Auteur Topic: Jantien de mol ?????  (gelezen 24173 keer)

Offline el_topo

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #80 Gepost op: 24-03-2002, 17:48:32 »
Toch blijf ik het raar vinden dat er nu al een aantal keer als Jantien stemt iets raar is.
Aflevering 2: Jantien zat tijdens de regatta-opdracht in het zeilbootje en lijkt hier ook op te stemmen tijdens de test.

Aflevering 6: Jantien lijkt te twijfelen tussen de nummer 3 en 4 van de vliegtuig-opdracht. Dit terwijl ze zelf nummer 3 was.

Aflevering 7: Jantien is de enige die haar naam met hoofdletters schrijft.

Het is natuurlijk zo dat Jantien nooit zelf in beeld is als je deze dingen op het scherm ziet gebeuren, maar ik ge toch nog eens kijken naar de andere keren dat Jantien stemde.
Kan iemand aflevering 1 hier op nakijken? die heb ik nl niet op video.

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
mollig

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 24-03-2002, 19:12:44 »

Citaat

Het is natuurlijk zo dat Jantien nooit zelf in beeld is als je deze dingen op het scherm ziet gebeuren, maar ik ge toch nog eens kijken naar de andere keren dat Jantien stemde.
Kan iemand aflevering 1 hier op nakijken? die heb ik nl niet op video.

bij executie 1 wordt er bij Jantien geen scherm getoond

Offline karinpost

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 24-03-2002, 19:16:11 »
Het lijkt niet alleen iedere keer of Jantien op zichzelf stemt, ze doet het ook nog. Omdat zij de mol is natuurlijk.  ;)
En wie weet er nou beter de vragen over de mol te beantwoorden dan de mol zelf. Voor mij is Jantien absoluut de mol.

aggie

• Gast
« Reactie #83 Gepost op: 24-03-2002, 20:20:50 »
Jantien zei overduidelijk tegen Ellen dat de uitspraak over EEN VRAAGBAAK VOOR ANDEREN wel bij Ellen zou kunnen passen. Dit is een extra reden om Jantien juist niet als mol te zien. Ze is in mijn ogen duidelijk bezig met geld in de kas krijgen (zie ook zangopdracht en dromers, denkers, doeners) :D

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #84 Gepost op: 24-03-2002, 22:04:29 »
ok had het onder de verkeerde topic geplaatst, hier gaat ie dan nog es
Nog eentje voor het lijstje 'vergezocht'. Ik was me vreselijk aan't vervelen en heb toen (god weet waarom) eens op "bron weergeven" geklikt bij de deelnemers pagina op de officiële site. Ik weet dat we daar niet naar hints moeten zoeken, maar het kon zijn dat ze ergens per ongeluk ipv de echte naam van een kandidaat als 'Mol' hadden staan ofzo. Dat was dus niet, maar er is wel ergens een lijstje vermeld dat als volgend gaat:
'gfx/deelnemers/Portretten_klein/Erik_01-over.gif','gfx/deelnemers/Port retten_klein/Karen_01-over.gif','gfx/deelnemers/Portretten_klein/George_01-over. gif','gfx/deelnemers/Portretten_klein/Prince_01-over.gif','gfx/deelnemers/Portre tten_klein/John_01-over.gif','gfx/deelnemers/Portretten_klein/Pam%E9la_01-over.g if','gfx/deelnemers/Portretten_klein/Dick_01-over.gif','gfx/deelnemers/Portrette n_klein/kerstin_01-over.gif','gfx/deelnemers/Portretten_klein/Ellen_01-over.gif' ,'gfx/deelnemers/Portretten_klein/Harry_01-over.gif'

Heb geen idee wat het allemaal betekent, maar heb wel gezien dat Jantien er niet tussen staat. (en kerstin met zonder hoofdletter, maar ja die ligt er toch al uit) Conclusie: Jantien is de mol!

Dit is heel vergezocht, maar ik heb ook al eens goed kunnen lachen met een paar andere mysterieuse theorieën, dus deze kan er ook nog wel bij.

PS: Het is op de 119e regel (als je elke regel waar ook maar een symbooltje staat, meetelt en het venster maximaliseert, want bron weergeven opent meestal in kladblok)

Offline el_topo

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 24-03-2002, 22:24:45 »

Citaat

bij executie 1 wordt er bij Jantien geen scherm getoond

Dank je imka  :-*
'k Zal morgen zelf de andere afleveringen er nog eens op nakijken. Ik weet wel dat jantien de mol niet kan zijn als je naar het stemgedrag kijkt van de afvallers, maar je weet maar nooit!

mollig

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 24-03-2002, 22:50:29 »

Citaat

'k Zal morgen zelf de andere afleveringen er nog eens op nakijken. Ik weet wel dat jantien de mol niet kan zijn als je naar het stemgedrag kijkt van de afvallers, maar je weet maar nooit!

