En wat we zeggen we nu, Alex is de mol aanhang?
Ik blijf bij Dick. Nadja heeft nu doorgekregen dat Dick de mol is. Bekijk dat momentje maar terug, wanneer de groep terugkijkt op het vlotvaren. En als de flessen stuk zijn gemaakt. Als Renate en Dick in een discussie verzeilt raken en Nadja zegt: "Dit is Dick zijn lieggezicht" Vanaf dat moment realiseert Nadja zich.. Dick is de mol! Alleen maar beter voor mij
Maargoed... weer de afvaller niet goed.
Inge, jij moet eruit! En Renate al helemaal. Wat is zij geirriteerd zeg deze aflevering. Heb haar nooit sympatiek gevonden. En tijdens dat vlotvaren tegenover Dick was gewoonweg aanstellerig. Verder vond ik het muziekje bij Eva/Nadja geweldig. Deed me denken aan de race opdracht vorig jaar, toen Frédérique racete en je te horen kreeg: Macini - Baby Elephant Walk.
De opdrachten waren echt leuk dit keer. Nadja is op schoolreisje, geniet van alles. Zoals een ritje op een olifant. Ze is gewoon aan het genieten van WIDM in Thailand. Ge-wel-dig!
Wat heerlijk om naar te kijken.
Volgende week... it's jungle time! De 2de shot van Renate in haar intro!! Ben erg benieuwd, het word elke aflevering leuker