Auteur Topic: House MD  (gelezen 24013 keer)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: House MD
« Reactie #40 Gepost op: 6-05-2007, 23:47:33 »
Is dat niet Wilson van Tom Hanks' personage uit die ene film? *naam vergeten*

Jaaaaa Cast Away ::ok::

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #41 Gepost op: 19-05-2007, 22:16:24 »
Ik vond het echt een vet mooie aflevering  ::oink::  (Euphoria part 1)
Ik ben zo benieuwd naar donderdag.. vet spannend!! Maar Foreman mag niet doodgaan :(
First you go backwards, but then forwards again

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 19-05-2007, 22:37:54 »
Oeioei, ik heb t gemist, ik zat in 't theater... Was is er gebeurd?

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 19-05-2007, 22:47:57 »
Een politieagent en een man hadden ruzie.. Maar de politieagent was onder invloed van een of ander iets waardoor hij de hele tijd moest lachen en zichzelf niet onder controle had; zo ook niet zijn pistool. Dus die man die iets had misdaan werd bang; en hij zei dat hij moest oppassen met z'n pistool en dat hij wel zou meegaan naar het politiebureau. Toen had hij het niet meer onder controle en schoot die man uit paniek de politieagent op z'n borst, de kogel ketste af naar z'n nek. De politieagent was niet dood maar hij moest wel de hele tijd lachen enzo, heel raar. Toen ging Dr. Foreman het huis onderzoeken (wat ontzettend smerig was) en toen hij terugkwam moest hij ook heel erg lachen, zelfs toen hij erbij was toen de politieagent bijna dood ging. Het was echt krankzinnig, en toen ontdekten ze dat hij dus dezelfde symptonen had als de politieagent. Ze namen de hele tests af enzo, maar ze konden niks vinden. Toen had Dr. House een dood lijk 'doodgeschoten' met een kogel en onder een MRI gelegd, om te kijken of je iemand met een kogel kon MRI-en. :P Dat kon niet en hij had dat MRI-apparaat gemold (wat 2 weken buiten werking werd gesteld) Toen ze niet terug wilden naar het huis om te kijken wat er mis was, werd Foreman helemaal gek en injecteerde hij bij dr. Cameron een spuit dat op hem was gebruikt. Nu bleek later dat de kans heel klein was dat ze daardoor ook die ziekte had, maar Cameron ging wel terug naar het huis. Toen hadden ze vogelpoep ofzo gevonden, maar ze kwamen niet tot de oplossing, die werkte namelijk niet. Op een gegeven moment gaat er bij de politieagent iets helemaal mis en komt hij te overlijden, Foreman wordt weer helemaal gek en blijft hem reanimeren, en dan zie je op het beeld 'to be continued..'

Ik vind het zo spannend  ::hyper:: ::hyper:: ::hyper::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 20-05-2007, 06:39:48 »
Aaaargghhhhh dit was zo'n aflevering waarvan je meteen het vervolg wilt zien!! >:(
Ik kijk dus met smart uit naar donderdag en dan zul je zien dat er iets tussenkomt waardoor ik niet kan kijken. :-\\
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 3-06-2007, 21:35:34 »
Waaaah! :D Ik zie net op bol.com dat woensdag de 2e DVD box uitkomt :D  ::hyper:: ::hyper:: En ook nog eens in Juni 2 keer House  ::ok:: ::ok:: Én binnenkort start het 3e seizoen ;D

Woeeeehoeeeee!!  ::ok::

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 7-06-2007, 14:00:08 »
Let op: het begint vanavond al om half negen, komt namelijk een dubbele aflevering  ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 7-06-2007, 15:07:38 »
 ::ok::Bedankt voor de waarschuwing.

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 10-06-2007, 12:02:59 »
Pff nou zeg  :-\\ Is die eerste van de dubbele aflevering gewoon een herhaling die ik al 10000 keer gezien heb ;D Maar goed, ik ga binnenkort seizoensbox 2 kopen  8)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #49 Gepost op: 10-06-2007, 12:17:17 »
Pff nou zeg  :-\\ Is die eerste van de dubbele aflevering gewoon een herhaling die ik al 10000 keer gezien heb ;D Maar goed, ik ga binnenkort seizoensbox 2 kopen  8)

Nerd!

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 10-06-2007, 12:37:51 »

Offline Suzy89

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 17-06-2007, 00:14:52 »
ik heb 't donderdag voor de eerste keer gekeken.. en ik moet zeggen.. tis geweldig! ;D
zusje van Mirtjee :D

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 17-06-2007, 21:44:29 »
Donderdag was echt een hele aparte aflevering, maar 't was wel heel erg spannend, ik ben benieuwd naar komende week

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 28-06-2007, 15:43:48 »
Kan iemand mij vertellen wat er vorige week is gebeurd? Toen heb ik 't gemist  :\'(

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 28-06-2007, 15:50:40 »
Kan iemand mij vertellen wat er vorige week is gebeurd? Toen heb ik 't gemist  :\'(
Och dat was zo'n mooie aflevering. Naja House is dus genezen aan z'n been (tijdelijk) en hij rent zich overal te pleuris heen, hij joggt voor z'n leven enzo omdat hij heel blij is dat hij dat been kan gebruiken. Ondertussen werkt hij aan 2 zaken tegelijk, een zaak met een meisje (was volgens mij niet zo heel bijzonder). Maar die andere zaak, met een man die bijna niets meer kon was wel interessant. Op een gegevent momt krijgt hij een ingeving en loopt naar Cuddy's huis toe (Cuddy schrikt zich een ongeluk  ::rofl::) maar zij wil niet dat hij dat doet. (een spuitje geven zodat de man waarschijnlijk beter wordt) Uiteindelijk doet Cuddy het wel, en dan komt er een heel mooi stukje waarin de man voor het eerst in z'n leven opstaat uit de rolstoel, echt heel erg mooi was dat en emoitioneel. Dat eindigt de aflevering dat House weer vicodin bestelt omdat z'n been weer pijn doet.

Offline Suzy89

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 28-06-2007, 15:54:17 »
Och dat was zo'n mooie aflevering. Naja House is dus genezen aan z'n been (tijdelijk) en hij rent zich overal te pleuris heen, hij joggt voor z'n leven enzo omdat hij heel blij is dat hij dat been kan gebruiken. Ondertussen werkt hij aan 2 zaken tegelijk, een zaak met een meisje (was volgens mij niet zo heel bijzonder). Maar die andere zaak, met een man die bijna niets meer kon was wel interessant. Op een gegevent momt krijgt hij een ingeving en loopt naar Cuddy's huis toe (Cuddy schrikt zich een ongeluk  ::rofl::) maar zij wil niet dat hij dat doet. (een spuitje geven zodat de man waarschijnlijk beter wordt) Uiteindelijk doet Cuddy het wel, en dan komt er een heel mooi stukje waarin de man voor het eerst in z'n leven opstaat uit de rolstoel, echt heel erg mooi was dat en emoitioneel. Dat eindigt de aflevering dat House weer vicodin bestelt omdat z'n been weer pijn doet.
en hij vroeg dr. Cameron toch uit ofniet? :o
zusje van Mirtjee :D

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 28-06-2007, 15:56:07 »
en hij vroeg dr. Cameron toch uit ofniet? :o
Ja, maar dat was meer een test ;)