Auteur Topic: Big Brother  (gelezen 56920 keer)

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
LET OP: VERHUISD
« Reactie #140 Gepost op: 14-11-2002, 14:51:12 »
Lig altijd dubbel om die psycholoog, die kerel ziet echt spoken. Is er in huis eigenlijk maar 1 die me echt irriteert en dat is Jeanette... Ownee we hebben nog maar 63 spruitjes , genoeg reden voor dat kind om maar weer eens te gaan huilen. Vraag me af hoe iemand die emotioneel zo labiel is door die keuringen is gekomen....

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #141 Gepost op: 14-11-2002, 16:45:06 »
daar is ze doorheen gekomen OMDAT ze labiel is ;D ;D ;D

't werd een beetje koud buiten...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
VERPLAATST: test
« Reactie #142 Gepost op: 14-11-2002, 20:27:20 »
Ik erger me ook altijd aan het commentaar van de voice-over die bv. zegt:
"Laurens en Stefan hebben slaande ruzie over het leiderschap ik het BB-huis." En dan zie je vervolgens Laurens die aan Stefan vraagt of ie de pindakaas wil doorgeven. Zucht...

Ik heb 't al vaker gezegd dat die voice-over echt geen verstand van zaken heeft. Hij overdrijft 't altijd zo enorm dat je iedere aflevering verwacht dat er iets enorm schokkends gaat gebeuren, waarvan je spontaan van de bank af valt. Maar telkens loopt 't uit op 'n enorme teleurstelling, omdat de 'ruzie die 't einde betekend van de hechte vriendschap tussen Judith en Laurens' gewoon ''n discussie over de hoeveelheid spruitjes die iedere bunkerbewoner die avond mag nuttigen' blijkt te zijn.

Citaat
En ook die mafkees van een psycholoog die daar donderdags zit wil ons wijsmaken dat een opmerking van Magriet ("Is er nog wel genoeg WC-papier?") enorm erotisch beladen is...

Geweldig vind ik die Steven, de huis-, tuin- en keukenphsycholoog. Behalve die geweldige analyses van iemands karakter en gedrag, stelt hij ook altijd van die diepzinnige (AHUM!) vragen aan de bewoner die net 't huis moest verlaten. Echt geweldig! :)

Citaat
Maar ik mag me graag eens ergeren!  :)

Ja zeker! Doordat ik me iedere aflevering weer zo fijn kan ergeren, blijft 't leuk om te kijken. Want wees nu eerlijk, erg veel spannends gebeurt er toch niet in dat huis!
 ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 14-11-2002, 22:01:41 »
Zo, Ursula weg. Niet bepaald 'n verassing.....

Ben erg benieuwd wat Stefan en Arthur allemaal moeten gaan doen de komende 48 uur. Jammer dat ze niet voor twee rivalen hebben gekozen, (Stefan en Laurens of Judith en Mustapha) dat was veel leuker geweest. Maar goed, misschien dat deze twee ook leuke beelden op gaat leveren. :)

Lekker gemeen ook voor Laurens om 'm dat filmpje van z'n vrienden te laten zien. Ook gemeen van die vrienden trouwens! Maar als 't zo is dat die zogenaamde vriendin van Laurens allang 'n ander heeft, is 't toch wel goed dat hij nu weet dat hij er niet meer zo op moet tellen. Die blik op Laurens' gezicht na dat filmpje was echt wel fantastisch. Compleet in de war van wat 'm net verteld was door z'n beste vriend, echt geweldige televisie dit!  ;D

Meende hij ook nog dat hij 't niet goed had verstaan of dat 't filmpje ineens afgekapt werd. Is natuurlijk niet zo, hij kan nog niet beseffen dat z'n droom net in duigen is gevallen. Is echt compleet van de kaart die Laurens, kunnen we de komende dagen misschien ook wel leuke beelden van verwachten.  :)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #144 Gepost op: 15-11-2002, 09:17:05 »
Ik heb dat van dat filmpje gemist! Telefoon... grrrrr >:(  
Wat zeiden die vrienden dan tegen hem?

