Auteur Topic: De Compuart Mol Competitie 1  (gelezen 44452 keer)

Offline Milk

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:De Compuart Mol Competitie
« Reactie #240 Gepost op: 5-04-2003, 18:39:06 »
Tijgertje, sorry ;) Maar het was de opdracht eh.. ::) :P (ik had graag verder door wilen duwen met de wagen maar het ging niet ;), maar dat erop knallen en verder rijden, ja dat zou ik wel doen ja ;D)

No Milk today???

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #241 Gepost op: 5-04-2003, 23:04:13 »
Cru, Milk. Cru. Zal ik eens bij jou nieuwe auto doen ;)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #242 Gepost op: 6-04-2003, 15:37:56 »
Ben ik even blij dat ik geen auto heb (niet eens een oude nee) :P Trouwens, als je een snellere auto had gekozen toen, had ik er misschien wel snel  mee weg kunnen komen..  ;) Dus.. ;D :P ;)

« Laatst bewerkt op: 6-04-2003, 15:38:45 door Milk »
No Milk today???

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #243 Gepost op: 6-04-2003, 15:59:31 »
Misschien was het wel een mollenstreek  :o ::) ;D

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #244 Gepost op: 7-04-2003, 10:04:26 »
Ben ik even blij dat ik geen auto heb (niet eens een oude nee) :P Trouwens, als je een snellere auto had gekozen toen, had ik er misschien wel snel  mee weg kunnen komen..  ;) Dus.. ;D :P ;)
Subaru GT Turbo NIET snel genoeg??? Wat had je dan willen hebben? Een F1 bolide? Natuulijk is een Subaru snel! Je weet dat het gaspedaal RECHTS zit? :P

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #245 Gepost op: 7-04-2003, 14:28:43 »
Subaru GT Turbo NIET snel genoeg??? Wat had je dan willen hebben? Een F1 bolide? Natuulijk is een Subaru snel! Je weet dat het gaspedaal RECHTS zit? :P

Bijvoorbeeld.. of een wagen die de gasten hadden die achter me aan zat..en volgens mij waren de pedalen verwisseld.. vieze mollenstreek hoor!  :P
(Inene een leuk idee.. een Britse auto inzetten bij een opdracht, is je halve coordinatie naar de knoppen..''huh, links schakelen!?!?!help! ;D)

No Milk today???

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #246 Gepost op: 7-04-2003, 14:40:58 »
Ik heb wel eens links gereden op Malta. Maar dat valt best mee hoor. Lette wel heel erg op met instappen. Ga mezelf niet voor l*l zetten door aan de verkeerde kant in te stappen ;D  Schakelen gaat precies hetzelfde (ook van links naar rechts!) en de pedalen zitten ook hetzelfde. Ik zal de volgende keer wel een of andere V8 automaat kopen goed ;)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #247 Gepost op: 8-04-2003, 18:50:40 »
Een splinternieuwe Subaru is al op weg naar je huisje hoor, Tijgertje. Bij CMC hebben we toch geld zat.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #248 Gepost op: 9-04-2003, 21:05:57 »
Tnx Chriz :-* 8)  Als je een keer ergens heen moet dan kom ik je wel ff halen ;)

• Forumlid
« Reactie #249 Gepost op: 11-04-2003, 17:17:42 »
Aflevering 8:

Ruim 3 weken nog en dan zullen we weten wie de mol is. Maar voordat de finale wordt gespeeld moeten er nog drie kandidaten afvallen. Opnieuw is er heibel geweest in de groep. Tijgertje was woedend toen ze hoorde dat Milk haar Sabaru total loss heeft gereden. Milk vond dat het spel voor alles ging. De slechte sfeer in de groep is een perfecte situatie voor de mol. Nog steeds haalt de mol mollenstreken uit, soms gewaagd, soms subtiel, maar nog steeds zijn er mensen bij die de mol niet hebben kunnen ontmaskeren. Fennie kon ook de mol niet ontmaskeren en moest vorige week het veld ruimen. Dit leidde tot een kleine opluchting bij de andere kandidaten. Fennie had immers geheime informatie en daarmee een voorsprong op de anderen. Nu de groep steeds kleiner wordt, lijkt de groep uit elkaar te vallen in individu's. Informatie die wordt opgedaan wordt niet langer gedeelt. Vandaag zal er weer iemand naar huis moeten. Een ding is zeker, de mol mag blijven.

