1. In hoeveel huizen/apartementen heb je in je leven gewoond tot nu toe? Ik woon nu sinds een half jaartje in mijn 3e huis
2. Welke was daarvan je favoriete woonplaats en waarom? Het huis waar ik geboren ben ligt heerlijk in het buitengebied, met veel grond, ruimte en dieren, ik hoop daar in de toekomst ook weer terug te kunnen als het te groot word voor mijn ouders..
Mijn 2e huis was een bovenwoning midden in het centrum, lekker druk, geen parkeerglegenheid en bloedheet in de zomer waardoor we regelmatig op het balkon sliepen maar wel lekker dichtbij alles wat je ook maar enigzins nodig hebt en dr gebeurde altijd wel wat.. heerlijk huis van binnen maar zeker niet mijn favoriete huis
En nu wonen we in ons eerste echte eigen huis, aan de rand van t dorp, vlakbij t buitengebied maar toch nog redelijk bij de winkels in de buurt.. Lekker huis, helemaal naar ons zin "verbouwt" en een heerlijke tuin, al met al is dit toch wel t favoriete huis voor nu denk ik!
3. Vind je verhuizen eerder spannend of stresserend? Waarom? STRESS duidelijk stress, ik vind er geen bal aan om te verhuizen, voor dat alles klaar is, al dat geregel, niks voor mij en bovendien ben ik nog steeds vanalles kwijt
4. Wat is belangrijker, locatie of prijs van je woonst? Is niet zo makkelijk, je wil graag in een prettig huis wonen maar niet ten koste van alles, om je vervolgens 30 jaar druk te maken over een hypotheek
5. Welke speciale dingen moet jouw droomhuis hebben (zwembad, sauna, grote tuin, etc.)?Mijn droomhuis staat vrij, ik hoef geen zwembad enzo, maar een lekkere vrije tuin en wat ruimte om me heen vind ik al geweldig.
Al zou ik natuurlijk wel graag aan zee wonen, of wat ik ook heel graag zou willen, in een molen/vuurtoren wonen