Ik weet niet of iedereen er van op de hoogte was, maar deze avond kun je tussen 20:00 en 22:00 proberen de bal te vangen die dan zou vallen op de officiële Belgische molsite.
Ik heb me er mee bezig gehouden. Pot snoep en fles water bij de pc, vantevoren naar de wc en klaar was ik. Klaar om die bal te vangen. Want je kon zo'n koker winnen en een notaboekje met de handtekeningen in. Iedereen op mijn msn lijst geblokkeerd behalve één persoon, want die designt zelf websites met flash enzo en hij zei dat ie mss kon achterhalen wanneer de bal zou vallen. Ik dus van 20:00 af mooi wachten, krijg ik op 20:29 ineens een bericht van hem "En heb je hem?!" Ik terug:"Euh hij is niet gevallen hoor." Hij:"Hier wel."
Ik vond dit al vreemd en sloot dus even de site en opende hem meteen opnieuw en ging weer naar de extra's. DE BAL IS GEVALLEN stond er doodleuk.
Maar toen ging ik eens op die andere url proberen, namelijk
www.demolIII.be en daar hing ie nog wel!
Dus ik had weer hoop en bleef mooi wachten. Van 20:35 tot 22:15 heb ik zitten wachten!!! En het zou maar tot 22:00 uur duren.
Terwijl ik dit typ is het 22:26 en die bal is daar nog steeds niet gevallen bij mij.
Kortom: Eerst valt ie wel bij iemand anders maar niet bij mij op
www.demol3.be en nu valt ie gewoon helemaal noooooit op
www.demolII.be (bij mij dan toch niet)
Ik was wel wat teleurgesteld ja. :'( geen kokertje, geen notaboekje :'(