Auteur Topic: De Compuart Mol Competitie 1  (gelezen 44442 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Compuart Mol Competitie
« Reactie #220 Gepost op: 30-03-2003, 16:14:48 »
ja echt super dat je dit wil doen !

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #221 Gepost op: 1-04-2003, 18:44:59 »
Maar ik heb er mooi nog wel een auto aan over gehouden. Wat voor'n een is het? Toch wel een snelle hoop ik ;)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #222 Gepost op: 1-04-2003, 19:29:38 »
Dat is geheel vrij naar keuze, Tijgertje.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #223 Gepost op: 2-04-2003, 08:55:21 »
Dan is het vast een Subaru Impreza GT turbo 555 WRC (het oude model) met gouden velgen, enorme luchthapper, mega-spoiler, 4 mistlampen en heel groot 555 op de zijkant ::)

Groenenman

• Gast
« Reactie #224 Gepost op: 2-04-2003, 19:11:23 »
Dat denk ik ook tijgertje. Ik hoop het tenminste voor je

• Forumlid
« Reactie #225 Gepost op: 3-04-2003, 16:29:14 »
De lijstjes zijn binnen, de opdrachten zijn verzonnen, de afvaller is bij mij bekend, dus ik kan beginnen met schrijven. In ieder geval krijgt het verhaal over Tijgertjes Subaru nog een klein staartje.

Groenenman

• Gast
« Reactie #226 Gepost op: 3-04-2003, 16:33:44 »
Veel schrijf typ plezier chriz

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #227 Gepost op: 3-04-2003, 16:43:31 »
De lijstjes zijn binnen, de opdrachten zijn verzonnen, de afvaller is bij mij bekend, dus ik kan beginnen met schrijven. In ieder geval krijgt het verhaal over Tijgertjes Subaru nog een klein staartje.
Als je maar van mijn Subaru afblijft >:(  

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #228 Gepost op: 4-04-2003, 16:28:55 »
iiie, k ben benieuwd of ik dr uit ga... ::) ;)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

• Forumlid
« Reactie #229 Gepost op: 4-04-2003, 17:04:42 »
Aflevering 7

eeeeeeeeeeeeeee

Over ongeveer 4 weken zullen we eindelijk weten wie de mol is. Maar voor de allesbeslissende finale moeten er nog enkele spelers afvallen. In de komende 4 weken zullen er namelijk ook 4 kandidaten afvallen en vandaag de eerste van de 7.  De vorige keer zagen we hoe Lautjuh de strijd moest opgeven. Ongetwijfeld een van de sportiefste kandidaten, maar het bleek niet genoeg. De mol had ook Lautjuh tuk. De groep is aan het veranderen. Er worden vrienden gemaakt, of toch niet? Kandidaten houden informatie voor zichzelf en delen die niet met anderen en nee, dan heb ik het niet alleen over Fennie. Veel plaatsen zijn bezocht en de kandidaten lijken toe aan wat rust, maar in CMC hoef je dat niet te verwachten. Nieuwe opdrachten staan te wachten, maar de vraag is wie de race tot het einde zal volbrengen en het spel zal winnen en natuurlijk wie is de mol?

Tapei, Taiwan: Robbieazerty: Dag, allemaal. Ik ben blij om jullie allemaal weer te zien. Tijgertje, gefeliciteerd nogmaals met je prachtige Subaru. Milk en @miesh, jullie zullen wel blij zijn dat het dieet er op zit, maar CMC kent ook minder leuke kanten, 1 van jullie 7 zal weer moeten afvallen. Laten we maar gaan beginnen met de executie: Alive & Kicking? GROEN Tijgertje? GROEN Fennie? ROOD Robbieazerty: Oi, het spijt me......*kandidaten nemen afscheid van Fennie, Robbieazerty en Fennie zonderen zich af.* Robbieazerty: Dat is jammer, je geheime informatie was waarschijnlijk niet genoeg om de Mol te ontmaskeren. Je was een geweldige kandidaat en ik hoop het beste voor je. *Robbieazerty keert terug bij de anderen* Robbieazerty: Ook voor Fennie zit het erop. Jullie kansen op de finale worden steeds groter. We gaan ook vandaag weer verder. Het is tijd om Europa weer eens op te gaan zoeken.

