Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Het Blok toch terug op de buisHet Net 5-programma Het Blok keert toch weer terug op de Nederlandse televisie. Eerder meldde presentator Eric van der Hoff op de SBS Najaarspresentatie dat het niet terugkeerde wegens tekort aan geld door de financiële crisis.Op de site van Net 5 kun je je inschrijven voor het programma. In het programma verbouwen verschillende stelletjes een huis om de hoogste verkoopwaarde aan het einde van het programma te krijgen. Het stelletje dat de hoogste verkoopprijs heeft, wint het programma.Het zesde seizoen van Het Blok begint, volgens het inschrijfformulier, ergens tussen januari en juli volgend jaar.
Het Blok blijft leuk, maar ik zou het heel knap vinden als iemand in deze tijd ook maar 1 euro winst weet te maken. Of de economie moet de komende maanden ineens omslaan natuurlijk.
Dit jaar was de presentator er ook niet, die was mee met de mol
iets zegt me dat hij waarschijnlijk wel op tijd terug is
echt
Ik natuurlijkOp 10 maart heb ik een topic geopend over t blok 2010Helaas werd dit verwijderd door Bakkertje.Het mocht niet.Daardoor liggen we nu al 3 afleveringen achter.Jammer!
Hoi Marlie,Ik heb het door jou geopende topic over "het blok 2010" verwijderd uit de huiskamer omdat het daar niet echt thuishoort.In eerste instantie heb ik het topic verplaatst naar "TV Algemeen" maar kwam al snel tot de conclusie dat er al een topic bestaat over het Blok 2010 zie hierIk heb jouw topic daarom helemaal verwijderd van het forum.Voor vragen en/of opmerkingen kun je me altijd een PM sturen.Namens het moderatorteam,Bakkertje Veel kijkplezier!Marlie
Gaan we toch lekker hier door. Wat vind je van die 2 Amsterdamse mutsen?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
918 gasten en 17 vaste bezoekers