Auteur Topic: Inge is de mol!  (gelezen 248090 keer)

Offline -Jutta-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #600 Gepost op: 1-03-2007, 21:43:09 »
waarom? omdat we m ontdekt hebben? Ik vind m eerlijk gezegd briljant gevonden en als miekie der niet mee was gekomen, was t wsl ook niemand opgevallen en hadden we na afloop gezegd: jah heeej goed gedaan maar lastig te vinden.

Daarnaast vind ik Inge een enorm goede mol alsk voor mezelf spreek aangezien ik vaak dacht: moederfiguur, te lief etc. En ik op basis van acties haar niet zou verdenken, dwz haar acties zijn slinks en onopvallend geweest.
Dat zeg ik nu ook de hele tijd  ;D  :-*

Persoonlijk vind ik Inge een goede Mol  :D ::bravo::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #601 Gepost op: 1-03-2007, 21:43:27 »
Inge is de Mol. Dit zeg ik alleen vanwege de gebarenhint, zonder die hint had ik ongetwijfeld nog volledig op Eva gezeten. Ik heb wel eens gezegd dat ik Eva een leukere Mol zou vinden dan Inge, maar Inge heeft het in ieder geval ontzettend knap gespeeld. En waarschijnlijk zullen we over 2 weken flink wat mollenstreken zien die niet uit de afleveringen op te maken vielen. Dat hoop ik in ieder geval wel. 8)

Offline Fuzzie

• Forumlid
  • Het leven is een zure bom
« Reactie #602 Gepost op: 1-03-2007, 21:45:09 »
 ::oink::
Zat echt op het puntje van m'n stoel met de groepsfoto, ik heel hard roepen in de kamer:  "Ze maakt een L, Ze maakt een L"!   de rest van de familie snapte er natuurlijk niks van, maar ik vond het echt heel spannend!

Echt heel goed gedaan, mooie hint ook!
Watch your Back!

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #603 Gepost op: 1-03-2007, 21:47:10 »
Als Inge inderdaad de MOL is, heeft ze het grandioos gespeeld. Samen met George de 2 TOP-MOLLEN, want zonder de gebarenhint, zat er bijna niemand hier op Inge.

En ik ga keihard lachen, als Inge dit allemaal gefaked heeft. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #604 Gepost op: 1-03-2007, 21:47:59 »
Het zou leuk zijn als Inge ons allemaal op een dwaalspoor heeft gezet >:D

Offline Michmol

• Forumlid
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
« Reactie #605 Gepost op: 1-03-2007, 21:48:22 »
Ik heb et begin gemist... maakte ze een L??

En hoe!

Laten we nou niet met allerlei zure scheuten citroen komen. Inge is een geweldige mol geweest, eigenlijk pas echt 'ontdekt' doordat iemand de gebaren achter elkaar heeft gezet (nadat ik dit op 7 november al had gespot  ;) ::hypocriet::). Iedereen heeft nu deze aflevering door een Inge-bril bekeken. Laten we dus geen berichten plaatsen als 'Inge heeft nu pas lopen mollen!'. De duimpjens omhoog voor Inge Ipenburg en nog twee weken wachten op de uitleg van de acties en de hints!

En een bonus: die ranzige weblog heeft alsnog bakzeil gehaald!
Om mij heen zie ik een circus van waanzin ontstaan.

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #606 Gepost op: 1-03-2007, 21:49:07 »
Inge als je dit leest je BENT EEN GEWELDIGE MOL  ::bravo:: ::bravo::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline nimbus

• Forumlid
« Reactie #607 Gepost op: 1-03-2007, 21:50:11 »
Aan het eind van de uitzending maakte ze in het intro filmpje voor de laatste uitzending ook het V teken!  ::jaja::

super  

Offline S-type

• Forumlid
« Reactie #608 Gepost op: 1-03-2007, 21:51:07 »
Wie heeft een screenshot van de L ???

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #609 Gepost op: 1-03-2007, 21:51:39 »
mollen acties:

- persé dat bord mee willen nemen en daardoor tijd rekken
- lopen boksen in die grot, tegen renate en eva (hoewel paul er toch als eerste zou zijn.. maar toch)
- de lomed vraag die haar gesteld wordt, is denk ik ook een hint,  in de categorie 'yvon kijkt widm op het eiland &  er staat mol op haar foto)
en op het eerste gezicht valt dit niet op voor de 'doorsnee kijker'.

tuurlijk heb je twijfels over de echtheid van sommige gebaren.

maar daar breng ik tegen in dat sommige TE duidelijk zijn, dwz, een normaal mens zou niet zo'n houding aannemen.
pak daarbij het 'er is iets met handen', en de ernstige toevalligheid van de zin die er uit ontstaat, en je kunt er niet om heen.

eventuele mogelijkheid is een nephint, hoewel ik daar zelf neit in geloof.

