Auteur Topic: Big Brother  (gelezen 56919 keer)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
LET OP: VERHUISD
« Reactie #100 Gepost op: 26-10-2002, 11:24:44 »
Morgen wordt tijdens de live uitzending aan de bewoners verteld dat er een collaborateur in het huis zit én ze zullen VOOR DE LAATSTE keer moeten nomineren...  ???
Ze zijn nog met 10 ofzo, dus da's wel raar, ben benieuwd hoe het dan verder zal gaan.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #101 Gepost op: 26-10-2002, 18:58:28 »
Komt me vaag bekend voor (dat woord); is het Limburgs?  :)

't zal idd wel Limburgs zijn. Van sommige woorden weet ik soms niet meer zeker of ze nu dialect zijn of goed Nederlands.   :)

't betekend trouwens belazeren, maar dat had je misschien al begrepen.   ;)

Citaat
*bertha gaat zich eens verdiepen in de Limburgse cultuur...

Doe dat! Koop 'n Venloos woordenboek zou ik zeggen en verdiep je in 't Venloos dialect. Dan sta je vast nog verbaasd wat voor 'n vreemde woorden we hier gebruiken. ('n aantal woorden in dat Venloos woordenboek ken ik zelf nog niet eens. Dat geeft toch wel aan dat bij mij er al wat Nederlandse woordjes in m'n dialect zijn gekropen!)

Ik moet toch echt 'ns Venloos leren schrijven, want dan had ik nu leuk in 't Venloos kunnen antwoorden!  ;)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 26-10-2002, 21:42:10 »
In Heerlen hebben we een woordenboek Nederlands-Heerelens en omgekeerd. Dat is echt grappig, want het aantal mensen dat nog echt zuiver Heelns dialect spreekt is erg klein. Het zijn meestal ook oudere mensen.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 31-10-2002, 21:43:40 »
Weer doorgestoken kaart vanavond! Weer geknommel met de percentages die voor geen meter kloppen!  :(

De envelop met de nominaties lag al klaar voordat er bekend werd gemaakt wie eruit moet en Martijn Krabbe verkondigd daarna in de studio tegen Geesje dat ze haar stem er uit hebben gehaald. Dus dan wisten ze al van te voren dat ze eruit zou vliegen.

Geesje er dus uit. Erg jammer. Ik had liever Ursula of Daniela zien vertekken. Maar goed.

Ik heb nog niks gezien van al die opdrachten die Arthur, Jeanette, Judith en Laurens moesten doen. Ik heb de aflevering van 19.00 uur niet kunnen kijken vandaag. Maar je had natuurlijk al van te voren kunnen uittellen dat Judith en Laurens zouden winnen. Wat dat betrefd was 't 'n erg oneerlijke strijd.  :-[

Ben erg benieuwd naar de huilbuien van Jeanette. Die huilt tegenwoordig wel om ieder pieterpeuterig dingetje. Ze zou nu volledig ingestord zijn? Ik ben benieuwd! Ik denk dat ik zo maar 'ns de videoband met daarop de aflevering van vanavond aanzet.  :)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #104 Gepost op: 1-11-2002, 11:31:56 »
Weer doorgestoken kaart vanavond! Weer geknommel met de percentages die voor geen meter kloppen!  :(

De envelop met de nominaties lag al klaar voordat er bekend werd gemaakt wie eruit moet en Martijn Krabbe verkondigd daarna in de studio tegen Geesje dat ze haar stem er uit hebben gehaald. Dus dan wisten ze al van te voren dat ze eruit zou vliegen.

Geesje er dus uit. Erg jammer. Ik had liever Ursula of Daniela zien vertekken. Maar goed.

Ik heb nog niks gezien van al die opdrachten die Arthur, Jeanette, Judith en Laurens moesten doen. Ik heb de aflevering van 19.00 uur niet kunnen kijken vandaag. Maar je had natuurlijk al van te voren kunnen uittellen dat Judith en Laurens zouden winnen. Wat dat betrefd was 't 'n erg oneerlijke strijd.  :-[

Ben erg benieuwd naar de huilbuien van Jeanette. Die huilt tegenwoordig wel om ieder pieterpeuterig dingetje. Ze zou nu volledig ingestord zijn? Ik ben benieuwd! Ik denk dat ik zo maar 'ns de videoband met daarop de aflevering van vanavond aanzet.  :)
Ik vind het ook vaag met die procenten. Eerst stond Daniela gigantisch voor en iets daarna lag ze er bijna uit. Ik vond het ook jammer dat Geesje eruit moest want ik vind Ursula echt een huppeltrutje.
Dat Jeanette veel huilde tijdens de opdracht vond ik niet vreemd. Het was echt heel zwaar. Ik vind het ook niet eerlijk dat ze tegen Lau en Juut moesten. Ik snap wel dat Judith wel moest omdat Geesje en Ursula genomineerd waren en misschien niet op tijd terug waren maar had dan Mustapha ofzo erbij gezet (toch?)
Wel vond ik het grappig dat Jeanette en die eikel hoe heet tie ook alweer ruzie hadden. Jeanetje deed zo haar best en ze was helemaal op, zegt tie tegen haar dat zij door moest roeien...!

