Auteur Topic: House MD  (gelezen 24021 keer)

Offline Morgana

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: House MD
« Reactie #60 Gepost op: 30-06-2007, 21:30:10 »
Ik kan me nu wel voor mijn hoofd slaan dat ik niet eerder gekeken heb, volg het nu een week of drie. Had al begrepen ( ja was er een keertje met mijn hoofd goed bij  :-[)dat de eerst afl een herhaling is. Het komt alleen dat er voor house altijd Ghostwisperen kwam, en omdat ik niet alleen thuis ben en mijn man ook de tv gun  ;) sloeg ik house altijd over. Maar hij kan het nu vergeten die donderdagavond is van mij  >:D. Nu ja zolang er geen voetbal op de tv is dan hè. Wordt dus binnenkort de videorecorder weer goed aansluiten zodat ik niets hoef te missen. Kan voorlopig nog een jaar vooruit gelukkig want de volgende grootte toernooien zijn pas volgend jaar, oefen duels daargelaten......vandaar de video ::tandpastasmiley::

MAAR KORTOM IK BEN DUS OOK HOUSEFAN
blessed be

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #61 Gepost op: 30-06-2007, 21:43:06 »
 8) ::ok:: ::joehoe::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 30-06-2007, 21:44:53 »
Trouwens, ik heb net de laatste aflevering van seizoen 2 gezien (No Reason). Echt een vet mooie & heel aparte aflevering :) Ik zat met opend mond aan het eind gewoon  ::oink::

Offline Suzy89

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 3-07-2007, 18:49:04 »
Hugh Laurie was bij Ellen DeGeneres ;D
 ::love::
zusje van Mirtjee :D

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 3-07-2007, 21:26:08 »
Morgen maar even de herhaling zien dan  ::love::

Offline Suzy89

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 13-07-2007, 21:00:04 »
House was zo leuk gisteren ;D
dattie een nieuw tapijt wilde ::rofl::

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 13-07-2007, 21:21:12 »
Haha ja  ::rofl::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 14-07-2007, 10:43:11 »
House was zo leuk gisteren ;D
dattie een nieuw tapijt wilde ::rofl::

Je zou toch knettergek worden als je met zo'n man zou moeten samenleven, maar hij blijft zijn rol voortreffelijk spelen...ik geniet er elke keer weer van hoe horkerig iemand kan zijn zodat je bijna ontploft van irritatie maar tevens ook een soort van meelij voor hem op kunt wekken.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Suzy89

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 14-07-2007, 14:28:28 »
Je zou toch knettergek worden als je met zo'n man zou moeten samenleven, maar hij blijft zijn rol voortreffelijk spelen...ik geniet er elke keer weer van hoe horkerig iemand kan zijn zodat je bijna ontploft van irritatie maar tevens ook een soort van meelij voor hem op kunt wekken.
t zou m'n vader kunnen zijn.. 8)
( aka ik maak ook altijd van die supersarcastische opmerkingen waar mensen af en toe gek van worden ::rofl:: )

Offline Suzy89

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 17-07-2007, 23:56:36 »
vandaag had ik een House-marathon
aangezien ik niks van 't begin van House heb meegekregen.. ben ik daar nu wel van op de hoogte ;D

omg.. je kunt gwoon zooo duidelijk zien dat Cuddy en House wat gaan krijgen ;D

Offline Suzy89

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 24-07-2007, 22:01:50 »
de herhaling van House was weer toppie ::ok::
hoe hij met die studentes omging ;D

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 28-07-2007, 16:11:53 »
Aach, afgelopen aflevering vond ik Wilson echt heel zielig. Z'n bankrekening geblokt, en toen hij zo zielig vroeg aan House: 'do you pay dinner'? dacht ik echt, kom in m'n armen Wilson ;D Arme schat  ::rofl::

Offline Suzy89

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 28-07-2007, 16:22:34 »
Aach, afgelopen aflevering vond ik Wilson echt heel zielig. Z'n bankrekening geblokt, en toen hij zo zielig vroeg aan House: 'do you pay dinner'? dacht ik echt, kom in m'n armen Wilson ;D Arme schat  ::rofl::
ja idd ;D ik vraag me wel af wat ze gaan doen.. want hoe wil Wilson nou nog ooit aan geld komen? :o

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 28-07-2007, 16:30:49 »
ja idd ;D ik vraag me wel af wat ze gaan doen.. want hoe wil Wilson nou nog ooit aan geld komen? :o
Ja dat vraag ik me ook af.. ben heel benieuwd :)

Offline VeeloDeMol

• Forumlid
  • Wat is het fijn in denialland!
« Reactie #74 Gepost op: 28-07-2007, 19:51:30 »
Ach ja, die arme Wilson! En het wordt er allemaal niet beter op..