Molio, Italië: Robbieazerty: Vandaag zijn we bijeen in een nieuwe Italiaanse stad genaamd Molio. Italië staat om veel mooie dingen bekend, maar is ook berucht vanwege de mafia. Ik heb 1 iemand nodig die niet corrupt genoeg is voor de mafia oftewel een echt lieverdje, een crimefighter. Iemand voorkeur? e: 'Dat ben ik wel' Doris: 'Weet je het zeker, ik wil het ook wel doen.' @miesh: 'Ga erom loten, anders.' Doris: 'Nee, laat e dan maar. Ik offer me wel op.' Robbieazerty: 'Okee, e dan mag jij hier even wachten, terwijl ik de andere 5 meeneem.'

Robbieazerty: Alive & Kicking, Milk, Tijgertje, Doris en @miesh, vandaag moeten jullie allemaal een misdaad plegen. Jullie werken voor de maffiagang: 'De Barmanies' Hier vlakbij staat een museum. In het midden van het museum staat 'De Blauwe Smaragd'. De opdracht voor een van jullie is om deze diamant te stelen. Zodra de smaragd is gestolen is de opdracht geslaagd, maar zodra het alarm is afgegaan is de opdracht mislukt. De tweede opdracht is om in een vluchtauto over een 2 km lange brug heen te komen. Dit lijkt erg makkelijk, maar er zullen 5 politieauto's achteraan komen, die er alles aan doen om je te arresteren, zodra je gearresteerd bent is de opdracht over. Het grappige hieraan is dat jullie de vluchtauto al gewonnen hebben. Hiervoor wordt namelijk Tijgertjes Subaru gebruikt die ze gewonnen heeft in het '7 zondenspel'.  In de 'Barmanies'-gang zit een man die door de bende verdacht van wordt een geheim agent te zijn, iemand van jullie zal research moeten doen wie die man is en of hij echt een geheim agent is, dit kan door gebruik te maken van internet. Daarbij verdient de 'Barmanies' veel geld door mee te doen aan straatraces. Een van jullie zal moeten meedoen in een echte 'Street Race' en proberen te winnen. De laatste opdracht is erg moeilijk. Een van jullie krijgt een paintballsluipschuttersgeweer samen met 10 paintballkogels mee. In het midden van de stad doet de concurrende bende van 'De Barmanies' 'De Koetsies' een belangrijke drugsdeal. Daarbij zullen 5 mannen betrokken zijn. Die moeten alle 5 met het paintballsluipschuttersgeweer geraakt worden. Jullie krijgen nu de tijd om te overleggen wie, welke opdracht gaat doen. 1 geslaagde opdracht levert 500 euro op, per geslaagde opdracht verdubbelt dit bedrag, dus 1000, 2000, 4000 en uiteindelijk 8000 Euro.

Robbieazerty: e, vandaag zijn jouw 5 medekandidaten maffialeden. Jij krijgt de opdracht om ze te stoppen. Per gestopte actie verdienen jullie 2000 Euro, weet jij iedereen te stoppen dan wordt er dus 10000 Euro verdient, om je te helpen wordt jij vervoerd in deze supersnelle Ferrari, die wordt geleidt door iemand die verstand heeft van autorijden. Daarbij krijg je een map mee, zodra iemand aan een opdracht begint, kun je zien waar dat persoon zich bevindt en hoe je er moet komen. Nog 1 ding, de andere kandidaten weten niets van jouw opdracht, behalve de Mol. Als jij de Mol bent, spreekt dit voor zich natuurlijk.

• Forumlid
« Reactie #230 Gepost op: 4-04-2003, 17:05:28 »
Robbieazerty: Goed, we zijn dicht bij de bank. De eerste opdracht gaat beginnen, mag ik van jullie de verdeling van de opdrachten, dan kan de eerste opdracht beginnen en kan de rest naar locatie worden gebracht.'  Doris: '@miesh gaat de bank beroven, Milk gaat er vandoor met de vluchtauto, Tijgertje gaat research doen, Alive & Kicking gaat de Street Race doen en ik ga vandaag de sluipschutter uithangen.' Robbieazerty: Goed, dan kunnen jullie naar jullie locatie gaan en wens ik @miesh veel succes met de eerste opdracht.  

Robbieazerty: 'Kom op, @miesh. Laat ons zien hoe het moet.' @miesh begint aan haar opdracht. De bank overvallen is geen makkelijke klus, met een paintballpistool kan @miesh de camera's onschadelijk maken en daarbij moet ze enkele beveilingsystemen weten te kraken met een 2cijferige code. @miesh begint goed, maar gaat wel erg langzaam te werk. Ze zoekt veel naar camera's en af en de eerste code weet ze niet snel te kraken. e is inmiddels op weg om @miesh te stoppen. @miesh komt steeds langzaam verder en weet elke keer de camera's uit te schakelen en ook de beveilingssystemen, maar ze gaat te langzaam. e bereikt het museum en weet @miesh te ontmaskeren. 2000 Euro is verdient.  

