Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Totaal aantal stemmen: 17
Poll gesloten: 22-11-2006, 21:31:45
Leuk trouwens die schaduwverkiezing, wordt bij ons op school niet gedaan, zucht.
Ik vind het stom dat ik als 16 jarige niet mag stemmen terwijl ik de partijprogramma's doorlees, debatten volg, het politieke nieuws bijhoud, enz. terwijl 80% van de nederlanders er totaal geen verstand van heeft en wel mag stemmen
Stomwijzer was voor mij GroenLinks
Die stomwijzer geeft bij mij tenminste een eerlijk advies.
Als je bij de stomwijzer alles negatief invult (weg met die neger, spuitje voor die ouwe, kinder zijn een stel etters, etc.), dan kom je op Geert Wilders uit.
Daarom is die stomwijzer ook zo betrouwbaar. Zo denken wilders-stemmers dus ook: alleen in hun eigen straatje.
Bij ons op school hebben ze er vanmiddag aandacht aan besteed en volgens zo'n test kwam ik het meeste overeen met de ChristenUnie en SP en GroenLinks kwamen onderaan terecht terwijl ik echt op 1 van deze 2 zou stemmen........Laten we het er maar op houden dat die dinegn echt niet kloppen.........
stem dan toch maar op de CU, Stefanie! Die komen trouwens op veel vlakker goed overeen met de SP en GL!
Op vlakken van abortus en euthanasie en nog van die onderwerpen niet. En dat is toch wel een cruciaal gedeelte vind ik.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
732 gasten en 11 vaste bezoekers
RealityTV vandaag
Geen nieuwe activiteiten gepland