Auteur Topic: De Compuart Mol Competitie 1  (gelezen 44449 keer)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:De Compuart Mol Competitie
« Reactie #180 Gepost op: 13-03-2003, 16:10:56 »
Oh, daar, nou je het zegt. Ik heb het wel gelezen idd, maar ik kon het eergister zo snel niet terugvinden.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Groeneman

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #181 Gepost op: 13-03-2003, 16:25:17 »
Ik heb er waarschijlijk weer eens overgelezen,
gebeurt wel vaker

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #182 Gepost op: 13-03-2003, 21:52:34 »
Aah, nu snap ik het weer! ;)   of niet natuurlijk :-X

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #183 Gepost op: 14-03-2003, 11:12:56 »
Aflevering 4:

Dag, allemaal, mijn naam is Robbieazerty. De spanning in de groep is te snijden na gisteravond. Na een lange dag kwam iedereen gisteravond moe aan in Kansas City na 3 dagen reizen. Er zijn een aantal hevige discussies geweest tussen de kandidaten. 2 kokers zijn er tijdens de laatste opdracht geopend en al met al heeft dat niks opgeleverd dan ruzie. 5 kokers van de 12 zijn al geopend.
Is de Mol nog steeds aan het werk? Lucretia kan het beamen. Zij werd het tweede slachtoffer van de Mol. En ook vandaag zal er weer iemand naar huis moeten. De executie kan gaan beginnen.

Kansas City, VS: Goedemorgen, allemaal, ik hoop dat jullie lekker geslapen hebben. Helaas zal ook vandaag weer 1 iemand moeten vertrekken. Laten we beginnen. Met wie zullen we beginnen? Doris? GROEN @miesh? GROEN e? GROEN Alive and Kicking? GROEN Tijgertje? GROEN Milk? GROEN Lautjuh? GROEN Heinz? GROEN.  Robbieazerty: Het gaat tussen jullie. Fennie en D**n. D**n? ROOD. *Stilte* Robbieazerty: Het spijt me. Het zit erop voor jou. Je was een van onze jongste kandidaten en we hebben erg van je genoten. Ik wens je nog veel succes toe. *D**n wordt weggereden naar een vliegveld* Robbieazerty: 8 vrouwen, 1 man. We zullen eens kijken hoe dat gaat werken. We gaan naar Zuid-Amerika. 9 tickets liggen klaar voor jullie.  We gaan een kijkje nemen in Brazilië!

