Auteur Topic: Ook pretparken/kermissen geil???  (gelezen 3447 keer)

Online Arco Mol Fan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Ook pretparken/kermissen geil???
« Gepost op: 18-02-2003, 15:58:05 »
Ik ben helemaal pretparken en kermissen verslaafd!!

Ik reis heel Europa er voor rond, en ga vaak op achtbanen vakantie ofzo!!

Nog meer fans hierzo??? Per jaar doe ik zo'n 80 pretpark-bezoekjes gemiddeld!! :D:D:D

ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Simoontje!
Re:Ook pretparken/kermissen geil???
« Reactie #1 Gepost op: 18-02-2003, 15:59:23 »
weet dat malcolm het erg leuk vindt, maybe een mede-verslaafde... :)

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Online Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 18-02-2003, 16:01:26 »

Hmmmmm, das het beter nieuws!!! :P

Heeft iemand al de 100x Goliath gehaald in 2002?? :P (Nieuwe achtbaan Sixflags) Ik had vorig jaar 117 ritjes gedaan!! ;)

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #3 Gepost op: 18-02-2003, 16:01:46 »
Nouwww ik ben dr altijd voor te vinden, maar die parken zovaak bezoeken kost me toch iets teveel!

(ja joki en ik zijn zeker geen watjes 8))

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #4 Gepost op: 18-02-2003, 16:10:52 »
Heeft iemand al de 100x Goliath gehaald in 2002?? :P (Nieuwe achtbaan Sixflags) Ik had vorig jaar 117 ritjes gedaan!! ;)

Is één keer ook genoeg? (let niet op die héle foute foto ;) )
In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #5 Gepost op: 18-02-2003, 16:15:53 »
Ik ben ook pretparken/achtbanen/RollerCoaster Tycoon-gek :D Maar zo vaak pretparken bezoeken als jij doe ik niet, gewoon een aantal keer per jaar Efteling, SFH en vorig jaar Heide-Park, en dit jaar naar Parc Asterix. Heb er nu al zin in ;D 8)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #6 Gepost op: 18-02-2003, 16:16:51 »
Ik ben helemaal pretparken en kermissen verslaafd!!

Ik reis heel Europa er voor rond, en ga vaak op achtbanen vakantie ofzo!!

Nog meer fans hierzo??? Per jaar doe ik zo'n 80 pretpark-bezoekjes gemiddeld!! :D:D:D

Ehm, n mens wacht 3kwart (gloof k?) van zn leven ma jij moet dan wel minstens de helft van je leven wachten!! :)

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #7 Gepost op: 18-02-2003, 16:19:07 »
Ehm, n mens wacht 3kwart (gloof k?) van zn leven ma jij moet dan wel minstens de helft van je leven wachten!! :)

volgens mij klopt da nie helemaal, 3kwart is tog meer dan een half :o

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #8 Gepost op: 18-02-2003, 16:21:58 »
volgens mij klopt da nie helemaal, 3kwart is tog meer dan een half :o

Ehm, niet op de details letten he ;D
Waasrchijnlijk bedoel k n kwart van zn leven ik weet t zelf niet eens hahaha :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 18-02-2003, 16:31:06 »
Ik ben 'n echte Efteling-fan. Ik moet er ieder jaar 'n aantal keren heen en dan niet zozeer voor de achtbanen en zo, maar meer voor de 'kijk-attracties' zoals Droomvlucht, Carnavals Festival en zelfs 't Sprookjesbos vind ik op m'n 20ste nog geweldig. Ik weet ook veel van de Efteling af: ik heb er zelfs 'ns 'n spreekbeurt over gehouden (en dan niet op de basisschool maar gewoon in 5 atheneum! ;D ). Ik heb vorig jaar nog 'n mooi boek over '50 jaar Efteling' gekocht. Echt reuze interessant allemaal. :)

Maar dat effe over m'n Efteling-verslaving. In Six Flags ben ik helaas nog nooit geweest. Misschien komt dat doordat ik toch iedere keer voor de Efteling kies. :-\

Maar 80 pretparkbezoekjes per jaar is wel heel erg veel! Dat is dus zo'n drie keer per twee weken! :o Waar haal je de tijd en 't geld vandaag?

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #10 Gepost op: 18-02-2003, 17:37:15 »
* Kenner is altijd tussen de andere Laven te vinden...

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #11 Gepost op: 18-02-2003, 17:42:44 »
Maar dat effe over m'n Efteling-verslaving. In Six Flags ben ik helaas nog nooit geweest. Misschien komt dat doordat ik toch iedere keer voor de Efteling kies. :-\
Nee, je hoeft niet naar Sixflags voor de kijkattracties. Alleen als je houdt van Rollercoasters en kermisattracties is Sixflags leuk (en het geld waard, want goedkoop is ook anders).