bij executie 2 krijgen we de vraag "Welk hulpmiddel gebruikte de Mol vandaag ?" en krijgen we het beeld van het pijltje op "een zeilboot"
ex. 3 : geen scherm te zien bij Jantien
ex. 4 : geen scherm
ex. 5 : zien we hoe de naam ingetikt wordt
ex. 6 : Als hoeveelste vloog de Mol ? en het pijltje beweegt tussen als 3e en als 4e
ex. 7 : naam in hoofdletters ingevuld
(ik hoop dat ik alles juist genoteerd heb)

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #87 Gepost op: 24-03-2002, 23:28:40 »

Citaat

... Het is op de 119e regel (als je elke regel waar ook maar een symbooltje staat, meetelt en het venster maximaliseert, want bron weergeven opent meestal in kladblok)

Hangt uiteraard af van de gebruikte monitor resolutie, aanzetten van "Word wrap", font ...
Maar toch, ik heb de desbetrffende source ff bekeken.
Ik denk dat je hier niets moet achter zoekn. Is gewoon een "programmatiefout".
De desbetreffende lijnen zorgen voor een "image resource preload", waardoor de pagina een beetje sneller laadt.

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Mollenvlo

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 25-03-2002, 15:53:39 »
Even iets heel anders.. Misschien al oud nieuws maar ik kon het hier niet terugvinden. Ik zit naar dat radio-interview te luisteren dat hier op de site te vinden is met Angela bij Schiffers FM. Hier laat ze de muzikale aanwijzing horen van de Amsterdamse grachten. Helemaal aan het eind hoor je ook de eerste maten (Blonde haren, Blauwe ogen) uit "Even aan mijn moeder vragen" Schiffers vraagt dan: "Is dit ook een aanwijzing?". En Angela bevestigt dit. Dit is misschien niet zo heel vergezocht.... maar wijst toch erg naar Jantien... Of naar Harry(ook blond) . Maar wel erg toevallig dat Jantien dit lied zo prachtig zong in de opdracht.

Krabben helpt niet, Mol!!!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 25-03-2002, 16:00:40 »

Citaat

Hier laat ze de muzikale aanwijzing horen van de Amsterdamse grachten. Helemaal aan het eind hoor je ook de eerste maten (Blonde haren, Blauwe ogen) uit "Even aan mijn moeder vragen" Schiffers vraagt dan: "Is dit ook een aanwijzing?". En Angela bevestigt dit.

Vlaming heeft tijdens 't opnemen van 't interview naar Jantien.org gesurft en daar draaiden ze toen 'even aan m'n moeder vragen', waardoor er nu enkele noten van dat lied doorheen staan. Wel toevallig dat die tonen net komen als de interviewer vraagt 'is dit ook 'n aanwijzing?'.   ;)

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 25-03-2002, 16:13:53 »
;D ;D ;D (sorry, kon het ff niet laten, word ik nu geband?)

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Timjor

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 25-03-2002, 16:17:22 »
;D Ja kijk ik durf eigenlijk niet zoveel reaktie te geven want voor mij was Kerstin de mol en nou zal je zien als ik nu wat over Jan10 zeg dat zij de mol is vliegt ze er pardoes uit uiteraard maar toch een ballonnetje oplatend;

Dat beruchte kerkje met die "hondsdolle leeuw" heette sra (senhora) de aires. Ik heb het al een keer eerder geplaatst (en ook gelezen) dat betekent zoiets als "vrouw uit de lucht".
In portugese legendes wordt dat ook wel als heks vertaald, vliegend en wel op een bezemsteel uiteraard. Nou welke vrouw vloog er over dat kerkje?? (Hint; met hoogtevrees ook nog!!) .......Jawel!!! Met als extra aanwijzing die zgn daar-gaat-ze-hond in hetzelfde onderwerp.

Als ze het achteraf is (die mol bedoel ik) een megahint, anders is deze goed voor de grappige momenten en liggen ze bij jantien.org inmiddels met een dubbele liesbreuk van het lachen.

Oke ook 2 meer serieuze pogingen dan; bij het familieledenspel zegt ze zoiets van;"oh dus ik ben nu iemand die een vraagbaak voor een ander is dan?" waarop ze schouder en wenkbrauwophalend reageert zo van, best hoor dan moeten jullie het zelf maar weten. En als ze dan in de straatje op d'r moeder moet wachten en angela vraagt of ze een vraagbaak is knikt ze braaf van ja hoor dat ben ik.

Die dure mislukte schapen-op-het-droge opdracht; als je het schaap met de bel om d'r nek naar buiten haalt volgt de rest vanzelf en hoef je niet te schaapwerpen. Maar zo ging de tijd lekker snel natuurlijk. Let wel; ik woon in een stad dus als ik dat weet van die bel dan weten er meer dat lijkt mij.

