jullie zijn precies voor diegene waar ik niet voor ben
sumera vond ik verschrikkelijk, mijn mond viel open toen ze goed commentaar kreeg, mijn oren doen pijn als ik haar stem hoor, en als ik dat fake gezichtje zie, nee, vind het maar een arrogant acteurtje
Danielle mocht van mij wel het strijdtoneel verlaten heb niet zoveel met haar, ze is wel het knapst maar als je alleen geweldig kan zingen op het moment dat je er bijna uitligt, dan ben ik benieuwd hoe ze dat later zal doen
Maaike had mijn hart gestolen, geweldig gezongen, geweldige meid, die laatste noot was zonde, maar verder vond ik het geweldig, vocaal is zei zeker wel één van de sterkste, en normaal heeft ze een klein beetje onzekerheid over zich heen, maar je zag dit keer gewoon dat ze het geweldig vond, ze straalde helemaal, en die kleren vond ik gewoon geweldig hoor
een
voor gordon, als iemand niet zijn glitter glamour smaak heeft is het gelijk slechte keuze
(en normaal vindt ik gordon geweldig)
donny vond ik zeer goed, hoewel ik de eerste paar noten niet lekker vond klinken, hij was iets te veel met zijn dansje bezig denk ik
jaap was zoals altijd weer geweldig
badboyz vond ik wel goed
kelvin had naar mijn mening een geweldig nummer gekozen, maar ik vond het eigenlijk tegenvallen, had er meer van verwacht, maar toen kwam de herkansing en vond ik hem veel beter
Sarina voegde voor mij niets toe, gunde het haar wel, maar het liedje dat ze koos vond ik verschrikkelijk
ik ben totaal geen marco borsato fan en zijn liedjes genre vind ik ook niets