80 pretparken per jaar, ik ben bang dat ik dat in m'n hele leven nog niet ga halen (zelfs als ik later als ouwe opa met mijn kleinkinderen 'nog steeds' plezier beleef als ik naar Disneyworld zou gaan, zo werkt dat toch volgens de reclame?). 117 ritjes ga ik overigens ook niet halen, de wachtrijen en de relatief korte rittijd maken dat ik er na een paar keer wel op uitgekeken ben :-\

Nee, geef mij maar wintersport: twee ski's die naar het dal wijzen en dan gaan met die banaan. Wordt vooral leuk als de snelheid boven de 50 km/uur komt, geen kooiconstructie en gordels om je heen, maar alle vrijheid, heerlijk! :D

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 18-02-2003, 17:48:10 »
Nee, je hoeft niet naar Sixflags voor de kijkattracties. Alleen als je houdt van Rollercoasters en kermisattracties is Sixflags leuk (en het geld waard, want goedkoop is ook anders).

'n achtbaan op z'n tijd vind ik ook wel leuk, maar niet de hele dag eerlijk gezegd. D'r hebben me al meer mensen afgeraden om naar Six Flags te gaan omdat 't idd echt alleen maar om de achtbanen draaid. Vandaar dat ik ook nog nooit geweest ben denk ik. Bang dat 't me kei tegenvalt. Daarom kies ik dan toch altijd weer voor die oude vertrouwde Efteling waar ik precies alles weet te vinden. :)

Ik denk dat ik later maar ga wonen in de omgeving van Kaatsheuvel. Dan kan ik iedere week effe langs bij de elfjes in de Efteling. ;)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #13 Gepost op: 18-02-2003, 17:57:44 »
Ik denk dat ik later maar ga wonen in de omgeving van Kaatsheuvel. Dan kan ik iedere week effe langs bij de elfjes in de Efteling. ;)
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het huis van de grootmoeder van Roodkapje binnenkort leeg komt te staan!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Online Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 18-02-2003, 20:40:40 »
Ik ben ook pretparken/achtbanen/RollerCoaster Tycoon-gek :D Maar zo vaak pretparken bezoeken als jij doe ik niet, gewoon een aantal keer per jaar Efteling, SFH en vorig jaar Heide-Park, en dit jaar naar Parc Asterix. Heb er nu al zin in ;D 8)

Neem ff contact op via me mail, dan zorg ik dat jij goedkoop naar Parc Asterix kan, en Heidepark enzo, inclusief een uur lang achter elkaar in een 8baan zitten!! :D

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 18-02-2003, 21:07:22 »
Ik ga dus bijna nooit naar pretparken. Ik ben drie keer in de efteling geweest en een keer in fantasialand (Duitsland). Ik kan bijna nergens in, omdat ik dan meteen hartstikke misselijk wordt. De Efteling is toch wel veruit favoriet, inderdaad vanwege de leuke kijkattracties. Mijn favoriet: de Droomvlucht. Echt zo mooi!

Waar ik wel een fan van ben is dierentuinen. Wel van die mooie, waar de dieren 'vrij' rondlopen. Emmen is een van mijn favorieten. Van de ene kant gaat het tegen mn principes in om naar dieren in gevangenschap te gaan kijken, maar toch is het machtig mooi. En ik troost me maar met de gedachte dat die dieren in gevangenschap geboren zijn en dus niet beter weten en ook nog eens heel goed verzorgd worden.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 18-02-2003, 21:24:49 »
Yep, ik ben gek van themaparken. :) De 80 keer haal ik niet want ik woon veel te ver weg. Het dichtsbijzijnde park is De Waarbeek. Maar dat is niet echt iets voor mij.
In de Efteling ben ik al veeeeel te lang niet meer geweest. :-\ Moet ik nodig een keer heen. :)

Arco, welke vind jij mooier? DLP of USPA? En waarom?

Online Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 18-02-2003, 22:09:03 »
Yep, ik ben gek van themaparken. :) De 80 keer haal ik niet want ik woon veel te ver weg. Het dichtsbijzijnde park is De Waarbeek. Maar dat is niet echt iets voor mij.
In de Efteling ben ik al veeeeel te lang niet meer geweest. :-\ Moet ik nodig een keer heen. :)

Arco, welke vind jij mooier? DLP of USPA? En waarom?

Ik ben oktober 2002 2 dagen in USPA geweest, en het is super!!!!!!! Alles is prachtig, geweldige attracties, perfecte horeca, en nog betere souvenirs!! ;)

DLP ben ik 21-12 nog geweest, en het is me behoorlijk tegengevallen... Laatste keer was al weer een jaar geleden ;) en alles gaat achteruit... Slecht onderhoud, etc. etc.

Offline Ellen

• Forumlid
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
« Reactie #18 Gepost op: 18-02-2003, 22:25:20 »

Kijk, dát vind ik nou een leuk idee voor een nwe mol reunie...count me in!

Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #19 Gepost op: 19-02-2003, 12:28:00 »
Ikkuh ben niet zo'n pretparken-type, tenminste Efteling of wildwaterpretparken zijn wel top maar achtbanen... ::) Ben nog nooit in een achtbaan (die over de kop gaat dan...) geweest. Denk dat ik dan beetje misselijk word...
Toen ik in Amerika (Los Angeles) was kon ik kiezen, of naar Six Flags of naar wildwaterpretpark. Ben lkkr naar wildwaterpretpark geweest ;)

Emmen is een van mijn favorieten.

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...