Ik hoef het partijprogramma van deze alliantie niet te lezen om erop in te gaan.
Alle partijen, die blind de schuld aan ''de'' buitenlanders geven van alles wat er ook maar verkeerd is in ons land, dienen verboden te worden. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, en moet ook blijven bestaan, maar niet ALLES wat er mis is met onze maatschappij, is aan buitenlanders toe te schrijven. Dit geldt voor de cd, cp86, de nvu van die griezel glimmerveen, maar ook voor de pvv, en dus ook voor deze alliantie. Ik ben daar heel duidelijk in.
Hoe graag dit soort groeperingen de mensen ook ervan willen overtuigen dat het wel zo is.
Ik zie ze vaker lopen, die brallers met hun zwarte kleren en hun kale koppen. Is DAT waar ons land op zit te wachten? Als ze zo consequent zijn om alles wat niet Nederlands is, af te wijzen, dan moeten ze de lijn doortrekken, en ook geen chinees eten accepteren, of een bordje friet eten.
Dan mogen ze ook geen ''oer-hollands'' symbool als de tulp in hun tuintje planten. Want wat die brallers even ontgaat, is dat de tulp oorspronkelijk uit Turkije komt. De meeste mensen kennen mijn standpunt wel, wanneer het gaat om dit soort kl**tjespartijen, dus ik houd het er verder bij.