die bewoners vertellen heus niet al hun gevoelens aan de biechtcamera of hoe dat ding ook heet.
Je zal wel de dagboekkamer bedoelen. Bij ER is er 'n wel 'n biechtstoel geloof ik.
![Smiley :)](https://www.realitynet.org/Smileys/widm/smiley.gif)
njah, ik kijk het dus welles, maar eik niet zo heel vaak. maar kan iemand me please uitleggen hoe dat nou zit met het rijke en t arme deel en die tralies en alles, want t is wel anders dan vorig jaar maar hoe... ik snap et niet...
Vorig jaar was er gewoon arm en rijk en kwam je met je groep in arm als je 'n battle (wedstrijd) verloren had. De winnende groep mocht in rijk. In 't begin werden er twee groepen gemaakt die verder ook niet meer veranderden. Er kwamen wel nog wat mensen uit 't buitenland bij en er gingen mensen weg die weggestemd werden. 'n aantal keren is 't voorgekomen dat er iemand naar de andere groep moest verhuizen, omdat er 'n groep te groot werd.
Om in rijk te komen moesten de bewoners dus 'n battle winnen. Deze battles waren bijvoorbeeld 'n quiz, 'n stormbaan of raadsels oplossen.
Nu is er eigenlijk weer 'n rijk en 'n arm gedeelte maar om de een of andere vage reden worden die nu respectievelijk 'de bunker' en 'de bungalow' genoemd. Je mag in 'de bungalow' verblijven als je 'n confrontatie wint. Confrontaties zijn eigenlijk 'n soort battles, maar zijn dit jaar niet altijd wedstrijden. Jeannette had bijvoorbeeld 'n confrontatie waarbij ze 24 uur niet mocht roken en Margriet moest 24 uur alles wat ze wilde zeggen zingen.
Er zijn nu veel persoonlijke confrontaties, waardoor de teamsamenstelling iedere keer veranderd.
en waarom veranderen die teams steeds?
Waarschijnlijk tracht BB 't zo interessanter te maken. Bij steeds dezelfde teamsamenstelling raken de bewoners uitgepraat met elkaar en wordt 't saai. Nu vind ik 't persoonlijk dit jaar saaier dan vorig jaar, maar dat komt denk ik door de keuze voor 'normalere' bewoners.