Amazone-gebied, Brazilië: Goedendag, kandidaten. We zijn hier in het hartje van een tropisch regenwoud gedropt. Vandaag gaan we namelijk een volgend spel spelen. In totaal is er 4000 Euro te verdienen, maar daar moeten jullie wel wat voor doen in een omtrek van 10km2 hebben we 4 enveloppen met 1000 Euro erin. In elke envelop zit ook een stukje metaal, met een metaaldetector kunnen jullie dus de 4 enveloppen zoeken. Jullie krijgen 2 uur de tijd. Heinz, jij als enige man nog in de groep nodig ik uit om de metaaldetector te gebruiken. Jullie tijd start nu. Heinz en de anderen gaan op pad met de metaaldetector. Heinz: He? Hier ligt al wat, dat is dichtbij. Doris: Shit, dat ligt onder de grond, we zullen moeten gaan graven. Milk: graven, waarmee? onze handen. e: Misschien ligt hier wel wat in de beurt.  A&K: Als hier nou 2 of 3 mensen achterblijven, dan kunnen de anderen vast op zoek naar de andere enveloppen. @miesh en e blijven achter om te gaan graven. De anderen gaan verder met de metaaldetector en komen terecht bij een klein meertje met in het midden van het meertje een eilandje. Fennie: Dat wordt zwemmen. Lautjuh voelt even met haar teen: AAAAUW! Dat water is kokend heet. Dat lukt nooit zwemmend. Heinz: We moeten een of ander vlot gaan bouwen. Tijgertje: He, hier staat een boom met een kruis erop. Heinz: Dat betekent dat die boom gekapt moet worden. Doris: He, ik heb hier een bijl gevonden. Fennie: Geef maar aan mij. Ik hak die boom wel op. A &K: Goed, dan blijf ik hier wel om met Fennie af te wisselen. Gaan jullie maar vast verder. Heinz, Tijgertje, Doris, Milk en Lautjuh gaan samen verder en komen weer ergens terecht waar de metaaldetector heftig reageert. Doris: He? Moeten we nu alweer graven. Milk: Nee, man dat lukt nooit. Daar zitten allemaal wortels onder van die boom. Dat lukt nooit.  Lautjuh: He? Wacht eens! Ik zie het al. Het hangt in de boom. Doris: Ai, dat wordt klimmen. Tijgertje: Dat doe ik wel, Tijgertjes kunnen heel goed klimmen. Lautjuh: Gaan jullie maar door. Dat doen wij wel. Doris, Heinz en Milk lopen door en komen aan bij een lange loopbrug. Robbieazerty: Aah, ik verwachte jullie al. De laatste envelop ligt aan de overkant van de brug. Een van jullie moet over de brug heen om de envelop op te halen. Maar de brug is wel heel erg gammel. Als je er afvalt is het over. Jullie hebben maar een kans en moeten zelf beslissen wie er gaat. Niemand van de drie loopt erg warm om te gaan. Uiteindelijk stelt Doris voor om te gaan loten. Doris trekt zelf het kortste strookje. Doris wordt door veiligheidsmensen goed vast gemaakt en gaat de brug over. Doris verliest haar evenwicht en de opdracht wordt niet gehaald. Milk en Heinz druipen af en gaan proberen de anderen te helpen. Bij de boom zijn Tijgertje en Lautjuh nog niet geslaagd, maar dan vindt Heinz een paar bergschoenen, die weleens zouden kunnen helpen. Milk en Heinz verwijten Tijgertje en Lautjuh niet goed te hebben gezocht naar hulpmiddelen. De envelop wordt toch opgehaald. Fennie en A&K hebben het eiland bereikt en daarmee 1000 Euro. Iedereen verzamelt zich bij e en @miesh, die nog niet ver zijn met graven. Iedereen gaat helpen, maar de tijd is op. Robbieazerty: 2000 Euro erbij, maakt 1400 Euro. Ik zie jullie morgen weer terug.

• Forumlid
« Reactie #184 Gepost op: 14-03-2003, 11:13:18 »
Rio de Janeiro, Brazilië: Welkom allemaal in deze sloppenwijk van Rio de Janeiro.Deze opdracht heet 'Open Prison'. Om 16.00 uur gaat in de binnenstad van Rio een winkel open genaamd '31NAH Giftshop'. Als jullie daar precies om 16.00 uur aankomen krijgen jullie 3000 Euro, maar elke minuut die jullie te laat komen gaat er 1 euro af. Jullie gaan straks om 9.00 uur precies een van de krotten in, daar blijven jullie in ieder geval tot 16.00 uur, als jullie eerder naar buiten komen, wordt er geen geld verdiend in deze opdracht. Daarbij is de moeilijkheid dat jullie zelf de tijd moeten inschatten, want al jullie klokjes en horloges moeten jullie inleveren. Succes! *Iedereen gaat in een krot zitten* Fennie: He, deze hebben ze ook gedaan bij NL Mol2 daar hebben ze toen een zandloper gemaakt. Milk: Ja, maar daar is toen wel mee gerommeld. A&K: We doen gewoon een wisselbeurt iedereen telt gewoon 10 minuten en zo door. Heinz: Doen jullie dat maar, dan zal ik proberen zo'n zandloper te maken. Tijgertje: Goed, ik begin 1,2,3.  e: Eeeuh....zou je dat ook misschien zachtjes kunnen doen. Lautjuh: Laten we in ieder geval doortellen tot kwart over 4 dan zijn we zeker weten niet te laat. Doris: He, hier staat ook een radio. Ik zet hem aan, dat is wat gezelliger. Tijgertje: Ah, hier staat ook een tv. We zullen ons in ieder geval niet vervelen.  

16.39, Rio de Janeiro, Brazilië: Fennie, A & K, Tijgertje en e hebben de auto genomen en zijn op weg naar de giftshop. Uiteindelijk komen ze 17.23 uur aan in de giftshop. Robbieazerty: Gefeliciteert. Jullie zijn 83 minuten te laat, dus is er 2917 Euro gewonnen. De pot staat nu op 16917 Euro. We gaan de anderen ophalen en dan door.

500 km van Lima, Peru: We zijn alweer aangekomen bij de laatste opdracht van vandaag. We zijn hier in Peru bij de Vanillacave. De Vanillacave is een hele speciale grot, omdat hij speciaal voor dit programma gebouwd is. Deze grot heeft een enorme steen voor de ingang liggen. Er is maar 1 manier om de grot te openen, maar het is de moeite waard. Binnenin ligt namelijk 2500 Euro. Als jullie niet uit het raadsel komen, kunnen jullie bij mij een hint kopen voor 1000 Euro. Ik wens jullie veel succes toe, jullie hebben 2 uur de tijd. Ik weet dat het erg warm is, dus heb ik voor jullie ijsjes meegenomen. Iedereen gaat hard aan het denken en overlegt met elkaar hoe ze dit moeten doen. @miesh stelt voor om met een grote boomstam proberen de steen weg te duwen. Heinz loopt naar de steen en duwt er tegaan: Geen beweging in te krijgen. Doris gaat voor de steen staan: Sesam, open u! Niks gebeurt. Lautjuh: He! Hier staat iets raars.  Fennie: 4 strak gespannen touwen, wat kan dat betekenen. Milk raakt een van de touwen aan: Pleew! Fennie: He, daar zit muziek in. e probeert de touwen uit, maar niks gebeurt. Na een uur en een kwartier besluiten de kandidaten om de tip te kopen. Ze krijgen 10 muziekbladen mee van 10 verschillende nummers. Tijgertje: Ah, ja. We moeten ze gewoon allemaal uitproberen.  Een voor een worden de deuntjes uitgeprobeerd. Dan opeens gaat de grot openen en wordt de 2500 Euro in ontvangst genomen. Robbieazerty: Gefeliciteerd, het nummer dat jullie moesten spelen was Ice, Ice Baby van Ice Vanilla. Vanillacave, jullie kregen ijsjes van mij. Maar goed, 18417 Euro in de pot, want jullie hebben 1500 Euro verdiend. (2500-1000 Euro). Omdat wij zo aardig zijn ronden wij dit af op 19000 Euro, sorry Mol.  

Jullie zullen wel erg moe zijn na alles, maar vanavond is er nog de executie voor we weer verder gaan naar weer een ander land. Ik zie jullie gauw weer terug.

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 14-03-2003, 11:18:39 »
ExtraInterviewkamer, Lima, Peru:
*Deze verdenkingen hoeven niet perse de hoofdverdachten te zijn van de geinterviewden:
Lautjuh: Heinz blijft zich verdacht maken. Hij is de enige man en niet dat ik vooroordelen heb, maar hij had zich toch kunnen opofferen om te gaan helpen graven of helpen met de boom omhakken?
Fennie: Ik twijfel nog. Alive and Kicking was er weer bij op beslissende momenten. Bij de boom omhakken nam ze alle tijd en bij de Vanillacave-opdracht hield ze zich erg afzijdig. Ze heeft totaal niet geholpen daarbij.
@miesh: Doris zou weleens de Mol kunnen zijn. Vandaag ook weer. Ik was er niet bij, maar zij was het die de hangbrug niet haalde en in de krot zette ze de muziek zo hard aan, dat het erg moeilijk was om je te concentreren op het tellen.
Heinz: Milk heeft zich vandaag erg verdacht gemaakt. Het lijkt elke keer net of ze dichtbij de oplossing is, maar toch niet. Zoals de 4 snaren bij de Vanilla-cave en ze keurde mijn idee van de zandloper af, terwijl de zandloper perfect heeft gewerkt.
Alive and Kicking: De zandloper van Heinz was echt alles behalve perfect. Hij had hem afgesteld om de 5 minuten, maar ik heb meegeteld, het was een dikke 6 minuten! Daarbij komt hij nooit met een oplossing bij een probleem.
Milk: Fennie misschien wel. Ze ziet er niet erg sterk uit, toch besluit ze om de boom te gaan omhakken. Ze zat achter het stuur toen de 4 naar de giftshop rijden en daar hebben ze belachelijk lang over gedaan.
Doris: Tijgertje, boomklimmen lukt haar niet, terwijl Milk me zei dat dichtbij in de bosjes bergbeklimschoenen lagen, in de krot zette ze de tv aan en ging mee-bleren met de Winnie de Pooh-tune en bij de Vanilla-cave rekt ze enorm de tijd door alle liedjes te gaan proberen op de 4 snaren.
Tijgertje: Alive and Kicking is echt een hele slimme meid, waarom ontbreekt dan toch soms de logica om opdrachten te halen en kiest ze vaak voor fysieke opdrachten.
e: Heinz is de enige man hier nog en toch laat hij de vrouwen vaak maar wat aanmodderen. Daarbij zat ik de vorige aflevering bij hem in de auto. Volgens mij nam hij express de verkeerde afslag.

Vanaf vandaag verandert de puntentelling iets. Je hoeft jezelf niet meer onderaan te zetten en we beginnen onderaan bij 2 punten, de 1 en 3 punten vallen weg:  
(stel dat ik Lautjuh zou zijn dan dus bv.)

Fennie   10
@miesh    9
Heinz     8
Alive and Kicking  7
Milk   6
Doris   5
Tijgertje  4
e          2

Je hoeft dus ook jezelf niet te rekenen.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #186 Gepost op: 14-03-2003, 18:04:38 »
Wauw, egt weer un koel verhaal Chriz! Mn complimenten! :)
En ikke ben door, ook leuk! :D
Ook die interview ding, egt koel om dat te lezen :), ook al is ut mss niet de hoofdverdachte van die persoon.,. ghehe, ik wort daar niet genoemd, hoe verdacht 8)

« Laatst bewerkt op: 14-03-2003, 18:05:45 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Groeneman

• Forumlid
« Reactie #187 Gepost op: 14-03-2003, 18:28:36 »
Ik snap trouwens niet waarom de drie punten wegvallen.Kun je dat nog ff uitleggen Chriz ??

• Forumlid
« Reactie #188 Gepost op: 14-03-2003, 19:27:44 »
,omdat er elke week de helft van de punten van de vorige keer bijkomt en ik dan liever de 'halve punten' weg wil hebben. Even getallen zijn makkelijker te delen. Daarbij is het na 4 aflevering ook wel weer een extra uitdaging, omdat je dan in verhouding eerlijker wordt beloond.

(klinkt vaag, maar het klopt)

Offline Groeneman

• Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: 14-03-2003, 20:42:24 »
Het zal wel
Ik snap er nog niks van maar dat maakt niet uit

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #190 Gepost op: 14-03-2003, 22:27:31 »

Vanaf vandaag verandert de puntentelling iets. Je hoeft jezelf niet meer onderaan te zetten en we beginnen onderaan bij 2 punten, de 1 en 3 punten vallen weg:  
(stel dat ik Lautjuh zou zijn dan dus bv.)

Fennie   10
@miesh    9
Heinz     8
Alive and Kicking  7
Milk   6
Doris   5
Tijgertje  4
e          2

Je hoeft dus ook jezelf niet te rekenen.

Hehehe, waarom zou je mij nou toch als voorbeeld nemen Chriz  ::)

Offline Groeneman

• Forumlid
« Reactie #191 Gepost op: 15-03-2003, 19:04:16 »
omdat jij niet de mol bent natuurlijk

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #192 Gepost op: 15-03-2003, 19:24:59 »
omdat jij niet de mol bent natuurlijk

Of wel natuurlijk, of niet natuurlijk, of wel natuurlijk, of..

Offline Groeneman

• Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: 15-03-2003, 20:35:19 »
Lautjuh valt dus af  ;) ;)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #194 Gepost op: 16-03-2003, 15:54:04 »
in de krot zette ze de tv aan en ging mee-bleren met de Winnie de Pooh-tune
;D 8)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

• Forumlid
« Reactie #195 Gepost op: 21-03-2003, 18:20:34 »
Ik ben nog niet helemaal klaar met het schrijven van de nieuwe aflevering (ongeveer op de helft), maar ik zal een tipje van de sluier geven: koker-regatta-paintball

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: 21-03-2003, 18:54:08 »
en ik kwam nu net kijken wie er uitgevlogen was
wanneer ga je hem klaarhebben dan?

banaan begint met een b, soms met een s

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 21-03-2003, 19:56:07 »
Aflevering 5:  

Dag, allemaal. Ik ben Robbieazerty. De Mol gedijt goed in de groep. De kandidaten verdenken elkaar allemaal en vaak lacht de Mol in zijn vuistje. Het spel is erg zwaar voor de 9 kandidaten. Lange reizen zijn, maar ook de onderlinge verdenkingen zorgen voor een slechte sfeer en er is maar 1 iemand die hier van echt geniet: De Mol.                
Straks weten we wie de volgende kandidaat is die zal afvallen. Laten we doorgaan naar de executie.

Lima, Peru: Beste kandidaten, de test zit er weer op. Ook vandaag zal er weer 1 iemand moeten vertrekken, zullen we maar beginnen met de executie? e? GROEN Fennie? GROEN Lautjuh? GROEN Heinz? ROOD. Robbieazerty: En hiermee moeten we afscheid nemen van onze laatste mannelijke kandidaat. *Robbieazerty en Heinz zonderen zich af.* Robbieazerty: Je hebt denk ik veel mensen verbaasd met je vertrek, veel mensen vonden je erg verdacht. Ik wil je nog 1 ding meegeven: De mol is.....(Robbieazerty wacht een paar seconden) een vrouw.  *Heinz vertrekt, uitgezwaaid door de anderen.* Robbieazerty: 8 vrouwen daarmee gaan we door. Jullie tickets liggen al weer klaar. We vertrekken namelijk vanavond nog naar Groenland.

Thule Air Base, Dundas, Groenland: *De kandidaten komen in een helicopter aan* Groenlandse politie: 'We hebben vernomen dat jullie de Nederlandse drugssmokelaars zijn. We hebben jullie profielen doorgekregen en we zullen jullie moeten meenemen. Jullie worden verdacht van drugssmokkel.' De kandidaten worden meegenomen naar een politiebureau. Politie: 'Hier zijn de foto's van de mensen die we zoeken.' (Er worden foto's getoond van @miesh, Tijgertje, Milk en Doris.) Politie: 'Jullie 4 zijn gearresteerd. Meekomen voor verhoor.' e, A&K, Lautjuh en Fennie worden weer op straat gezet. Fennie: 'En wat nu?' e: 'Geen idee, er zal wel iets met hun aan de hand zijn.' Lautjuh: 'Gewoon net als de Belgische Mol III in Spanje. Ze hebben met de kokers gefoefeld.'

In verhoor worden de 4 kandidaten gefouilleerd. Politie: 'Aah, hier hebben we het al.' *De 4 kokers worden tevoorschijn gehaald. De kokers worden losgeschroefd en er komt wit poeder uit.* Politie: 'Dat wordt zitten voor jullie. Gooi ze in de cel. Wacht, jij!' @miesh moet wachten. Politie: Ik geloof dat jij toestemming hebt gekregen om uw koker met drugs te openen. U wordt vrijgesproken van drugssmokkel. Doris, Milk en Tijgertje worden apart in een cel gezet.  

Robbieazerty: @miesh, Lautjuh, Fennie, e en A&K. 3 van jullie mede-kandidaten zitten opgesloten in de cel. Jullie kunnen niet verder voordat jullie de anderen hebben vrijgekocht. Er is 1 probleem. Jullie kunnen alleen 3 celsleutels winnen door spelletjes te spelen. Doris kan bevrijd worden door 3 keer in de roos te schieten met een kruisboog. Milk kan bevrijd worden door een raadsel op te lossen en Tijgertje kan bevrijd worden als jullie alle 10 kandidaten van de derde Nederlandse Molserie kunnen opnoemen, omdat jullie met zijn 5-en zijn hebben jullie voor twee opdrachten een dubbele kans. Ik kom straks bij jullie terug. Als jullie dat niet lukt, kost een bevrijding 2000 Euro.

Robbieazerty: Beste gevangenen. Jullie zitten hier vast, maar kunnen voor 1000 Euro een sleutel kopen. De andere kandidaten kunnen door spelletjes te spelen jullie ook bevrijden, maar als dat niet lukt, kost jullie dat 2000 Euro per keer.  Doris kan bevrijd worden door 3 keer in de roos te schieten met een kruisboog. Milk kan bevrijd worden door een raadsel op te lossen en Tijgertje kan bevrijd worden als jullie alle 10 kandidaten van de derde Nederlandse Molserie kunnen opnoemen.  Ik wil dat jullie nu opschrijven of je een sleutel wil kopen of niet.  

« Laatst bewerkt op: 22-03-2003, 09:22:47 door Chriz »

• Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 22-03-2003, 09:24:41 »
Robbieazerty: Goed, jullie hebben besloten. Fennie gaat de 10 kandidaten noemen. e zal de kruisboog nemen en Lautjuh zal het raadsel oplossen. *Robbieazerty en Fennie zonderen zich af* Robbieazerty: Goed begin maar. Fennie: George, John, Prince, Jantien, Ellen, Dick....eeeuhm......Erik.........Paméla.........Kerstin en Karen. Robbieazerty: Goed, zeg nog niks tegen de anderen en vraag of Lautjuh hier heen wil komen. *Lautjuh komt* Robbieazerty: Goed, hier is het raadsel: 'Welke bril past niet op je neus?' Lautjuh denkt en denkt, maar weet het niet. Robbieazerty: 'Jammer, ga je mee kijken bij het boogschieten?'  Robbieazerty: 'Succes, e. Je hebt 10 kansen.' e schiet de eerste raakt, maar mist alle andere. Robbieazerty: Spijtig. A &K of @miesh? Wie neemt het over? A &K? A &K probeert het en schiet de eerste 6 mis, maar dan de zevende raak en de achtste raak, 9 mist ze weer, maar de 10de is raak.  Robbieazerty: Dat is heel goed. Dan blijft het raadsel nog over voor @miesh. *Robbieazerty en @miesh zonderen zich af. Robbieazerty: 'Welke bril past niet op je neus?' @miesh denkt niet erg lang na en zegt dan: 'Ik weet het niet.' Robbieazerty: 'Het goede antwoord is WC-bril.'

Robbieazerty: Doris, Milk en Tijgertje. We gaan kijken wat jullie geantwoord hebben. Doris, laat je kaartje zien, heb jij een sleutel gekocht? *JA* Milk, laat je kaartje zien, heb jij een sleutel gekocht? *JA* Tijgertje, laat je kaartje zien, heb jij een sleutel gekocht? *JA* Robbieazerty: Zo te zien hebben jullie allemaal erg weinig vertrouwen in jullie teamgenoten, maar omdat jullie alledrie een sleutel hebben gekocht, gaat er 3000 Euro van de pot af. De pot komt op 16000 euro. Dat is zeer spijtig, maar jullie zijn weer vrij!

Dundas, Groenland: Robbieazerty, het spel met de kokers is bijna gespeeld, maar nog steeds zijn er 4 ongeopende kokers. Doris, Tijgertje en Milk hadden elk een koker met een boete. @miesh ook, maar die ging niet van de pot af. De tweede afvaller Lucretia had een vrijstelling. We gaan nu bekend maken wat er in de andere kokers zat en gaan die prijzen ook uitdelen. De prijzen in de kokers zijn aselect verdeeld en er valt niet over te discusseren. Eerste afvaller Elmar had ook een boete in zijn koker. Derde afvaller D**n had ook een boete. In de koker van Heinz, de 4de afvaller zat helemaal niks. We gaan nu over tot het bekend maken van de laatste 4 kokers.  

e: persoonlijk geldbedrag (2500 euro)
A & K: boete
Lautjuh: boete
Fennie: geheime informatie over de Mol

Robbieazerty: e, gefeliciteerd met je geld en Fennie, jij zult binnenkort geheime informatie krijgen over de Mol. Jij kunt er zelf voor kiezen om deze informatie vrij te geven aan de anderen. Als je dat doet komt er 1000 Euro bij in de pot. Aan jou de keus.  Daarbij heb ik nog 2 mensen nodig voor een opdracht in de toekomst. Ik heb 2 mensen nodig met doorzettingsvermogen. Milk? en @miesh? Goed, jullie gaan vanaf nu vasten. Jullie worden op een dieet gezet van pillen en water. Daarbij zat een arts goed letten op jullie gezondheid. Ik zie jullie gauw weer.

