Verwarring al om.....
Top uitzending! Mijn bevindingen
* Naar mijn idee komt Paul gewoon terug hoor. Karel heeft niks gezegd van naar het vliegveld of naar huis of ook maar iets van die strekking.
* De kandidaten waren inderdaad niet echt heel slim. D'r komt een mannetje van de trein hun bedden klaar maken. Ik mag aannemen dat die de route kent. Effe vragen wat de volgende stop(s) zijn is dan toch wel heel gemakkelijk
* Eva begint te peeuwen tegen iedereen dat haar molboekje gepikt is. Mollenstreek of juist niet??
* Renate vergeet afslagen te noemen zodat de rest de kaart niet helemaal compleet krijgt. ('Ohw shit ik had hier geloof ik links gekund'). Volgens mij mochten ze niet terug lopen. Vandaar ook dat Inge misschien op een doodlopend stuk stuitte.
* Menno was erg op de voorgrond aanwezig, in tegen stelling tot vorige aflevering
* Nadja was heeeeeeeeel raar bezig. Iedereen riep "NEE niet rechtdoor" wat doet mevrouw??
* Alex daagt Dick uit.
* Alex doet lekker geirriteerd tegen Renate als ze wadjang-whatever duidelijk heeft opgeschreven.
* Dick doet het perfect in het doolhof
* Inge geeft haar boekje weg.. Een beetje Liz-achtig gedrag naar mijn gevoel
* Paul heeft 2 boekjes 'gepikt' en eentje 'gekregen'. Jammer dat Karel er niet bij heeft gezegd dat ie zijn mond moest houden.
* Alex krijgt
2 jokers van het
BLAUWE mannetje (weer blauw) Pakte Miloes vorige jaar in het doolhoof ook niet doodleuk 2 jokers??
* Eva als eerste en meteen af. Abssoluut geen molactie.
* Menno wast zijn handen in onschuld "ik heb wadjang-whatever" niet gezien.
* Inge is als enige het blauwe mannetje niet tegen gekomen.
* Weet effe niet wie er lekker lang geslapen heeft. Het spel was toch al verkloot bij het eerste station dus de mol kon met een goed gevoel gaan slapen en zijn molboekje makkelijk laten pikken. Want de mol wist natuurlijk dat dit ging komen.
Als me meer opvallende dingen binnenschieten horen jullie het.