Robbieazerty: 'Succes Milk, en zoals de Red Hot Chili Peppers al zongen 'Over the Bridge'. Je kunt het.' Milk begint gelijk daarna aan haar ontsnappingspoging. De politieauto's zijn sneller dan haar eigen auto. In het begin plagen de polities een beetje door op haar bumper te rijden, maar al snel proberen ze Milk klem te rijden. Tijgertjes auto loopt flinke deuken op. Een politieauto stopt voor Milks auto, maar Milk knalt er gewoon op en rijdt door. Inmiddels is e ook met de Ferrari aan komen zetten vanaf de andere kant. Helaas voor e weet ze niet op tijd te komen. Voordat e er is, is Milk al helemaal klem gereden en is de opdracht mislukt.  

Robbieazerty: 'Er is hier kabelverbinding, Aak dus internet gaat lekker snel. Veel succes met je opdracht.' Alive & Kicking begint met de research. Ze heeft alleen de naam en de foto van de mogelijke geheim agent. Zoeken op internet levert weinig op. Alive & Kicking geeft het op en gaat de straat op om aan mensen te vragen of ze de man kennen. e is dan inmiddels al te plaatse en weet Alive & Kicking te pakken. Nog eens 2000 Euro is verdient.

Robbieazerty: 'Kom op, Tijgertje, net als in 'The Fast en The Furious'. Tijgertje moet tegen 4 andere racers rijden in een Street Race. Tijgertje begint erg snel en blijkt erg gedreven in haar autrorijdkunsten. Al snel lijkt ze samen met iemand anders om de koppositie te vechten. Tijgertje weet de eindstreep te bereiken en e komt veels te laat. 500 Euro is verdient.

Robbieazerty: 'Oke, Doris, jij bent de laatste. Zoek een mooie schuilplaats en probeer ze neer te knallen. De groep rekent op je.' Doris heeft zich goed verstopt en heeft goed zicht op de onderhandelaars. Als eerste schiet ze de drugsdealer dood, de andere 4 rennen in paniek weg. Doris schiet vaker en weet nog iemand te raken. Met haar allerlaatste kogel weet ze nog wel de leider van de 'Koetsies' te raken, maar helaas vluchten de twee anderen weg. e heeft Doris bereikt en denkt 2000 Euro te hebben verdient, maar omdat Doris' kogels al op zijn kan ze niet gearresteerd worden.

*Iedereen wordt weer bij elkaar gehaald.* Robbieazerty: 'Er kon vandaag veel geld verdient worden, maar een bedrag van 4500 Euro is ook netjes. De pot staat nu op 29500 Euro. Dat tikt aardig aan. We gaan nu naar het San Marcoplein in Venetië'

San Marco-plein, Venetië, Italië: Robbieazerty: Welkom kandidaten, bij de volgende opdracht kunnen jullie even relaxt uitrusten. We hebben namelijk 6 kandidaten van de Belgische Mol uitgenodigd: Walter, Stijn, Bruno, Inge, Sandra en Corry. Deze 6 kandidaten gaan vandaag enkele proeven doen en jullie gaan beslissen welke proeven. 3 mensen heb ik nodig die moeten proberen een bal te vangen omstebeurt, dus maar 1 iemand kan de bal vangen. 2 mensen heb ik nodig voor een behendigheidsproef en 1 iemand heb ik nodig voor een raadsel. Jullie mogen nu gaan bepalen wie jullie waar gaan inzetten. @miesh: 'Stijn voor de raadsels?' Tijgertje: 'Nee, man, als Stijn iets wel niet kan. Ik vindt Inge meer iets voor de raadsels.' Aak: 'Ja, dat lijkt mij ook wel beter.' Doris: 'Sandra kan natuurlijk heel goed de bal vangen.' Milk: 'Ja, en Walter ook. De beste keeper van West-Vlaanderen.' e: 'Bruno en Stijn de behendigheidsproef, Inge het raadsel, Sandra, Walter en Corry de bal vangen. Oke?' Groep: 'Oke' Robbieazerty: 'Straks krijgen jullie de kans om in te zetten op de kandidaten, daarvoor moeten jullie eerst een kandidaat kiezen.'

Stijn: Milk
Inge: Alive & Kicking
Sandra: Doris
Corry: @miesh
Walter: e
Bruno: Tijgertje

• Forumlid
« Reactie #231 Gepost op: 4-04-2003, 17:06:11 »
Robbieazerty: 'Goed, jullie hebben gekozen. Straks kunnen jullie indivudeel punten geven aan de kandidaten. Samen hebben jullie 12 punten te verdelen, om het slagen van de opdracht moeten jullie minimaal 9 punten weten over te houden. Jullie krijgen niet te horen wat de anderen hebben ingezet. Jullie moeten op dit papiertje jullie kandidaat opschrijven + het aantal dat je hem wil geven. *De papiertjes worden ingeleverd.* Robbieazerty: 'Jullie hebben samen 13 punten gegeven. Er moet dus opnieuw ingevuld worden.'  *De papiertjes worden opnieuw ingeleverd.* Robbieazerty: 'Jullie hebben nu 11 punten gegeven. Dat is genoeg om aan de opdracht te beginnen.'  

Inge begint aan een moeilijk raadsel. Ze moet proberen van 9 lucifers een huis en een garage weten te maken. Dit lukt.  

Sandra, Walter en Corry moeten proberen omstebeurs de bal te vangen. (Net als in de Belgische serie).  Walter weet uiteindelijk de bal te vangen.  

Bruno en Stijn beginnen aan de behendigheidsopdracht. Ze moeten in 10 minuten een hindernisparcours afleggen. Dit lukt ze ook.  

Robbieazerty: 'Inge, Bruno, Stijn en Walter zijn geslaagd in de opdracht. Samen leverden ze maar 7 punten op. Dit is helaas niet genoeg. Sandra, Corry, Bruno, Inge, Stijn en Walter hardstikke bedankt. Kandidaten. Het is jammer, maar deze opdracht heeft geen geld opgeleverd. Voor de volgende executie staat ons nog een opdracht te wachten en daarvoor gaan we weer eens richting huis.'  
emdislqkuiospnpipentddmelmbowlz

Luxemburg, Luxemburg: Robbieazerty: 'Ja, we zijn inmiddels alweer een eind richting huis gekomen, maar voorlopig blijven we nog even in Luxemburg. Inmiddels zijn er al 6 afvallers geweest. Elke kandidaat heeft voor jullie een van zijn persoonlijke spullen achtergelaten als een aandenken. Als jullie raden welk voorwerp bij welke kandidaat hoort, verdienen jullie per goed gevonden voorwerp 1000 Euro, maar jullie moeten in groepjes van 2 samenwerken. Elke keer moet het groepje van 2 een voorwerp eruit halen waarvan ze denken zeker te zijn. Jullie mogen nu de groepjes samenstellen.' *@miesh-Tijgertje, Doris-Milk en e-Aak vormen de groepjes. e en Aak mogen beginnen.* Robbieazerty: 'Veel succes. Dit zijn de voorwerpen: een foto van John (Mol III-kandidaat), laptop met online internet explorer, De film 'Dragonwarrior', een gouden ster, een bakje met kattenvoer en een pot duo penotti.' e: 'Hmmm.' Aak: 'Dat is lastig. Dat bakje heeft er iemand katten?' e: 'Niet dat ik weet, was Lautjuh niet een beetje van John?' Aak: 'Ja, dat klopt wel. Zullen we die dan maar doen?' e: 'Bij de anderen kan ik niet zoveel verzinnen.' e: 'Foto John bij Lautjuh' Robbieazerty: 'Goed, jullie mogen gaan dan roep ik het volgende koppel.' *@miesh en Tijgertje zijn de volgenden*Robbieazerty: 'Lautjuh is al gekozen.' @miesh: 'Lastig.' Tijgertje: 'Ik zal eerlijk zijn. Ik heb echt geen idee.' @miesh: 'Volgens mij had Elmar een kat.' Tijgertje: 'Al sla je me dood, ik durf niks te zeggen.' @miesh: 'Wij zeggen Elmar en het bakje met kattenvoer.' Robbieazerty: 'Ik zie jullie straks terug, het is tijd voor de volgenden. *Doris en Milk worden opgehaald* Robbieazerty: 'Lautjuh en Elmar zijn al geweest.'  Milk: 'Ik denk de gouden ster bij D**n, vanwege de sterren in zijn naam.' Doris: 'Mwah, dat kan, maar die pot Duo Penotti. Ik weet zeker dat Lucretia daar dol op was, laten we die doen.' Milk: 'Tsja, jij zegt het.' *e en Aak worden weer tevoorschijn gehaald.* Robbieazerty: 'D**n, Fennie en Heinz zijn nog over.' e: 'Ik zou echt niet weten bij wie de laptop moet.' Aak: 'Nee, maar wie kijkt er dan graag films?' e: 'Geen idee, zou die laptop bij Heinz moeten?' Aak: 'Gokken dan maar he?' Robbieazerty: 'laptop bij Heinz doen dan?' *Opnieuw Tijgertje en @miesh.* Robbieazerty: 'D**n en Fennie zijn nog over en de film 'Dragonfly' en de gouden ster is nog over.' @miesh: 'Die ster hoort natuurlijk bij D**n. Denk maar aan die sterretjes in zijn naam.' 'Tijgertje: 'Ja, dat denk ik ook wel.' Robbieazerty: 'Dan zijn we uitgespeeld. We halen de anderen er even bij.' *De anderen worden erbij gehaald.* Robbieazerty: 'De film 'Dragonfly' blijft over en wordt bij Fennie geplaatst. Dit denken jullie dat er gekozen moest worden:

