Zoals jullie misschien al weten, zijn er berichten uit anderen topics in de Molshoop terecht gekomen na de crash. Ik ben bezig met 't uitzoeken van deze berichten en ze terug te zetten naar 't juiste topic.
Nu lukt dat al aardig, maar bij 'n aantal posts is 't mij nog geheel onduidelijk bij welk topic ze horen. Daarom wil ik graag jullie hulp hierin vragen.
Als je in dit topic 'n post van jezelf of van iemand anders tegenkomt, waarvan je weet waar 't thuishoort, klik dan op 'meld dit bericht aan de moderator'. Vervolgens kun je in 't commentaar dan vermelden bij welk topic 't hoort en dan zorg ik ervoor dat de post verplaatst wordt.
Ik hoop echt op jullie medewerking te kunnen rekenen, zodat onze Molshoop weer de oude wordt met alleen de berichten die erin thuis horen! En er ook voor te zorgen dat alle andere topics weer compleet worden.
![Smiley :)](https://www.realitynet.org/Smileys/widm/smiley.gif)
Ik raad jullie allemaal aan om regelmatig dit topic te checken op nieuwe berichten, want 't zal nog wel 'n tijdje duren totdat alle berichten van de Molshoop zijn uitgezocht.
Alvast bedankt voor jullie medewerking.