien. En verder? Ik vind het tot nu toe maar een saai zootje, maar wie weet komt er nog wel verbetering in. Okeeee enough over bb, ik w8 eigenlijk op de volgende serie van widm, maar dat duurt nog een half jaar  :'(wheeeeeeeeeeee :'(eeeeeeeeeeeeeeee :'(eeeeeeeeeeeee :'( :'( :'(

hihi ;D

kusjus julia

always look on the bright side of life

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #8 Gepost op: 10-09-2002, 16:44:40 »
juuuuul ik kom binnekort wel bij je langs dan
klimme we samen over die muur zodat we
op tv kome  ;D
zijn er nog meer kijkers die het niet zeggen? haha
ik vind ut wel leuk dat er zn verschil is
tusse bunker en bungalow :D
xxxxx

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #9 Gepost op: 10-09-2002, 16:52:43 »
heey molletje ;D

groetjes Bigmomma :-*

hihi ;D

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #10 Gepost op: 10-09-2002, 18:04:42 »
heeeej bigmomma!
haha die andere hadde vliegles!!  :D
best wel lol maja
xxxx molletje  :-*

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #11 Gepost op: 28-09-2002, 16:50:49 »
Er zat een tijgertje op de chaat van big brother, maar toen ik vroeg of ze hier wel eens kwam was ze inens weg hahahahha

kusss julia

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #12 Gepost op: 28-09-2002, 19:51:29 »
echt?? whahahahahahha nou wil ik wete
wie dat was hahaha
misschien is het wel "onze" ( :P) tijger!!
dus bij deze: tijgertje, zat je op de chat
van BB??
 :-* :-* :-*
Charlotjuh

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #13 Gepost op: 3-10-2002, 13:56:28 »
Nee, ik heb daar nog niet gechat.
Maar dat is een kwalijke zaak, iemand die mijn naam gebruikt, dat kan zomaar niet. Plagiaat! ofzowiets

Nu we het toch over BB hebben, wie is de volgende die eruit moet? Ik denk 1 van die nieuwe, geesje en die andere (zovaak kijk ik dus...)

« Laatst bewerkt op: 3-10-2002, 13:57:10 door Tijgertje »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #14 Gepost op: 3-10-2002, 17:27:49 »
idd plagiaat ;). en idd zal wel zo'n nieuwe zijn... k weet nie k heb eik geen favo hahaha njah die gaste die dr een tijdje gelede inkwamen die zijn wel leuk gloof k maar k weet t niet psies meer... k hoor wel wie dr uit moest, ist vanaaf al?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 3-10-2002, 22:10:33 »
Gelukkig is die Sandra eruit! Die begon me echt op m'n zenuwen te werken. Ze had ook nog niks interessants te vertellen tot nu toe. Of je moet 't interessant vinden om te horen dat ze met negen jongens op 'n avond zoent.....

Maar goed, ik begin me ook steeds meer te ergeren aan die voice-over tijdens de uitzendingen. 't slaat compleet nergens op wat die telkens zegt. Margriet is effe chagrijning en de voice-over weet ons te vertellen dat 'Margriet doodongelukkig in de bungalow is omdat ze Stefan, haar nieuwe vlam, mist'. Of zoiets althans. En als de dag waarop Laurens wat zit te roddelen over Stefan benoemd wordt tot 'de dag waarop Laurens strijdt voor het leidersschap', dan wordt 't mij allemaal 'n beetje te veel.

*Han denkt na waarom ze eigenlijk nog naar BB kijkt......*

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #16 Gepost op: 4-10-2002, 11:29:53 »
Hahaha vraagt mijn vriendje vanmorgen, goh hoe zit dat en dat bij big brother. Dus ikz eg doodleuk, owja, er gaat vanavond iemand uit....was dus gisteravond hahaha helemaal vergeten te kijken 8) zal me bij widm echt nooit gebeuren!

Is die Sandra eruit? Tja, was te verwachten... nieuwelingen hebben altijd meer kans om het huis te moeten verlaten (behalve vorige keer, met Bo, maar dat kwam omdat die andere mannen best wel goed afgeschilderd waren)

Nou, misschien ga ik vanavond wel weer kijken....onee schoonpapa in ziekenhuis en de kapper, morgen dan maar kijken...ofzo

doeiii x julia

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #17 Gepost op: 4-10-2002, 12:16:23 »
jah he han, die voiceover is zooo irri! die denkt echt dat ie alles weet, hij heeft t ook altijd over de gevoelens van de bewoners enzo zo stom... alsof hij dat kan weten, die bewoners vertellen heus niet al hun gevoelens aan de biechtcamera of hoe dat ding ook heet.

njah, ik kijk het dus welles, maar eik niet zo heel vaak. maar kan iemand me please uitleggen hoe dat nou zit met het rijke en t arme deel en die tralies en alles, want t is wel anders dan vorig jaar maar hoe... ik snap et niet... en waarom veranderen die teams steeds?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 4-10-2002, 18:47:19 »
die bewoners vertellen heus niet al hun gevoelens aan de biechtcamera of hoe dat ding ook heet.

Je zal wel de dagboekkamer bedoelen. Bij ER is er 'n wel 'n  biechtstoel geloof ik.  :)

Citaat
njah, ik kijk het dus welles, maar eik niet zo heel vaak. maar kan iemand me please uitleggen hoe dat nou zit met het rijke en t arme deel en die tralies en alles, want t is wel anders dan vorig jaar maar hoe... ik snap et niet...

Vorig jaar was er gewoon arm en rijk en kwam je met je groep in arm als je 'n battle (wedstrijd) verloren had. De winnende groep mocht in rijk. In 't begin werden er twee groepen gemaakt die verder ook niet meer veranderden. Er kwamen wel nog wat mensen uit 't buitenland bij en er gingen mensen weg die weggestemd werden. 'n aantal keren is 't voorgekomen dat er iemand naar de andere groep moest verhuizen, omdat er 'n groep te groot werd.

Om in rijk te komen moesten de bewoners dus 'n battle winnen. Deze battles waren bijvoorbeeld 'n quiz, 'n stormbaan of raadsels oplossen.

Nu is er eigenlijk weer 'n rijk en 'n arm gedeelte maar om de een of andere vage reden worden die nu respectievelijk 'de bunker' en 'de bungalow' genoemd. Je mag in 'de bungalow' verblijven als je 'n confrontatie wint. Confrontaties zijn eigenlijk 'n soort battles, maar zijn dit jaar niet altijd wedstrijden. Jeannette had bijvoorbeeld 'n confrontatie waarbij ze 24 uur niet mocht roken en Margriet moest 24 uur alles wat ze wilde zeggen zingen.

Er zijn nu veel persoonlijke confrontaties, waardoor de teamsamenstelling iedere keer veranderd.

Citaat
en waarom veranderen die teams steeds?

Waarschijnlijk tracht BB 't zo interessanter te maken. Bij steeds dezelfde teamsamenstelling raken de bewoners uitgepraat met elkaar en wordt 't saai. Nu vind ik 't persoonlijk dit jaar saaier dan vorig jaar, maar dat komt denk ik door de keuze voor 'normalere' bewoners.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 4-10-2002, 19:11:32 »
Ik kijk af en toe omdat er gewoon weinig op is om die tijd, maar ik vins er echt weinig aan. Dat geanalyseer de hele tijd vind ik zo stom. Die psycholoog kunnen ze wel afschaffen...

Genoeg gezeikt!