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 15-11-2002, 10:08:39 »
Nou de nieuwe manier van exit is dus inmiddels gebeurd hier in Belgie.

Drie waren er door de kijkers genomineerd en de bewoners moestn een voor een naar de dagboekkamer komen zeggen wie ze eruit wilden. Ze wisten van niks dus het was een groot kippenhok daar. Uiteindelijk was het gelijke stand en dus moest degene die de meeste nominaties van de kijker had, vertrekken. Het was de dwerg (ja Belgie heeft de kleinste BB-bewoner on earth gehad, op dieren enzo na dan)
En janken dat ze deden! Vooral omdat ze niet verwacht hadden dat er iemand uit moest en omdat die dwerg hele goede vrienden geworden was met eentje in het huis.

Oh en wat de handlanger betreft: gisterennacht heeft iemand de handlanger betrapt toen ie 's nachts het bed uitgegaan was. Nu denken ze dus dat ze hem hebben (en ze hebben nog gelijk ook)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 15-11-2002, 20:28:40 »
Klinkt erg spannend daar in Belgie, RA. Wij hebben hier geen dwergen of eendjes in 't huis.  ;)

Wat zeiden die vrienden dan tegen hem?

Z'n beste vriend zei iets in de geest van: 'Laurens, we horen je veel praten over 'n zeker meisje hier in de stad. Je kunt beter wat meer aandacht aan Judith besteden. Dat is echt beter, geloof me!'

Dus met andere woorden: 't meisje waar Laurens denkt iets mee te hebben, heeft al 'n ander. Daarom vinden de vrienden 't beter als hij haar vergeet en iets gaat beginnen met Judith.

Online Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 16-11-2002, 08:16:42 »
Het is tegenwoordig één commerciele soap. Dan is voor mij de lol er snel af. Geef mij maar Idols, das lachen  :D

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 18-11-2002, 23:41:29 »
wie denken jullie dat bb in nederland gaat winnen?

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #149 Gepost op: 19-11-2002, 13:57:03 »
Mustapha  8)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 19-11-2002, 18:33:33 »
Dat dacht ik in eigenlijk ook al vanaf 't begin, maar ik begin daar steeds meer aan te twijfelen.  Alhoewel, als hij er, net als deze week, voor kan blijven zorgen dat hij niet genomineerd wordt....

Ik gun 't Daniela, Stefan of Arthur iig niet om te winnen!

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #151 Gepost op: 19-11-2002, 18:39:26 »
Kzou helemaal dubbel liggen als Stefan zou winnen, toch wel de vrouwelijke slet van het huis  ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 19-11-2002, 18:52:56 »
Kzou helemaal dubbel liggen als Stefan zou winnen, toch wel de vrouwelijke slet van het huis  ;D

Ja idd!  ;D

Wat 'n vreselijk man is 't toch. De manier waarop hij telkens in de ramen (waar de camera's achter zitten) kijkt of z'n haar nog goed zit en 't dan zo omhoog duwt. Echt te erg!  ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 21-11-2002, 21:36:41 »
Zo Arthur eruit! Gelukkig maar, want die was niet bepaald  m'n meest favoriete bewoner. En hij kan nu fijn weer bij Ursula zijn.  :)

En Stefan en Margriet zitten gewoon ineens in Afrika!  :o  Dat had ik dus echt niet verwacht. Wel stom eigenlijk dat ze zelf hier niks in te willen hadden. Ze werden gewoon naar Schiphol vervoerd en toen ineens medegedeeld dat ze naar Afrika vlogen. Als als een van hen dat niet gewild had dan? Ik vraag me af of ze maar 1 dag daar gebleven zijn en nu alweer op de weg terug zijn. Ze kunnen hen moeilijk 'n week lang in Afrika houden, terwijl de rest gewoon in 't huis in Almere zit. Maar voor 1 dag naar Afrika vliegen, vind ik persoonlijk ook wel wat overdreven. Gelukkig dat ze er wel voor 'n erg goed doel heen zijn....

