Maar WAAROM? Daar ben ik zo benieuwd naar.
Blijft een beetje op de achtergrond, maar roept dan ineens heel hard bijvoorbeeld 3. Sterk argument he? Nee, ik vind hem helemaal niet zo verdacht, maar ik heb er dit jaar geen problemen mee om op een mol te gaan zitten die ik niet mega-verdacht vind, gezien vorig jaar en ook nog George in mijn hoofd houdende. Iemand die zich wat op de achtergrond houdt is voor mij dit jaar maar eens de strategie. En ik vind `m ondanks het gebrek aan duidelijk mollenacties erg verdacht, gevoelsmatig dan. Oh ja, en ik ben nogal overtuigd van een mannelijke mol

. Och en zijn stemgedrag is een beetje apart, als we het moeten geloven...En ik heb geen rood scherm gezien toen.
Maar een Nadja met haar gepruts is gewoon te duidelijk en als zij de mol is weet ik ook echt niet of ik volgend jaar nog zin heb om voor dit programma te gaan zitten. Mijn tweede verdachte is Dick. De dames zijn ergens wel verdacht, maar ik vind `t geen mollenacties eigenlijk. Dus `t is ook nog bij gebrek aan beter dat ik niet overstap.
Edit: en ik vind het wel een keer leuk om gewoon vanaf het begin af aan op een mol te zitten, want dat heb ik nog nooit gedaan. Boeit `t mij nou als ik het fout heb hahaha! *Wendy* en ik roepen al twee afleveringen na de executie: "Het kan nog!"
En als Paul geen mol is, dan moet `t iig winnen, dus hij moet sowieso nog even blijven