Nieuws Volg en like ons op Facebook!
je kan volgens mij zelf ook heel vaak stemmen.moet je eerst 1tje aan klikken, dan vote, dan results, 3×vorige en dan weer opnieuw en elke × komt er een stem bij
Niet opgeven, er zijn nog maar 926 stemmen verschil. Laaf zal blij zijn, Alicia ook. Staat door dit topic toch maar mooi tweede.
Of Koekoe heeft stiekem toch voor Mila gestemd. Die Belgen zijn niet te vertrouwen
Laafje? Ik heb een akelig vermoeden dat er hier op Realitynet veel fans van Mila zitten. Kijk maar eens naar de stand. Met iedere stem op Alicia komen er 5 voor Mila bij. Tijd voor een tegen-offensief.
Ik ben toch weer het zwarte schaap niet he? want intussen heb ik nog een keer op Alicia gestemd,en idd Mila zie ik steeds verder uitlopen.Maar winnen of niet,ik zou het zeer sympathiek van Alicia vinden,mocht ze na afloop van de verkiezing hier een woordje komen plaatsen. Dus Laafje...... jij zorgt daarvoor he.
Maak je geen zorgen Koekoe, dat zei en bedoel ik helemaal niet. Het viel me alleen op, dat er met iedere stem van ons op Alicia, er 5 voor Mila bij komen.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1120 gasten en 40 vaste bezoekers
RealityTV vandaag
Geen nieuwe activiteiten gepland