Foto van John - Lautjuh
laptop met online internet explorer- Heinz
De film 'Dragonwarrior'- Fennie
Gouden Ster- D**n
Een bakje met kattenvoer- Elmar
een pot duopenotti- Lucretia

Hierin zaten 4 fouten. Dit is wel de goede uitslag:

Foto van John - Lautjuh
laptop met online internet explorer- Elmar
De film 'Dragonwarrior'- Lucretia
Gouden Ster- D**n
Een bakje met kattenvoer- Heinz
een pot duopenotti- Fennie

« Laatst bewerkt op: 4-04-2003, 17:09:01 door Chriz »

• Forumlid
« Reactie #232 Gepost op: 4-04-2003, 17:07:40 »
Enkelen waren erg moeilijk en sommigen waren wat cryptischer. Elk voorwerp slaat op de avatar van het persoon. Zo heeft Lautjuh 'John' als avatar. Elmar heeft de 'e' van internet explorer als avatar. Lucretia heeft een draak vandaar de film 'Dragonwarrior'. D**n heeft zijn eigen naam als avatar, daarom hebben we maar een van zijn sterren genomen als aanwijzing. Heinz heeft als avatar de kat 'Heinz' die vast wel houdt van een bakje met kattenvoer en de duo penotti moest bij Fennie. Deze was nogal moeilijk en cryptisch. Op de foto wordt Fennie gekust door zowel een blanke man (John) als een donkere man (Prince) oftewel door duo penotti! Toch hebben jullie nog 2000 Euro gewonnen. De pot komt daarmee op 31500 Euro. Er staat jullie weer een executie te wachten en ik beloof jullie dat het zwaar zal worden. Hoe dichter bij het einde, hoe gevaarlijker het is om een misstap te zetten. De Mol is ook weer vandaag aardig aan het mollen geweest, maar om dat uit te zoeken is aan jullie. Ik wens jullie veel succes, want deze keer zullen jullie het harder nodig hebben dan ooit tevoren.'

Nieuwe puntentelling:
meest verdacht 9
tweede verdacht 8
derde verdacht 6
vierde verdacht 4
vijfde verdacht 2

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #233 Gepost op: 4-04-2003, 18:27:05 »
leuke aflevering weer chriz. k moet nog ff nadenken op wie k ga stemmen...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #234 Gepost op: 4-04-2003, 19:13:54 »
owww ik ben eruit  :o
Nou dan weet ik iig toch van een iemand die het niet is...

Duo penotti haha zo kan je t ook noemen ja  ;D

Doeggg mede-kandi's en succes nog  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Groenenman

• Gast
« Reactie #235 Gepost op: 4-04-2003, 19:30:45 »

Milk begint gelijk daarna aan haar ontsnappingspoging. De politieauto's zijn sneller dan haar eigen auto. In het begin plagen de polities een beetje door op haar bumper te rijden, maar al snel proberen ze Milk klem te rijden. Tijgertjes auto loopt flinke deuken op.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #236 Gepost op: 4-04-2003, 22:41:47 »
Tijgertjes auto loopt flinke deuken op.

Is maar goed dat ik bij een autoschadeherstelbedrijf werk ::)

• Forumlid
« Reactie #237 Gepost op: 5-04-2003, 15:49:38 »

Is maar goed dat ik bij een autoschadeherstelbedrijf werk ::)

de auto was total loss  :D  ;)  :'(

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #238 Gepost op: 5-04-2003, 16:49:13 »
de auto was total loss  :D  ;)  :'(
Total loss betekend niet dat hij niet meer te repareren is. Een beetje vervangen, uitdeuken en spuiten en moet je mijn Subaru weer eens zien... zo goed als nieuw! ;D

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #239 Gepost op: 5-04-2003, 16:50:40 »
Haha, leuke aflevering weer Chriz!
Als ik wat meer tijd heb, ga ik alles helemaal precies doorlezen enzoo... 8) alhoewel ik vrij zeker ben van mn mol...

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...