Luxemburg, Luxemburg: Robbieazerty: Dag, allemaal. Ook vandaag zal er weer iemand moeten afvallen. Vergeet niet dat jullie 6 behoren tot de betere helft van CMC. Laten we maar gaan beginnen met de executie. Tijgertje? GROEN e? GROEN Doris? GROEN Alive & Kicking? GROEN. Robbieazerty: We hebben bijna iedereen gehad. @miesh en Milk. Het gaat tussen jullie 2. Een van jullie twee moet vandaag afvallen. Wie wil er eerst? @miesh? GROEN. Robbieazerty: 'Het spijt me Milk. We hebben erg van je genoten, maar om de mol te ontmaskeren kom je net iets te kort.' *Milk neemt afscheid van de groep en vertrekt* @miesh: 'Djees, ik ben echt blij dat ik rood kreeg.' Alive & Kicking: 'Ja, man. Dat was echt even spannend.' Tijgertje: 'Jammer, maar wij zijn in ieder geval door!' Robbieazerty: 'Nog 5 strijders blijven er over. We gaan door naar de volgende locatie.'

Inuvik, Canada: Robbieazerty: 'Vandaag beginnen we met een opdracht, die jullie 5000 euro kan opleveren. Jullie moeten door dit ondergrondse labyrinth. Beneden in het labyrinth is het helemaal donker, maar jullie krijgen hulpmiddelen mee. Een kaart die in vier stukken is verdeelt en een zaklamp. Elk van jullie krijgt een stuk van de kaart of een zaklamp. Binnen een uur moeten jullie aan de andere kant van het labyrinth komen. Jullie kunnen ervoor kiezen om een voor een naar binnen te gaan en dan verdienen jullie per persoon 1000 euro of jullie kunnen met zijn allen samen de gang in gaan en als jullie er dan weer uit komen, verdienen jullie 2500 euro, maar als jullie samen gaan hebben jullie wel de hele kaart en de zaklamp. Wie wil de zaklamp? Geen animo? e, dan maar?' e: 'Doe maar dan' Robbieazerty: 'Goed, jullie mogen de tactiek gaan bepalen.' @miesh: 'Ik denk dat we beter een voor een kunnen gaan.' Doris: 'Waarom? Als we met zijn allen gaan dan halen we het zeker en kunnen we de mol beter in de gaten houden.' e: 'Ik denk ook niet dat dat gaat lukken, als je maar 1/4de van de kaar hebt en ik weet al helemaal niet waar ik naar toe moet.' Tijgertje: 'Stel dat we een voor een gaan en drie mensen halen, dan hebben we al 3000 euro. Dat is al meer dan dat we allemaal samen gaan.' e: 'Wie weet hoe groot dat labyrinth wel niet is en we hebben maar 1 uur.' Doris: 'Ja, laten we nu maar met zijn allen gaan.' Alive & Kicking: 'Iedereen er over eens?' Tijgertje: 'Ja, we gaan dan maar met zijn allen.' Robbieazerty: 'Goed, hier hebben jullie de 4 stukken van de kaart en een zaklamp. Veel succes.'

Tijgertje, @miesh, e, Doris en Aak gaan naar binnen. In het labyrinth blijkt de samenwerking niet goed te zijn. e loopt voorop met de zaklamp, maar gaat haar eigen gang, terwijl de rest braaf volgt. @miesh en Aak krijgen een meningsverschil over de te lopende route. @mieshs plan wordt gevolgd, maar dat leidt tot een dood spoor. Uiteindelijk weet de hele groep het einde van het labyrinth toch te vinden.  Robbieazerty: 'Heel goed gedaan, 33000 Euro zit er nu in de pot. De rest van de dag krijgen jullie vrijaf. We gaan morgen pas weer door en gelijk door naar een nieuwe locatie.

• Forumlid
« Reactie #250 Gepost op: 11-04-2003, 17:20:03 »
Praag, Tsjechië: Robbiezerty: 'Welkom allemaal. Vandaag weer een nieuwe dag. Het is lekker zonnig en dat zal lekker zijn bij de volgende opdracht. Jullie krijgen straks allemaal een blinddoek op en worden vervoerd naar een geheime locatie. Daar horen jullie meer. *Alle 5 kandidaten worden afzonderlijk afgevoerd naar een deel van de stad Praag. Iedereen komt in een uitwijk van de stad terecht.* Aak doet haar blinddoek af en ziet dat ze in een garage staat. Ze weet niet wat ze moet doen, maar ziet op de ruit van een auto een envelop. Daarin zit een briefje waarop geschreven staat: Opdracht: Je 4 medekandidaten en jij zijn elk vervoerd naar een ander deel van de stad. Jullie moeten proberen elkaar weer te vinden. Daarvoor krijgen jullie 4 uur de tijd. Jullie mogen geen communicatiemiddel gebruiken. Hoe je elkaar weer vindt, moet je zelf uitzoeken. Als 2 kandidaten elkaar weer vinden wordt er 500 euro verdient, bij 3 kandidaten 1000 euro, bij 4 kandidaten 2000 euro en als jullie elkaar allemaal weer vinden wordt er 5000 euro verdient. Als vervoersmiddel mogen jullie de auto gebruiken.'  