Wat vinden jullie trouwens van Tritter? Ik heb zulke sterke haatgevoelens tegenover die man, dat ik hem zelfs niet kan uitstaan wanneer die acteur die lieve bewaker speelt in The Green Mile...Bleegh Tritter. Ik kijk echt heel vaak afleveringen van House terug omdat ze op mijn computer staan, maar de afleveringen 5 t/m 11 van dit seizoen heb ik het minst teruggezien, alleen maar omdat ik me zo irriteer aan Triter xD

Mijn favoriete aflevering van dit seizoen, tot waar Nederland nu is met uitzenden in ieder geval (A), is 'Lines in the Sand' met dat tapijt xD Ik heb echt zo hard gelachten bij die aflevering, dat ze overal de Differential gingen doen, vooral grappig dat Wilson toen binnenkwam in zijn eigen kantoor en naar de naam op zijn deur kijkt en dan zegt 'Hmm, it says James Wilson. Strange typo.."  ::rofl::
En natuurlijk het geweldigste zinnetje uit de hele aflevering, bij die grote conference room, als Cuddy met hem wil praten over die 17-jarige stalker en Cuddy dan wegloopt en House tegen dat glas zegt:"
"You can't stop our love!" Whaha elke keer als ik dat zie moet ik weer lachen xD

Ik ben het trouwens niet echt eens met Suzy (A) Ik zie eigenlijk niet dat het overduidelijk is dat House en Cuddy wat met elkaar krijgen... Ik ben meer voor House/Cameron. :D Ze hebben zoveel momenten samen, vooral in de eerste helft van het derde seizoen. Ik vond het ook zo lief toen House in de derde aflevering zei dat hij trots op haar was toen ze die man had vermoord zeg maar.

Mijn favoriete aflevering is 3x15 "Half-Wit" maar dat zullen jullie nog wel zien :D

Ik kijk nu vooral heel erg uit naar 25 september wanneer seizoen 4 weer begint in Amerika! De promo pics voor de eerste aflevering zijn alweer te vinden op LJ :D
Spoilers 4e seizoen
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 28-07-2007, 20:08:09 »
Yes er komt een seizoen 4!! :D :D :D

Offline Suzy89

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 28-07-2007, 21:18:29 »
@VeeloDeMol..
ik vind de opmerkingen die hij naar Cuddy maakt al een reden dat ze wat moeten krijgen en je kunt ook zien dat Cuddy die opmerkingen toch stiekem leuk vindt. House ziet Cameron meer als een dochter... en Cameron moet gwoon wat met Chase krijgen ::)

@Evenstar.. yeey.. kon ook niet anders ;D

Offline Suzy89

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 9-08-2007, 21:45:50 »
mooie en leuke aflevering ;D

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 9-08-2007, 21:49:19 »
mooie en leuke aflevering ;D
Ja heel mooi  :)

Offline VeeloDeMol

• Forumlid
  • Wat is het fijn in denialland!
« Reactie #79 Gepost op: 20-08-2007, 14:51:10 »
@VeeloDeMol..
ik vind de opmerkingen die hij naar Cuddy maakt al een reden dat ze wat moeten krijgen en je kunt ook zien dat Cuddy die opmerkingen toch stiekem leuk vindt. House ziet Cameron meer als een dochter... en Cameron moet gwoon wat met Chase krijgen ::)

Ik weet niet, ik vind de Chase/Cameron verhaallijn niet bijster boeiend en het is duidelijk dat Cameron meer voor House voelt dan voor Chase. Ook denk ik niet dat House Cameron als een dochter ziet, maar het bewijs daarvoor komt nog wel ;) Hoewel er de afgelopen seizoenen wel erg veel House/Cameron momenten waren, waaruit je, naar mijn mening, wel kan zien dat het niet echt een vader/dochter relatie is. Ik vind Cuddy en House echt heel erg leuk samen, met hun constante gebikker etc, maar ik denk dat echt dat het wat zal worden.

Whaha, ik ben echt veel te serieus hierin xD Ik denk trouwens sowieso niet dat House ook maar met iemand van zijn collega's iets krijgt, want dan is de lol er te snel vanaf. Het is nu juist zo leuk omdat hij zo'n leuke interactie met iedereen heeft en als hij dan een relatie oid met iemand zal krijgen, zal dat toch wel minder worden.

Leukste quote uit de laatste aflevering:
Maddy:"Are you high?"
House:"Higher than you!"  ::rofl::

Whaha, ik moest zo hard lachen de eerste keer dat ik dat hoorde xD Beetje gemeen, maar wel grappig :) Ook toen hij de exam room binnenliep en Cuddy de dochter van Maddy aan het onderzoeken was, en dat House dan allemaal van die opmerkingen maakt met klein xD

House (loopt exam room binnen):Whoa. Sorry. Just need her for a tiny moment. Small favor.
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."