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 1-11-2002, 18:18:40 »
Dat Jeanette veel huilde tijdens de opdracht vond ik niet vreemd. Het was echt heel zwaar.

Ik heb de aflevering van gisteren nog steeds niet gezien dus ik weet niet of 't erg zwaar is geweest. Ik ga 'm zo maar 'ns aanzetten, zodat ik op de hoogte ben voordat de nieuwe aflevering erop komt.  :)

Citaat
Ik vind het ook niet eerlijk dat ze tegen Lau en Juut moesten.  

Dat was ook absoluut niet eerlijk. Ze hadden echt geen gelijke teams gekozen. Je hoeft niet echt slim te zijn om te zien dat Laurens en Judith wel moesten winnen.

Citaat
Ik snap wel dat Judith wel moest omdat Geesje en Ursula genomineerd waren en misschien niet op tijd terug waren maar had dan Mustapha ofzo erbij gezet (toch?)

Dan was 't idd wel 'n stuk interessanter geworden! De hele tijd ruzie tussen Judith en Mustapha terwijl ze al die opdrachten samen moesten uitvoeren. Dat was pas goede tv geweest!  ;)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 4-11-2002, 14:44:33 »
Nou, ondertussen weten we ook wat ze bedoelden vorige keer met 'De kandidaten zullen voor het laatst nomineren.'
Want... vanaf nu moet de kijker nomineren! Een hele week kan je smsen en de drie met de meeste stemmen zijn dan zondagavond genomineerd. De bewoners moeten dan zelf iemand van die drie genomineerden wegstemmen!  :o

Of is dat al ouwe koek voor jullie?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #107 Gepost op: 4-11-2002, 15:33:27 »
zoiets deden wij juist de afgelopen weken

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 4-11-2002, 16:01:02 »
Oh ok, en geeft het wat vonken in huis?

Gisteren is de irritantste trut ever eruit gestemd. Ik kan weer ademhalen!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #109 Gepost op: 4-11-2002, 16:08:24 »
uuhm... wat zijn vonken?

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 4-11-2002, 16:33:36 »
spanning, sensatie, suspense

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #111 Gepost op: 4-11-2002, 16:41:21 »
nou, nee niet echt... nominaties door de deelnemers zorgen voor heel wat meer vonken

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 4-11-2002, 18:23:49 »
zoiets deden wij juist de afgelopen weken

Oh?  ???

Ik geloof niet dat je 't echt goed gevolgd hebt de laatste weken, Doris. De bewoner waarvoor 't minste gebeld en gesmst was door televizie kijkend Nederland, moest eruit. Er werd echt niet door de bewoners zelf bepaald wie er moest vertrekken.

't is in Nederland nog nooit zo geweest dat de bewoners echt zelf moesten kiezen wie van de genomineerden er naar huis mocht. Ik ben toch wel erg benieuwd hoe dat bij jullie in z'n werk gaat, robbieazerty. Moet iedereen gewoon een van de drie genomineerden noemen en degene met de meeste stemmen gaat naar huis?

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 4-11-2002, 18:31:10 »
Volgens mij is Quincy nog de intelligentste bewoner van het hele stel. Ik hoop dan ook dat die wint.

't werd een beetje koud buiten...

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #114 Gepost op: 4-11-2002, 18:48:01 »
Snif, Geesje eruit  :'( , sindsdien is BB lang zo leuk niet meer ±)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 4-11-2002, 19:18:55 »
Ik ben er ff een beetje uit met BB. Ik moet ook zeggen dat ik het een beetje saai en steeds weer hetzelfde vond de laatste tijd. Dat gezwam de hele tijd  :(

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 4-11-2002, 19:19:35 »
Moet iedereen gewoon een van de drie genomineerden noemen en degene met de meeste stemmen gaat naar huis?

Geen idee... ik zal het je volgende week weten zeggen ;)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #117 Gepost op: 5-11-2002, 14:50:29 »
oeps sorry han, k had t fout gelezen. k weet wel hoe t gaat hoor in t BB huis :) maar ik las RA zn past denk k een beetje te snel.

maar ik vind BB nu ook wel erg saai worden en ben niet meer van plan het echt te gaan volgen. eerst deed ik dat al niet zo veel op de tv, vooral op internet, maar dat doe ik ook niet meer blegh ik vind echt dat t in ene heel erg saai geworden is.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 5-11-2002, 19:58:33 »
* off topic alvast mn excuses...

Kenner wat is er toch met je avator? Heb je de ware ontmoet tijdens missie mol? Ik vind dat niet echt ethisch verantwoord, crewleden en kandidaten  ;)

*nu weer on topic

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #119 Gepost op: 7-11-2002, 14:16:30 »
* off topic alvast mn excuses...

Kenner wat is er toch met je avator? Heb je de ware ontmoet tijdens missie mol? Ik vind dat niet echt ethisch verantwoord, crewleden en kandidaten  ;)

*nu weer on topic

De ware ? Misschien wel  :) Maarre, missie mol ?? Crewlid en kandidaten ? Enige waar ik crewlid van was is de calazel geweest en daar deed Zarah niet aan mee hoor  :P

Oei gaan wel alweer offtopic  :o

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner