Auteur Topic: Waar ben jij vreselijk bang voor (geweest)?  (gelezen 12018 keer)

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waar ben jij vreselijk bang voor (geweest)?
« Reactie #40 Gepost op: 1-03-2009, 12:32:56 »
Als kind was ik enorm bang voor de Sint.Niet voor de man zelf maar wel omdat mijn ouders me deden geloven dat alles wat ik uitgespookt had wat niet mocht,hij dat allemaal wist en alles in een groot boek schreef. Als de Sint bij ons in het dorp was,en ik moest bij hem komen om een zakje snoep te krijgen(als ik braaf was geweest)dan was het eerste wat me opviel.....Hij had toch wel een groot boek bij zich zeker  :o :o Ik dacht Ow nee hee   :) :)

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #41 Gepost op: 1-03-2009, 15:02:45 »
Ik heb een eetstoornis, die op en af gaat, en als ie de kop opsteekt door wat dan ook, ben ik bang voor eten met vreemden :-[ :\'(
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Firesphere

• Forumlid
  • Don't ever try that again
« Reactie #42 Gepost op: 1-03-2009, 22:53:06 »
Ik heb een eetstoornis, die op en af gaat, en als ie de kop opsteekt door wat dan ook, ben ik bang voor eten met vreemden :-[ :\'(
::hug:: je bent toch wel lief hoor ::hug::
Komt wel weer goed!
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 2-03-2009, 14:12:04 »
Voor die vampier die in een rood bolletje veranderde bij Buck Rogers vroeger! Bah!

@Megan: moeilijk is dat inderdaad...  ::hug::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #44 Gepost op: 2-03-2009, 16:58:56 »
ik ken ook iemand die bang is voor al het witte eten en als ze het dan toch eet krijgt ze allemaal allergische reacties
Menno is gek

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #45 Gepost op: 2-03-2009, 19:49:35 »
Moet inderdaad geen pretje zijn. Alleen de angst al dat het uit de hand KAN gaan lopen, is al lastig genoeg.

Offline Mascha*

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 2-03-2009, 22:18:21 »
Ben bijna 18 en ben doodsbang om 's avonds laat alleen thuis te zijn :')
Mja, dat heeft opzich wel de rede dat er een pyromaan naast ons woonde die 2x onze auto en 1x onze schuur in brand heeft gestoken, en vervolgens aan de deur mijn vader met de dood bedreigd heeft. Mja, sindsdien ben ik dus doodsbang voor inbrekers en enge mensen aan de deur. Vooral 's nachts alleen thuis zijn kan ik echt niet..

Ben ook bang voor bloed, althans, mijn hersenen reageren er op een of andere manier zo op dat ik duizelig en misselijk wordt als ik het zie of ruik xD Gaat nog een probleem worden met mijn studie Dierwetenschappen die ik volgend jaar wil beginnen xD

If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 2-03-2009, 22:35:13 »
Voor muizen.

Autorijden. Was nooit favoriet en sinds ik een paar jaar geleden een ongeluk had is het echt een ramp. Als we ver weg gaan, neem ik eerst een oxepam en val dan snel in slaap. Scheelt gestres voor m'n man  ::schaam::.

Inbrekers.

Van die opgeschote jongens die grappig denken te zijn. Ben er ooit door 2 in elkaar geslagen. Enkele jaren later was er weer zo'n grapjas en die heb ik me toch een dreun verkocht. ::trots::

Offline Mollemaarten

• Forumlid
  • Weg van teruggeweest!
« Reactie #48 Gepost op: 3-03-2009, 17:56:07 »

Bekend gevoel :( Dat is echt heel naar :( Sterkte ermee :(  ::hug:: ::hug::

En nog even ontopic... Ik persoonlijk ben dóódsbang voor etalagepoppen... Hoe erg ik me daar ook voor schaam,,, Als ik met een vriendin ga winkelen ofzo, dan durf ik gewoon geen winkel in... Ik ben zó bang,,, De H&M doet echter wél goede zaken met mij, want daar zijn alle etalagepoppen zo nep dat ik wel durf... Maar man... sommige etalagepoppen zijn zó net echt  :-\\ (huivert bij gedachte...)
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #49 Gepost op: 3-03-2009, 19:25:17 »
Dan kom maar nooit bij Lautjuh op bezoek.........oh nee, dat zijn miepen. Das wat anders.

Ik was ooit doodsbang voor een skelet. Ik was 7 of 8 jaar, en we gingen in Arnhem weleens wandelen nabij de Ijssellaan. Op een van de hoeken daar, bij het kruispunt waar ook dat grote Akzo-kantoor ligt, staat een gebouw dat eerst UTS, later MEAO was. 

In een van de lokalen stond een ''studie-skelet'' aan het raam. Ik trok altijd krijtwit weg, als we daarlangs moesten, en ik durfde het niet te vertellen.  Later, toen het skelet weg was, kregen we in de gymzaal daar ook les, maar ik durfde nooit goed langs dat lokaal.

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 4-03-2009, 21:36:51 »
Telkens als de deurbel gaat ben ik bang dat ik oog in oog kom te staan met  ::heks:: ::heks:: (ik noem geen namen)  ::ohno::  ;D

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 4-03-2009, 22:17:43 »
Dan kom maar nooit bij Lautjuh op bezoek.........oh nee, dat zijn miepen. Das wat anders.

Ik was ooit doodsbang voor een skelet. Ik was 7 of 8 jaar, en we gingen in Arnhem weleens wandelen nabij de Ijssellaan. Op een van de hoeken daar, bij het kruispunt waar ook dat grote Akzo-kantoor ligt, staat een gebouw dat eerst UTS, later MEAO was. 

In een van de lokalen stond een ''studie-skelet'' aan het raam. Ik trok altijd krijtwit weg, als we daarlangs moesten, en ik durfde het niet te vertellen.  Later, toen het skelet weg was, kregen we in de gymzaal daar ook les, maar ik durfde nooit goed langs dat lokaal.

Die MEAO is volgens mij al weer weg. Je zou daar op Presikhaaf weer eens moeten rondlopen, het veranderd daar enorm.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #52 Gepost op: 4-03-2009, 22:26:22 »
Ja. MEAO alsa zodanig bestaat niet meer he, maar dat gebouw ken je wel? Je moet dat hoeklokaal hebben, dat in het verlengde ligt (of lag) van het akzogebouw.

Bestaat de Lourdesschool nog? Die zou in 2006 binnen twee jaar voor de vlakte gaan.

Ik ben nu vooral bang voor dingen die je sowieso niet kunt voorkomen, dus eigenlijk hoef ik er niet bang voor te zijn omdat ze toch gebeuren (onder meer familie verliezen door overlijden, en zelf overlijden). Beter maar niet te lang bij stilstaan.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2009, 22:36:26 door Bodejos »

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 4-03-2009, 22:34:48 »
Dat zijn ook dingen waar ik niet bij stil wil staan. Maar ik hoop toch nooit mee te maken dat 1 van mijn kinderen of mijn kleinkind iets ergs overkomt.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #54 Gepost op: 5-03-2009, 10:21:55 »
voor een miskraam
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline maud

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 29-07-2009, 10:20:01 »
als kind was ik onwijs bang voor zwarte piet en zijn gebonk op de deur
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #56 Gepost op: 29-07-2009, 11:55:16 »
ik had en heb hoogtevrees. Ik ga wel overal op,maar langs een reling zul je mij niet zo snel zien. Maar aangezien ik het onzin vind, probeer ik het toch iedere keer weer.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #57 Gepost op: 29-07-2009, 13:07:26 »
vroeger voor onweer en van die dikke grote zwarte spinnen :(

ik denk dat ik het redelijk goed overwonnen heb
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #58 Gepost op: 29-07-2009, 14:42:16 »
vroeger was ik bang voor de dokter; ik heb eens flinke keelontsteking gehad, hoge koorts, kon niet eten van de keelpijn en was echt beroerd. mijn moeder wilde dat ik naar de dokter ging maar dat weigerde ik. toen moest ik voor straf die hele week boodschappen doen voor haar: niet naar de dokter dan ook niet ziek! (en vijf kilo afgevallen in die week, terwijl ik in de groei was >:()
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 29-07-2009, 19:47:09 »
de vampier in Buck Rogers... ::)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"