JP: 'het ligt er zo dik bovenop'
JP: 'dat jullie het niet zien...'
JP: 'we hebben er dit jaar extra veel hints in gestopt, omdat jullie zeiden dat er te weinig in zat'

er zitten hints is.
blijft alleen nog over wat je ziet als hint en wat niet.
ik geloof hierin, en wat je zelf gelooft moet ieder voor zich weten.

maar blijf open staan voor andere dingen. immers, staat er niet geschreven; 'niets is wat het lijkt?'
dus opent uw ogen en ziet wat WIDM u schenkt, en toets alles, maar behoudt het goede.

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #610 Gepost op: 1-03-2007, 21:52:42 »
Staat vast op www.wieisdemol.nl

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #611 Gepost op: 1-03-2007, 21:54:03 »
Als Inge de Mol is, hoop ik wel dat Renate 3 goede antwoorden heeft gegeven in de lift. Het zou anders oneerlijk zijn ten opzichte van Renate!

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #612 Gepost op: 1-03-2007, 21:55:05 »
En hoe!

Laten we nou niet met allerlei zure scheuten citroen komen. Inge is een geweldige mol geweest, eigenlijk pas echt 'ontdekt' doordat iemand de gebaren achter elkaar heeft gezet (nadat ik dit op 7 november al had gespot  ;) ::hypocriet::). Iedereen heeft nu deze aflevering door een Inge-bril bekeken. Laten we dus geen berichten plaatsen als 'Inge heeft nu pas lopen mollen!'. De duimpjens omhoog voor Inge Ipenburg en nog twee weken wachten op de uitleg van de acties en de hints!

En een bonus: die ranzige weblog heeft alsnog bakzeil gehaald!
Precies  ::ok::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

WorldExpress

• Gast
« Reactie #613 Gepost op: 1-03-2007, 21:57:55 »
Als Inge de Mol is, hoop ik wel dat Renate 3 goede antwoorden heeft gegeven in de lift. Het zou anders oneerlijk zijn ten opzichte van Renate!
Hoezo? Karel heeft toch nooit gezegd dat je de mol niet zou zien, als je een fout maakte?

Offline S-type

• Forumlid
« Reactie #614 Gepost op: 1-03-2007, 21:59:51 »
Aan het eind van de uitzending maakte ze in het intro filmpje voor de laatste uitzending ook het V teken!  ::jaja::

Hoezo een V teken?? Wat moet dat betekenen?

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #615 Gepost op: 1-03-2007, 22:02:48 »
Hoezo? Karel heeft toch nooit gezegd dat je de mol niet zou zien, als je een fout maakte?

Nee, dat is zo, maar ik kan me voorstellen dat je daar wel van uit gaat. Zou ik wel doen. Vooral omdat elke keer dat de Mol gezien werd 1000 euro in de pot kwam. Het is toch raar dat er 1000 in de pot komt als je foute antwoorden geeft? En omdat Renate denkt (of zeker is, dat weet ik niet) dat ze minstens een fout antwoord gegeven heeft, en denkt dat ze daardoor de Mol niet gezien heeft, zit ze nu misschien niet op de Mol. Dat zou toch zonde zijn.

Maar ik denk dat als Inge het is (en dat denk ik nu ook dankzij de gebarenhint), dat Renate gewoon wel 3 goede antwoorden heeft gegeven. Haar vat lag dan dus wel op de 7e positie. En Eva's vat kennelijk op de 8e. :)

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #616 Gepost op: 1-03-2007, 22:04:25 »
heeft iemand de L nog gecapt?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #617 Gepost op: 1-03-2007, 22:04:50 »
Hoezo een V teken?? Wat moet dat betekenen?

Victorie ;)

Offline S-type

• Forumlid
« Reactie #618 Gepost op: 1-03-2007, 22:07:16 »
Victorie ;)

ja.. of de V van Verliezer ;)

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #619 Gepost op: 1-03-2007, 22:08:32 »
Victorie ;)

Of de V van Vierde, of Victorie.. omdat ze gewonnen heeft? We zullen het pas weten over 2 weken. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...