Ik stop weer snel want je zal zien, over 4 dagen vliegt ze er wellicht wel uit (al dan niet op bezemsteel  ;D ;D )

Offline kaneel

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 25-03-2002, 16:30:57 »
Met alle opdrachten die tot nu toe door toedoen van Jan10 mislukt zijn en alle argumenten die Timjor nu in de strijd gooit, wordt mijn verdenking richting Jan10 steeds sterker.
Of ze is een ongelooflijke stuntel , of .......ze is de Mol.

laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 25-03-2002, 16:57:23 »

Citaat

Die dure mislukte schapen-op-het-droge opdracht; als je het schaap met de bel om d'r nek naar buiten haalt volgt de rest vanzelf en hoef je niet te schaapwerpen. Maar zo ging de tijd lekker snel natuurlijk. Let wel; ik woon in een stad dus als ik dat weet van die bel dan weten er meer dat lijkt mij.

Ehhhhhhh, schaap met bel? Nog nooit gehoord (woon maar in 'n kleine stad). Ik heb trouwens ook geen schaap met 'n bel gezien tijdens die opdracht van John en Jantien. Misschien was er bij die honderd schapen geen schaap met bel?  :-/

Offline el_topo

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 25-03-2002, 16:59:07 »
Tja kaneel, je bent niet de enige die aan het twijfelen slaat. Ik blijf voorlopig nog bij George, maar dat rare gedoe bij Jantien als ze aan het stemmen is (zie eerder in ditzelfde topic), laat me maar niet los.
Dát en het feit dat mijn moeder nog steeds roept dat Jantien het is (vorig jaar riep zíj Nico en ikke niet)... twijfel twijfel

mollig

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 25-03-2002, 17:10:19 »
Citaat
Oke ook 2 meer serieuze pogingen dan; bij het familieledenspel zegt ze zoiets van;"oh dus ik ben nu iemand die een vraagbaak voor een ander is dan?" waarop ze schouder en wenkbrauwophalend reageert zo van, best hoor dan moeten jullie het zelf maar weten. .

toch is ze hier ook erg ONmols bezig, ze zegt tegen Ellen dat de uitspraak over "een vraagbaak voor anderen" bij haar zou kunnen passen ----ze zegt dit zelfs 2 maal!.

hoewel, ONmols, ze kan het natuurlijk ook gezegd omdat ze het gevoel had dat ellen die uitspraak absoluut niet bij haar zag passen, dus dan deed ze het om niet verdacht over te komen, maar.....blijft toch een risky aktie

cheers
vlaming

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 25-03-2002, 17:11:50 »
Citaat

Ehhhhhhh, schaap met bel? Nog nooit gehoord (woon maar in 'n kleine stad). Ik heb trouwens ook geen schaap met 'n bel gezien tijdens die opdracht van John en Jantien.

ik heb er ook geen gezien hoor   :-/ ??? :'(

Offline Timjor

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 25-03-2002, 17:27:20 »
Mannen, vrienden, vrouwen en broeders..... Een schaap met bel hoef je ook niet in eerste instantie te zien nee zo'n schaap kan je vooral goed HOREN !!!! ;D

En nou zal er vast iemand zijn die mij gaat vertellen dat dat geluid van die bellen die ik wel gehord heb er ergens later ingemonteerd is maar dat gaat mij net weer even iets te ver!!

Let dan op het tempo van de bel (waar heb ik het in godsnaam nu weer over), als jan10 en/of john achter die groep in die kraal aan het rennen is hoor je duidelijk dat dat belschaap (of belschapen) wegrennen dus ze zitten er wel degelijk!! Nou neem haar mee het zgn hok uit en de rest volgt als makke lammetjes, en na 50 stuks pletter je het hek dicht!!

Goh, waar regelmatig met je kinderen naar de kinderboerderij gaan al niet goed voor is!!! ;) ;)

Offline el_topo

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 25-03-2002, 17:32:01 »
Geen bel gezien en ook niet gehoord trouwens.

vlaming schreef:
Citaat
toch is ze hier ook erg ONmols bezig, ze zegt tegen Ellen dat de uitspraak over "een vraagbaak voor anderen" bij haar zou kunnen passen ----ze zegt dit zelfs 2 maal!.

hoewel, ONmols, ze kan het natuurlijk ook gezegd omdat ze het gevoel had dat ellen die uitspraak absoluut niet bij haar zag passen, dus dan deed ze het om niet verdacht over te komen, maar.....blijft toch een risky aktie

Dit kun je naar twee kanten uitleggen.
1. Ellen was er van overtuigd dat die uitspraak echt niet bij haar paste en Jantien, als mol, had door dat het geen kwaad kon om aan te dringen. Zo kon zij later zeggen dat ze het goed had.
2. Ellen is de mol en speelde dat de goede uitspraak absoluut niet op haar sloeg.

Derde optie is dat geen van tweeën de mol is en dat het helemaal niets te betekenen heeft.

Wie het weet mag het zeggen???

mollig

Offline Suske

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 25-03-2002, 17:32:29 »
JANTIEN IS HET !!!

(veranderd signature)

D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !