nou RA k blijf t raar vinden... als dr ammel mustapha's en jeanettes in zouden zitten zou ik het echt niet leuk vinden, ik vind het wel leuk dat dr ook wat oudere mensen in zitten maar echt oud zijn ze bij ons eik ook niet bedenk ik me nu.
en ovide, ik heb de aflevering vandaag niet gezien, ik kijk eik niet zo heel veel lees de dingen vooral op internet. daniela was toch dronken ofzo? nou jah dan nog, ik ben ook wel eens dronken maar dan heb ik toch mn grenzen, zeker als ik het me de volgende dag nog kan herinneren want dan ben je dus niet zo heel dronken en ben je je beter van je grenzen bewust dan als je echt heeel ver heen bent. daniela kon zich vanmorgen bijna alles nog herinneren dus waarom ze zo ver gegaan is met arthur verleiden blijft voor mij n raadsel.
ow jah, ik vind arthur en ursula ook te klef, nou jah, toen ze nog bij elkaar zaten dan. ik vind die arthur echt zo'n lulletje, k snap niet wat ursula in em ziet, maar iig, arthur is idd veel verliefder op ursula dan andersom. net zoiets als bart en sabine, t is voor die ursula maar n beetje n spelletje om zich niet te vervelen in t huis en t niet koud te hebben 's nachts in de bunker.
oh... en dan nog als laatste. ik vind stefan ook zo'n enorme eikel pfff wat een zeikvent is dat, jammer dat ie de zwakste schakel heeft gewonnen, dat gun ik em echt niet. dennis vond ik eerst wel leuk, maar nou ik wat meer van hem gezien heb vind ik het ook maar een lul en die joyce vind ik maar een saai mens ze moet zich wat meer blootgeven ofzo want ze zegt echt noooit wat. dan is dr nog judith die altijd overal over zeikt en daniela die me soms heel erg irriteerd. waarom kijk ik nog?! het is gewoon leuk maar eik ook weer niet...