Daan, jij hoopt echt dat jij zo moderator wordt he? Constant overal lopen waarschuwen dat het weer ontopic moet zijn, terwijl je het eerst zelf ook continu deed.
Allereest wil ik even vermelden dat mijn " is dit niet erg offtopic" post alleen maar bedoeld was om mijn verbazing uit te drukken over het feit dat knudde hier de twee woordjes " test" post.
Elmar, dit is offtopic. Persoonlijke ruzies horen niet uitgevochten te worden op het forum. Als je je ergens aan stoort, dan stuur je een PM, of in ons gunstige geval kom je het even vertellen ofzo. Iedereen is verantwoordelijk voor het on-topic houden van topics, wat er niet voor niets is. Als ik hier niet iets had gezegd, dan had Han dat gedaan, of compuart of Malcolm of Bertha, Vlaming of ieder ander crewlid dat ik vergeten ben te vermelden
sorry iedereen die ik vergeten ben. Als jij problemen hebt met het on-topic beleid van WieIsDeMol.Com dan is dat jou probleem, maar je moet je er wel aan houden.Er is ook nog een groot verschil tussen een chat en forum, namelijk dat een forum topics heeft, die zijn er zodat je per topic over een bepaald onderwerp kan praten, maar als je je er niet in houd, dan heeft het hele topics/boards/fora systeem geen nut meer. En verder: Nee, ik hoef geen moderator te zijn, ik ben crewlid en ik ben daar ook ontzettend blij mee
bedankt compuart!, maar ik hoef geen moderator te worden. Nog afgezien van het feit dat ik vind dat er al genoeg moderators rondlopen op de wereld. En Elmar: Han is er voor aangenomen om alles na de crash weer op te lossen, niet om mensen te waarschuwen dat ze off topic raken!
je doet het verder perfect hoor, Han!Gegroet,
Daan