't viel me trouwens vanavond wel erg op hoeveel blunders Martijn maakte tijdens 't presenteren. Hij was echt klunzig en zei iedere keer de raarste dingen. Ik vond 'm tot nu toe 'n stuk beter dan Patty Brard (wat was die erg vorig jaar!), maar nu begin ik daar toch wel aan te twijfelen.....

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #154 Gepost op: 22-11-2002, 10:00:39 »
Jeetje, mis ik een keer een aflevering zitten er opeens mensen in Afrika enzo :o. Hmm...
Oja, Patty was erg, maar Bo (van Erven Dorens ofzoiets) heeft het toch ook gedaan? En die gozert vind ik echt mega-erg. Het leukste was denk ik Rolf Wouters. Je had daar ook een parodie op. Sick Brother. Met Wolf Routers ofzo en nog iemand die Daphne Dekkers nadeed. Dat was echt lachen. Heeft iemand dat ook gezien of denken jullie nu dat ik echt ben doorgeslagen... ;D ::)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 22-11-2002, 11:21:16 »
Sick brother was leuk!!! Ik heb het alleen na de eerste BB-aflevering nergens meer terug kunnen vinden :-/ :( :'(
Dat jaar was er ook nog Villa Muis, daar werd BB nagedaan met, je raad het al... Was ook erg leuk!
Dat soort dingen mis ik een beetje dit jaar. Nu hebben we alleen FOK nog.

Offline JOX

• Forumlid
  • whatever
« Reactie #156 Gepost op: 22-11-2002, 11:39:14 »
Ik gok erop dat Ursula en Arthur's vader al 's middags wisten dat hij eruit zou vliegen..

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 22-11-2002, 18:19:11 »
Ze deden nu net alsof de stemmen bijna identiek tussen Wouter en Arthur verdeeld waren. (iets van 49,7% voor Arthur en 50,3% voor Wouter) Ik geloof hier eigenlijk geen bal van en denk eigenlijk dat 't veel verder uit elkaar lag. Aan 't begin van de uitzending laten ze natuurlijk 'n spannende stand zien om 't bellen en smsen nog extra te bevorderen. Later dacht men misschien dat 't wel echt zou beginnen op te vallen dat er gesjoemeld wordt met de stand als ze ineens erg ver van elkaar af zouden liggen. Daarom hebben ze maar zo'n idiote eindstand bedacht.

Sick Brother en Villa Muis waren idd erg leuk!  ;D Ik keek daar ook altijd naar. Ik volgde ook altijd 'n website die Bad Brother heette. Was ook altijd erg grappig! Jammer dat er nu geen parodieen meer gemaakt worden....

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 28-11-2002, 21:33:23 »
Maar, BB is nu wel errug ver gegaan! Eerst Margriet laten denken dat ze eruit moet en haar naar buiten halen en dan vervolgens haar terug sturen en verplichten Ting te gaan vertellen dat zij naar huis moest. Terwijl Ting dus al dacht dat ze mocht blijven!

Ik vond dit toch echt niet kunnen eigenlijk. De grens is nu wel bereikt geloof ik.  >:(

Verder 'n erg chaotische uitzending, maar dat zijn we zo langzamerhand wel gewend, aangezien ze iedere week veel te veel in 'n uurtje willen proppen.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #159 Gepost op: 6-12-2002, 12:00:56 »
we zijn nu al bij bb4, bb3 was met kelly en consorten en die orgies in het bubbelbad. BIG BROTHER THE BATTLE remember?

en kenner: is vind mustapha de leukste die er rondloopt. eerlijk waar, maar dat is een ander topic geloof ik.