Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Er zitten wel degelijk hints in de afleveringen. Ze zijn heel erg moeilijk te vinden en als ik jou was zou ik me er niet blind op staren. Kijk in eerste instantie naar hoe en door wie er gemold wordt. Er zitten in totaal 2 hints in de afleveringen.
Dat scheelt Heinz nog maar drieDat betekent een kans van een op drieOftewel 33,33 % ( rekenwondertje )
Maar misschien is er iemand wel zo goed dat niemand verwacht dat dat de mol is. Niets is wat het lijkt
Ik weet allang wie de mol is, maar ik moet toch zeker iedereen op een dwaalspoor zetten...
Volgens mij is dat jou standaard antwoord Maar hoe moeten we dat mollen zien? Ik bedoel, als je het weet is het niet moeilijk natuurlijk maar is het voor ons ook als zodanig te herkennen dat het mollen is?
Komt er ook nog een speciale toeschouwers topic ?? Daar kunnen we tenminste vrijuit lullen over wie wij denken dat de mol is.Dit lijkt me namelijk wel wat.
...ieder geval heeft Lucretia een koker geopend en ook @miesh na de Israelquiz. Daarnaast zijn er nog 3 kokers geopend door 3 kandidaten die nog steeds in het spel zitten.
Zit ik niet meer in het spel dan?
Jeruzalem, Israel: 'Vandaag zijn we in Israel, Israel staat natuurlijk bekend om het eeuwigdurende conflict tussen de Joden en de Moslims. Vandaag gaan jullie voor Joden en Moslims spelen. Maar eerst heb ik iemand nodig die dingen goed kan inschatten. Fennie? *Fennie wordt het* De andere 10 moeten zich splitsen in twee groepen van 5. *Heinz, e, Milk, Alive and Kicking en Tijgertje vormen team A, Doris, Lucretia, Lautjuh, D**n en @miesh vormen Team B* *Robbieazerty en Fennie zonderen zich af.* Robbie: 'Fennie, wie van de twee groepen schat jij in als de sterkste? Als je het goed inschat, verdienen jullie 2000 Euro, maar je moet ook weten dat de Mol weet, welk antwoord je zal geven. Wie kies je, de groep van Heinz of de groep van Doris?' Fennie: 'De groep van Heinz'. *Robbieazerty en Fennie gaan terug naar de groep. Robbieazerty: 'Goed, we gaan beginnen. Elk groeplid van Heinz' team krijgt een vraag over het Jodendom en elk groeplid van Doris' team krijgt een vraag over de Moslims. Uit de winnende groep mag 1 iemand een koker openen zonder dat diegene bang hoeft te zijn voor een boete.' *Het spel begint. Heinz, e en Tijgertje geven een goed antwoord voor het team van Heinz. In de groep van Doris geven Lucretia, D**n en @miesh een goed antwoord. Er wordt nog 1 algemene vraag gesteld aan de twee captains van het team en degene die als eerste antwoord geeft, wint.* Robbieazerty: De allerlaatste vraag is een vraag over de Joden: 'Wie is de broer van Ezau?' Doris is het snelst met het antwoord: 'Jakob'. Robbieazerty: 'Gefeliciteerd, maar Fennie heeft verkeerd gegokt. Iemand uit jouw groep mag zijn/haar koker openen.' Uiteindelijk wordt er besloten dat @miesh haar koker mag openen. In de koker van @miesh zit een boete van 1000 Euro, die uiteraard niet hoeft te worden betaald. Robbieazerty: 'Voor de volgende opdracht trekken we gelijk verder naar het Oosten. We gaan naar Egypte toe. Ik zie jullie binnenkort.'
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
919 gasten en 8 vaste bezoekers
RealityTV vandaag
Geen nieuwe activiteiten gepland