Auteur Topic: Paul is niet de mol, maar winnaar!  (gelezen 152301 keer)

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paul is (niet) de mol!
« Reactie #200 Gepost op: 1-02-2007, 21:23:45 »
Om half 9 komt de draak uit de mouw  ::jaja::
bouw

Offline Amanda

• Forumlid
« Reactie #201 Gepost op: 1-02-2007, 21:24:12 »
Hij is echt zooooo de mol!

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #202 Gepost op: 1-02-2007, 21:24:30 »
Toch raar om hem der nog in te zien en Menno niet  :-\\
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #203 Gepost op: 1-02-2007, 21:37:45 »
Hij is de Mol :D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 1-02-2007, 22:01:32 »
Hij is de Mol :D

Jep, dit is mijn nieuwe topic!! :)

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 1-02-2007, 22:05:19 »
Jep, dit is mijn nieuwe topic!! :)

ik snap niet dat mensen op Paul zitten

Offline Amanda

• Forumlid
« Reactie #206 Gepost op: 1-02-2007, 22:06:18 »
ik snap niet dat mensen op Paul zitten

Ik snap niet dat mensen op Eva zitten  ::pinokkio::

Offline saem

• Forumlid
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
« Reactie #207 Gepost op: 1-02-2007, 23:09:47 »
Maar...... vertel nou 's  WAT heeft Paul dan gedaan dat je denkt dat hij de mol is?!
Ik vond hem zelf ook een tijdje verdacht maar kon eigenlijk niks vinden wat ik als verdacht kon aanmerken, nadat hij een rood scherm kreeg was hij bij mij helemaal mol af. Ik ben gewoon erg benieuwd wat maakt dat je hem nog steeds als mol ziet dus wie?????
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline VeeloDeMol

• Forumlid
  • Wat is het fijn in denialland!
« Reactie #208 Gepost op: 2-02-2007, 00:37:03 »
Hij heeft volop Alex gestemd en hij zit er nog steeds in?  ::oink:: Ik zat echt zo voor de tv, "Nee, Paul niet op Alex, je wil er toch niet weer uit?!" Volgens mij snapt Paul er helemaal niets meer van.  ::ohno:: Ik weet het eigenlijk ook niet, ik was eerst volop voor Paul is de Mol, maar inderdaad na dat rode scherm en geen molacties ben ik van Paul af als Mol. Hij is wel nog steeds mijn favoriete kandidaat  ::ok::
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Matt

• Forumlid
« Reactie #209 Gepost op: 2-02-2007, 00:39:55 »
hij zit er nog steeds in, omdat hij als enige op een man gestemd heeft....dick is de mol....dus ja, de rest stemt allemaal op een vrouw

Offline Seraphina

• Forumlid
  • Kijk, een hele kudde!
« Reactie #210 Gepost op: 2-02-2007, 01:22:32 »
Paul is m.i. de mol  ::jaja::
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #211 Gepost op: 2-02-2007, 01:58:42 »
Hij heeft volop Alex gestemd en hij zit er nog steeds in?
Maar helaas kunnen we weinig waarde hechten aan die uitspraken.
The British are not impressed.

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 2-02-2007, 11:14:41 »
Noem een 1 mollenactie van Paul inderdaad. Je hebt op .nl een tijdje niet op hem kunnen stemmen bij de statistieken, lekker programma als je niet op de mol kan stemmen.  ;)

Waarom paul niet:

-geen enkele muzikale hint leidt naar hem

-hij lag gewoon uit Het programma neemt niet het risico dat de mol eruit kan gaan. En ze hadden ook niet opeens het niet uitgezonden anders zou het wel erg raar zijn dat paul 2 boekjes had gejat en dan? hihi sorry ja ik ben de mol moest er eigenlijk 4 jatten maar dat lukte niet en ik kan er natuurlijk niet uit, want ik ben de mol. Ze hadden Paul ook nog eens niet terug kunnen kopen met de veiling (alleen de mol zou hem terug willen)
-hij doet fanatiek ieder spel (kijk maar weer naar de opdrachten van deze aflevering)
-misschien stemde hij toch gespreidt, in de biechts hoor je niet altijd de waarheid. (eigenlijk hoor je nooit de waarheid)

Offline saem

• Forumlid
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
« Reactie #213 Gepost op: 2-02-2007, 11:23:10 »
Paul is m.i. de mol  ::jaja::
Maar WAAROM? Daar ben ik zo benieuwd naar.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Seraphina

• Forumlid
  • Kijk, een hele kudde!
« Reactie #214 Gepost op: 2-02-2007, 11:42:12 »
Maar WAAROM? Daar ben ik zo benieuwd naar.