*Ook de andere kandidaten vonden precies dezelfde opdracht. Sommige kandidaten wisten echt niet wat ze moesten doen. @miesh weet als eerste weer te vinden. e is gewoon met haar auto midden op een groot plein gaan staan in het midden van Praag. Dit viel @miesh op en @miesh ging een kijkje nemen. De anderen hebben elkaar niet weer gevonden*

Als de opdracht is afgelopen komen Aak, Doris en Tijgertje aanrijden. Doris heeft heel groot op haar auto geschildert: DORIS. Tijgertje heeft haar auto omgetovert in een echt Tijgermobiel. Knaloranje met zwarte strepen erop. Ook Aak heeft haar auto geschildert in de drie kleuren van de Belgische vlag. Het heeft niet geholpen. Robbieazerty: 'Jullie hebben er veel moeite voor gedaan, maar het was niet genoeg. Toch nog 500 Euro verdient, dat brengt de pot op 33500 euro.'
8x1.4x3.5x1.4x1.3x2.7x3.8x1.5x1.3x2.4x3.7x4.6x2.4x3.3x2.8x1.3x1.3x2.6x1.6x3.5x3

Strakonice, Tsjechië: Robbieazerty: 'Straks, gaan we verder het Bohemerwoud in. In het woud hebben we 2 parcoursen uitgezet. Ik denk dat jullie allemaal in de Nederlandse serie de lintjesopdracht hebben gezien. Vandaag gaan wij iets soortgelijks doen. Als ik jullie was zou ik goed opletten bij de uitleg, want er zijn heel veel mogelijke molstreken uit te halen bij de opdracht.

Er wordt een parcours uitgelegd met 2 verschillende routes, er is echter geen vaste route, maar  de kandidaten moeten door lintjes de weg proberen te vinden, onderweg mogen ze lintjes meenemen, maar daardoor wordt het parcours voor de anderen moeilijker gemaakt. Elk meegenomen lintje van de rode, makkelijke course levert 20 euro op, de blauwe, moeilijke course 50 Euro. Daarbij levert elk gelopen gelopen route in verhouding geld op:

Rood:
1 kandidaat 200 euro
2 kandidaten  400 euro
3 kandidaten 700 euro
4 kandidaten 1000 euro
5 kandidaten 1400 euro

Blauw:
1: 400 euro
2: 800 euro
3 1400 euro
4: 2000 euro
5: 2800 euro

Jullie mogen zelf kiezen welke route jullie kiezen en hoeveel lintjes jullie meenemen. Er hangen 20 rode lintjes en 20 blauwe lintjes. Jullie krijgen 1,5 uur de tijd voor de opdracht, maar let goed op. Na elk kwartier vertrekt er weer een kandidaat. De laatste kandidaat heeft dus nog maar 0,5 uur de tijd en dan wordt vooral de blauwe koers erg zwaar. Jullie krijgen vooraf geen overlegtijd, dus dan gaat de eerste kandidaat gelijk beginnen. De rest wordt nu in tentjes weggestopt.  

Robbieazerty: 'Tijgertje, jij bent de eerste kandidaat, welke route ga je doen.' Tijgertje: 'Ik denk dat de blauwe route nu nog wel te doen is, dus dat ga ik dan maar proberen.'

*Tijgertje is een kwartier onderweg*  Robbieazerty: 'e, het is nu jouw beurt. Rood of blauw?' e: 'Ik ga rood doen, want ik ben bang dat er nog te weinig blauwe lintjes hangen.'

*E is een kwartier onderweg* Robbieazerty: 'Alive & Kicking, veel succes. Rood of blauw?' Aak: 'Blauw, natuurlijk. Ik ben een doorzetter.'

*Aak is een kwartier onderweg* Robbieazerty: 'Doris, you're up. Rood of blauw?' Doris: 'Eeuhm....ik neem de blauwe koers.'

