Auteur Topic: Off topic uit 'Wie de mol is... laat jezelf ook overtuigen'  (gelezen 1497 keer)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Off topic uit 'Wie de mol is... laat jezelf ook overtuigen'
« Gepost op: 16-02-2003, 16:55:49 »
T mag allemaal in t topic Inge is (niet) de mol.. :)

Slotje?

« Laatst bewerkt op: 16-02-2003, 19:41:48 door Han13 »

Offline Revolgeon

• Forumlid
Re:Wie de mol is... laat jezelf ook overtuigen
« Reactie #1 Gepost op: 16-02-2003, 16:58:10 »
zoals je kunt lezen had ik daar me redenen voor. Ik zou hier graag specifiek een antwoord op hebben en bij het topic inge gaan dan dingen door elkaar lopen.

Hopelijk jullie begrip en het houdt het allemaal wel wat duidelijk. dit is dus meer bedoelt als commentaar op deze gehele theorie en wat jullie er van vinden

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 16-02-2003, 17:00:50 »
zoals je kunt lezen had ik daar me redenen voor. Ik zou hier graag specifiek een antwoord op hebben en bij het topic inge gaan dan dingen door elkaar lopen.

Stel dat iedereen denkt mijn post moet aandacht hebben.. zal n lekker zooitje worden hier dan. En k wil best op je posts reageren maar dan moet je t wel ff daar doen denk k..
Bovendien denk ik niet dat je in dat topic over t hoofd gezien word ;)

Offline Revolgeon

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 16-02-2003, 17:03:10 »
kijk gaan we alweer offtopic.

het gaat niet om het aandacht of wat dan ook maar dit bevat dermate veel informatie dat het zonde is om het maar weg te stoppen.

Verder is het ook niet aan jou om hier over te oordelen en heb ik bovenal niet de bedoeling om hier van het forum een rotzooitje te maken. DIt heeft me enkele uren typwerk gekost en is daarom het maken van een topic wel waard zo denk ik zelf. Topics maken daarintegen die over niets gaan vind ik nutteloos maar dat is dit allermisnt dus reageer gewoon opw at je hebt gelezen in plaats van modder-eter te spelen..

thnx

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 16-02-2003, 17:10:29 »
kijk gaan we alweer offtopic.

het gaat niet om het aandacht of wat dan ook maar dit bevat dermate veel informatie dat het zonde is om het maar weg te stoppen.

Verder is het ook niet aan jou om hier over te oordelen en heb ik bovenal niet de bedoeling om hier van het forum een rotzooitje te maken. DIt heeft me enkele uren typwerk gekost en is daarom het maken van een topic wel waard zo denk ik zelf. Topics maken daarintegen die over niets gaan vind ik nutteloos maar dat is dit allermisnt dus reageer gewoon opw at je hebt gelezen in plaats van modder-eter te spelen..

thnx

Modder-eter?  ;D
Haha.. nou dit vind ik echt weer nergens over gaan.. Ik vond t hartstikke goed van je dat je alles hebt getiept en ons dit wil meedelen maar ik word ondertussen n beetje strontziek van steeds die nieuwe topics met onderwerpen die prima in n ander topic kunnen..
Niks tegen jou maar meer tegen nieuwe topics als t niet nodig is.. zeker omdat ik dit een opsomming van mol-acties vind en geen theorie waarom ze t zou kunnen zijn.. (mijn mening)
En nu laat k t lekker over aan Han/Compu ofzow :)

Offline Revolgeon

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 16-02-2003, 17:18:13 »
hartstikke bedankt voor het verneuken van dit topic.

ik hoop dat de modder-eters bovenstaande geblaat gewoon verwijderen watn zoals je kunt lezen (maar dit heb je waarschijnlijk niet eens gedaan) zit er dus wel een theorie achter wat het geld betreft (de invalshoek van het verloren geld ipv het gewonnen geld)

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #6 Gepost op: 16-02-2003, 17:26:13 »
Kenner vind het jammer hoor van dit topic, bij deze ff de vraag aan de mod's die aanwezig zijn om dit topic leeg te maken op de afleveringsposten na en de rest ff in ander topic te zetten, ik begon dit zowaar interessant te vinden...

aanvulling : per slot van rekening, als RR / Gotcha zijn eigen topic was, waarom iemand anders niet...

« Laatst bewerkt op: 16-02-2003, 17:27:54 door Kenner »
Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 17-02-2003, 20:06:58 »
Kenner vind het jammer hoor van dit topic, bij deze ff de vraag aan de mod's die aanwezig zijn om dit topic leeg te maken op de afleveringsposten na en de rest ff in ander topic te zetten, ik begon dit zowaar interessant te vinden...

aanvulling : per slot van rekening, als RR / Gotcha zijn eigen topic was, waarom iemand anders niet...

Van mij mag die, maar ik zag in dit hele topic geen theorie en vond dat t dus beter in t topic Inge is (niet) de mol kon.. aangezien nieuwelingen vaak nieuwe topics maken zei k dat

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Off topic uit 'Wie de mol is... laat jezelf ook overtuigen'
« Reactie #8 Gepost op: 17-02-2003, 20:41:37 »
Altijd interessant om off-topic te praten over hoe een topic off-topic gaat... useless :P

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 17-02-2003, 21:38:30 »
Altijd interessant om off-topic te praten over hoe een topic off-topic gaat... useless  :P

Toooooooomas niej zow bijdehand he :P

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #10 Gepost op: 17-02-2003, 22:35:16 »
[offtopic] Of anders?![/offtopic] :P

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 17-02-2003, 22:50:02 »
[ontopic]
Iig blijven deze posts nu bewaard voor het nageslacht, dat is toch ook wat waard. :)