Blijft een beetje op de achtergrond, maar roept dan ineens heel hard bijvoorbeeld 3. Sterk argument he? Nee, ik vind hem helemaal niet zo verdacht, maar ik heb er dit jaar geen problemen mee om op een mol te gaan zitten die ik niet mega-verdacht vind, gezien vorig jaar en ook nog George in mijn hoofd houdende. Iemand die zich wat op de achtergrond houdt is voor mij dit jaar maar eens de strategie. En ik vind `m ondanks het gebrek aan duidelijk mollenacties erg verdacht, gevoelsmatig dan. Oh ja, en ik ben nogal overtuigd van een mannelijke mol  ::rofl::. Och en zijn stemgedrag is een beetje apart, als we het moeten geloven...En ik heb geen rood scherm gezien toen.

Maar een Nadja met haar gepruts is gewoon te duidelijk en als zij de mol is weet ik ook echt niet of ik volgend jaar nog zin heb om voor dit programma te gaan zitten. Mijn tweede verdachte is Dick. De dames zijn ergens wel verdacht, maar ik vind `t geen mollenacties eigenlijk. Dus `t is ook nog bij gebrek aan beter dat ik niet overstap.

Edit: en ik vind het wel een keer leuk om gewoon vanaf het begin af aan op een mol te zitten, want dat heb ik nog nooit gedaan. Boeit `t mij nou als ik het fout heb hahaha! *Wendy* en ik roepen al twee afleveringen na de executie: "Het kan nog!"

En als Paul geen mol is, dan moet `t iig winnen, dus hij moet sowieso nog even blijven

« Laatst bewerkt op: 2-02-2007, 11:48:26 door Seraphina »
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Rormo

• Forumlid
« Reactie #215 Gepost op: 2-02-2007, 13:22:01 »
Hij heeft volop Alex gestemd en hij zit er nog steeds in?  ::oink::

In de vorige serie heeft NIEMAND op Milouska gestemd tot aan de finale. Er zijn dus mensen geweest die de finale hebben gehaald maar consequent fout hebben gestemd. Het kan dus zijn dat niemand op dit moment de goede mol heeft. Het kan ook zijn dat Paul ondanks dat hij de verkeerde mol had, toch meer vragen goed had (puur door toeval) dan dat Alex had. En dat wil niet zeggen dat de mol een man moet zijn en dus Dick Jol zoals iemand hier suggerreerd. Er is maar 1 van de 20 vragen een man/vrouw vraag. De rest gaat over allerlei andere dingen. Is dus geen peil op te trekken.

In mijn ervaring van de afgelopen series stemt de mol volgens zijn/haar biecht, bijna altijd op iemand die er in blijft. Volgens mij wordt dit gewoon zo gemonteerd of wordt de bicht opgenomen op het moment dat de anderen de test al gemaakt hebben en men dus weet wie er af gaat vallen. Daar wordt dan niet op gestemd.

Offline VeeloDeMol

• Forumlid
  • Wat is het fijn in denialland!
« Reactie #216 Gepost op: 2-02-2007, 13:53:00 »
Ik zei dat eigenlijk vooral als iets waarom mensen Paul nog steeds verdenken als Mol. Ik geloof zelf niet meer dat hij de Mol is, maarja de Mol kan er natuurlijk niet uit, hoe fout hij ook stemt.
En jullie hebben gelijk, je kunt nooit geloven of hij echt alleen op Alex heeft gestemd of misschien wist hij andere vragen niet goed in te vullen. Dat weet je natuurlijk nooit. Voor mij is hij in ieder geval niet de Mol (meer).
« Laatst bewerkt op: 2-02-2007, 13:55:03 door VeeloDeMol »
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #217 Gepost op: 2-02-2007, 15:18:18 »
Het kan ook zijn dat Paul ondanks dat hij de verkeerde mol had, toch meer vragen goed had (puur door toeval) dan dat Alex had.

Of hij was sneller qua tijd, want ze testen niet alleen op goede antwoorden, maar ook op tijd.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: 2-02-2007, 17:19:22 »
Op zijn site staat ook een artikeltje met de titel "Tegen de stroom in".
Misschien betekent dat wel dat hij tegen de stroom in heeft gevaren.

Ik weet het, het is een hele slechte hint :P
Met dank aan Dae voor de grammatische fout ;)
« Laatst bewerkt op: 2-02-2007, 17:32:24 door Tinuzzz »

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #219 Gepost op: 2-02-2007, 17:29:52 »
Er is maar 1 van de 20 vragen een man/vrouw vraag. De rest gaat over allerlei andere dingen.
Idd, zo is er ook vast een vraag "ging de mol op een olifant zitten." Antwoord daar nee op en de kans is groot dat je die vraag goed hebt.

Misschien betekent dat wel dat hij tegen de stroom in heeft gevaard.
Gevaren.
The British are not impressed.