*Doris is een kwartier onderweg* Robbieazerty: '@miesh, rood of blauw? @miesh: 'Rood, ik denk niet dat ik blauw nog ga halen.'

• Forumlid
« Reactie #251 Gepost op: 11-04-2003, 17:20:30 »
Tijgertje komt als eerste binnen en heeft 7 lintjes binnengehaald. Niet veel later komt e binnen en heeft 5 lintjes meegenomen. Alive & Kicking komt later binnen met nog eens 5 lintjes. @miesh en Doris komen de laat binnen. Robbieazerty: 'Er zijn helaas maar 3 kandidaten binnen gekomen. Voor @miesh en Doris is de tijd te kort geweest. e heeft de rode koers gehaald, wat 200 euro oplevert + 5 lintjes die 100 euro opleveren. Tijgertje en Aak haalden de blauwe koers, dat is goed voor 800 euro en daarbij 12 lintjes wat nog eens 550 euro op. 550 + 800 + 200 + 100 = 1650 euro. 33500 + 1650 = 35150. Jullie krijgen vanavond een 7-gangendiner aangeboden, maar als jullie kunnen er ook voor kiezen om de pot op te hogen tot 36000 Euro. Aan jullie de keus.'

Strakonice, Tsjechië: Robbieazerty: 'Welkom, allemaal. Aan deze tafel. Jullie zien wat er voor lekkers allemaal op staat. @miesh? Waarvoor hebben jullie gekozen.'  @miesh: 'Haal het diner maar weg, we gaan voor de 36000 Euro.' Robbieazerty: 'Goed, ik zal voor jullie een paar sneetjes brood gaan ophalen. Dan kunnen jullie je weer gaan voorbereiden op de volgende executie, want ook deze week zal er weer iemand moeten afvallen.'

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #252 Gepost op: 11-04-2003, 19:19:53 »
Wiehaa, ik ben door!! :D
Jammer Milk dat je dr uit moest... :-*

Tsk, je maakt ut wel spannend hor Chriz! Verder weer un hele leuke aflevering! 8)

Het wordt steeds leuker & spannender!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #253 Gepost op: 11-04-2003, 20:38:58 »
Ja jammer..maar ach het scheelt een hoop ''gestress'' als ik inene donderdagavond bedenk dat ik nog een lijstje moet opsturen (en bijna alle keren heb ik maar wat gedaan, ik ben eigenlijk illegaal nog best ver gekomen ;)).

Alleen jammer dat ik Tsjechie niet heb meegemaakt.. :'( (special connection..).

No Milk today???

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #254 Gepost op: 11-04-2003, 20:42:39 »
Alleen jammer dat ik Tsjechie niet heb meegemaakt.. :'( (special connection..).
Ach, dit geldt ook voor een andere afvaller geloof ik... ;)

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #255 Gepost op: 11-04-2003, 20:44:44 »
Ach, dit geldt ook voor een andere afvaller geloof ik... ;)

Maar net ervoor afvallen, is toch wel erg zuur  ;)

Maar ach, ik wist het al. Raar is dat, je wete het en toch verander je niet oid. Tis net echt!
 :P ::) ;D

No Milk today???

• Forumlid
« Reactie #256 Gepost op: 13-04-2003, 19:58:35 »
Maar net ervoor afvallen, is toch wel erg zuur  ;)

Maar ach, ik wist het al. Raar is dat, je wete het en toch verander je niet oid. Tis net echt!
 :P ::) ;D

Sorry, Milk. Ik kan er voor de rest ook niks aan doen behalve de shit saboteren  :-X, bedankt dat je altijd lijstjes heb opgestuurd, maakt het voor mij ook leuker  (en ja, Praag en het Bohemerwoud waren erg mooi  ;D )

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #257 Gepost op: 13-04-2003, 21:10:17 »
Sorry, Milk. Ik kan er voor de rest ook niks aan doen behalve de shit saboteren  :-X, bedankt dat je altijd lijstjes heb opgestuurd, maakt het voor mij ook leuker  (en ja, Praag en het Bohemerwoud waren erg mooi  ;D )

Ach ja, dan doe je het maar zonder mol!  :P

No Milk today???

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #258 Gepost op: 14-04-2003, 12:04:38 »
Chriz, je bent de puntentelling vergeten, tenminste, ik zie ze er niet bijstaan. Dat stond altijd aan het eind van je verhaaltje.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #259 Gepost op: 14-04-2003, 12:09:00 »
heb jij dat dan nodig?

banaan begint met een b, soms met een s