250 km van Dundas, Groenland:  Voor de volgende opdracht heb ik iemand nodig, die een speciaal klusje krijgt, wie biedt zich aan? Doris? Okee.  *Doris wordt afgezonderd van de groep* Robbieazerty: 'Beste kandidaten, vandaag gaan we de regatta uit de Nederlandse serie spelen. Jullie gaan tegen de stroom in en Doris met de stroom mee.  Elke afgelegde meter is een euro waard, maar Doris weet nog niet dat zij het is, die op de surfplank straks het hele eind terug moet. Daarom heb ik een verrassing, als jullie vandaag meer dan 5000 meter afleggen, hoeft Doris niet meer terug, als jullie geen 5000 meter halen, moet Doris het hele eind terug op de surfplank en dat kost 25 euro per minuut. Milk: We moeten er gewoon voor gaan, dan komen we een heel eind.  Tijgertje: Ja, gewoon gaan. Het gaat ons toch niet om het geld? @miesh: Ja, maar 5000 meter......Fennie: Het zal zwaar worden. Fennie begint op de waterski's en haalt 600 meter. Daarna is het @miesh die een stuk moet zwemmen, ze haalt 40 meter, Tijgertje haalt 20 meter in de roeiboot, Milk lijkt het lekker te doen op de jetski en haalt 1500 meter, e en A & K gaan met de waterfiets en halen 300 meter, maar de boot gaat wel vaak scheef. Als laatste gaat Lautjuh in de kano 200 meter. Een totaal van 2660 meter wordt gehaald. Doris wordt er bijgehaald en Doris moet terug op de surfplank 21 minuten doet ze erover. Robbieazerty: 2660 - 21x25 = 2135 Euro. De pot komt op 18135 Euro hiermee.  Jullie worden naar een geheime locatie gebracht. Ik zie jullie morgen weer.

• Forumlid
« Reactie #199 Gepost op: 22-03-2003, 09:25:27 »
Ergens op Antartica: Robbieazerty: Welkom, kandidaten. Jullie worden nogal van hot naar her gestuurd, maar CMC is niet voor niks een werelds spel. Het is vreselijk koud hier, dus laten we maar snel beginnen. Vandaag spelen jullie een paintballwedstrijd tegen 8 wetenschappers die hier de leefomstandigheden onderzoeken op Antartica. Het spel is gespeeld als een van de twee partijen volledig is uitgeschakeld of als de vlag van de tegenstander veroverd is. De namen van de spelers van de andere groep zijn: Erik, Nico, Irma, Ernst, Thea, Marco, Olaf en Lucille. Als jullie winnen, krijgen jullie 5000 Euro in de pot erbij. Veel succes!

Doris: Hoe gaan we dit aanpakken? Tijgertje: We gaan gewoon op de vlag afstormen. Lautjuh: Nee, verdelen in verdedigers en aanvallers. e: Ik blijf bij het kamp. Milk: 'k ook. Fennie: Ik, Doris, Tijgertje en @miesh gaan op zoek naar de vlag. Het kamp wordt bewaakt door e, Milk, Lautjuh en Alive and Kicking blijven bij het kamp.

*Onderweg naar het kamp stuitten de vier aanvallers op Irma en Ernst. Doris weet succesvol Irma af te knallen, maar Ernst weet gelijk al @miesh uit te schakelen. Doris heeft goed zicht op Ernst, maar mist. Daarna schiet Ernst Doris af, maar uiteindelijk weet Tijgertje Ernst uit te schakelen. Nico, Marco en Lucille hebben de weg naar het kamp van de verdedigers bereikt. Lucille probeert te rennen en de vlag te pakken, maar e schiet haar af. Milk wordt geraakt door Nico, waarop Alive and Kicking Nico neerschiet en niet veel later schiet Marco zowel Alive and Kicking als Lautjuh af. e staat er alleen voor. Tijgertje en Fennie bereiken het kamp van de anderen, maar stuiten daar op Erik, Thea en Olaf. Olaf wordt neergeknald. Tijgertje en Fennie besluiten te gokken en rennen op de vlag af. Tijgertje wordt afgeschoten, maar Fennie weet in een miracleuze 'doorrol' Thea neer te knallen, maar blijft liggen met pijn aan haar voet. Erik schiet haar neer. Ondertussen heeft e het kamp verlaten en is op zoek gegaan naar de vlag. Ze stuit onderweg op Erik, maar weet hem in een hinderlaag neer te knallen. e wordt bejubeld als een held. De opdracht is geslaagd. De pot staat nu op 23135 Euro.

Robbieazerty: We gaan snel weer weg uit dit koude Antartica. Maar niet voor de executie is geweest. Ik wens jullie veel succes toe.....