Auteur Topic: Fotopuzzel  (gelezen 121620 keer)

Offline Loezel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotopuzzel
« Reactie #640 Gepost op: 27-04-2008, 13:54:58 »
Ik denk het ook Test  ::jaja::

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #641 Gepost op: 27-04-2008, 18:46:56 »
Michelinsterren is niet goed. Je zit heel warm Test, in je uitleg noem je zelfs dat wat ik zoek.  ::vergroot::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Mollemaarten

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weg van teruggeweest!
« Reactie #642 Gepost op: 27-04-2008, 19:07:58 »
dan is het vast dat restaurant, Restaurant de Librije, mocht dit goed zijn, is alle eer aan test, en mag hij de nieuwe maken :)
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #643 Gepost op: 27-04-2008, 19:08:47 »
Hij is goed Maarten  ::ok:: (met dank aan Test neem ik aan)

Kun je foto 1 en 3 nog juist uitleggen?

Offline Mollemaarten

• Forumlid
  • Weg van teruggeweest!
« Reactie #644 Gepost op: 27-04-2008, 19:19:45 »
wel, foto 3 snap ik in elk geval wel: Restaurant de librije staat vooral bekend om zijn uitgebreide wijnkaart, met een  aantal wijnen, die vanuit de hele wereld naar zwolle worden geimporteerd.
maar dat bruggetje snap ik niet... misschien heeft het te maken met Restaurant de brug, die, een ander restaurant is, met zoveel michelinsterren...
maar, zoals ik al eerder aankondigde, is de volgende voor test, want ik was er nooit opgekomen!
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #645 Gepost op: 27-04-2008, 19:37:58 »
Bruggetje ligt geloof ik tussen het station en het centrum van Zwolle in, heb heem geloof ik nog ergens op een foto staan, maar weet niet of dat hetzelfde bruggetjee is, lijkt er iig wel op.

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #646 Gepost op: 27-04-2008, 19:39:20 »
 ::ohno:: Test had de lokatie van het bruggetje wel goed. Jonnie Boer is opgegroeid in Giethoorn  ;) en zijn vrouw Therese is een hele goede sommelier, vandaar de wijn.

Offline Mollemaarten

• Forumlid
  • Weg van teruggeweest!
« Reactie #647 Gepost op: 27-04-2008, 19:42:44 »
oh, op de site van dat restaurant, vond ik dat ze trots waren op hun wijnkaart, en wijnen vna over de hele wereld serveren... mooie dubbele aanwijzing dus ;)

Offline Suzanna

• Forumlid
« Reactie #648 Gepost op: 27-04-2008, 20:11:56 »
Verdeurie, had ik het nou ook maar geroepen! Toen ik aan het googlen was, kwam ik ook het restaurant tegen, stond er even bij stil, maar dacht toen van neeeee kan het vast niet zijn.  ::ohno::
Voor meer hint, gezelligheid en afkick-verschijnselen: kijk eens op het WIDM-afkick-forum!

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #649 Gepost op: 27-04-2008, 20:14:22 »
Verdeurie, had ik het nou ook maar geroepen! Toen ik aan het googlen was, kwam ik ook het restaurant tegen, stond er even bij stil, maar dacht toen van neeeee kan het vast niet zijn.  ::ohno::

Jammer! Ik heb niet van die moeilijke puzzels geloof ik, en het was wel leuk geweest als iemand anders dan Test eens de oplossing gaf bij mijn puzzel  ;)

Offline Suzanna

• Forumlid
« Reactie #650 Gepost op: 27-04-2008, 20:18:20 »
Ja, daar verkeek ik me dus op. Ik dacht dus van die kan het niet zijn, want jullie hebben altijd veel moeilijkere puzzels dan mij. ;) Volgende keer ga ik proberen wat makkelijker te denken, haha.
Voor meer hint, gezelligheid en afkick-verschijnselen: kijk eens op het WIDM-afkick-forum!

Offline Mollemaarten

• Forumlid
  • Weg van teruggeweest!
« Reactie #651 Gepost op: 27-04-2008, 20:19:04 »
tja, maar test gaf het antwoord helemaal niet ::) , maar mag wel de volgende doen.

Offline Suzanna

• Forumlid
« Reactie #652 Gepost op: 27-04-2008, 20:22:00 »
Oh ja, dat is ook weer waar. Maar Test zat wel al heel dicht in de buurt.

Offline Mollemaarten

• Forumlid
  • Weg van teruggeweest!
« Reactie #653 Gepost op: 27-04-2008, 20:28:33 »
tenzij jij natuurlijk zegt: ik wil heel graag,
eigenlijk ben ik meer van: eren wie ere toekomt (of hoe dat spreekwoord ook luidt) maar, jij mag hem opzich ook :)

Offline Suzanna

• Forumlid
« Reactie #654 Gepost op: 27-04-2008, 20:31:44 »
Haha, poeh, ik zal er even over na moeten denken dan. Heb even nog geen inspiratie.
Ga me best doen goed?

Offline Mollemaarten

• Forumlid
  • Weg van teruggeweest!
« Reactie #655 Gepost op: 27-04-2008, 20:33:01 »
veel succes dan, ik ga draadstaal kijken, en ik raad hem morgen wel even :P

Offline Suzanna

• Forumlid
« Reactie #656 Gepost op: 27-04-2008, 20:34:42 »
Haha, is goed. Kijkze.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #657 Gepost op: 27-04-2008, 21:04:14 »
In samenwerking met Suzanna, die echt even geen inspiratie had, hier een nieuwe puzzel.

Overigens heb ik 1 van de foto's moeten vervangen........komt omdat ie niet overal door kwam. DEZE foto (3) is echter een goede vervanger.

« Laatst bewerkt op: 28-04-2008, 12:45:00 door Bodejos »

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #658 Gepost op: 27-04-2008, 21:18:20 »
Wat een geluk, al 14 minuten, en Marianne en Test hebben de oplossing nog niet gegeven........ ::rofl::

Offline Suzanna

• Forumlid
« Reactie #659 Gepost op: 27-04-2008, 21:38:23 »
Haha, maar ze zijn dan ook niet online.  ::rofl::