ik kan me niet voorstellen dat ze in alf. 1 al zoveel prijsgeven. als dat zou betekenen dat al die personen die te zien waren niet de mol, zijn we er al bijna uit...
ze weten zo lngzamerhand wel dat we alles onder de loep leggen.
Ik kan me ook maar moeilijk voorstellen dat ze al zoveel prijs geven in de eerste aflevering, maar we moeten niet vergeten dat we helemaal niet zeker weten of 't echt zo is dat de kandi's op de foto de mol niet zijn. Daar zal altijd twijfel over bestaan totdat 't misschien in de laatste aflevering onthuld wordt dat 't 'n aanwijzing was. Hoewel ik 't dus wel als hint zou willen zien, blijf ik 't toch riskant vinden om deze kandi's weg te strepen. Als 't dus 'n hint is, ben ik nu nog geen steek verder. :-\
Bij de Belgische serie was 't ook zo dat de kandi's in de filmpjes die de mol keek, niet de mol waren. Maar dit bleek achteraf dus. Tijdens de serie konden we niet met 100% zekerheid zeggen dat de dames in de filmpjes afvielen als mol.
ik snap nog steeds iets niet. t is al n paar keer gepost gloof k maar dr is geen antwoord op gekomen:
angela zegt eerst dat ze TEN ALLE TIJDE in de goede volgorde moeten blijven lopen. achteraan lopen louis en rene. bij de splitsing loopt louis eerst een paar meter verder, maar daarna gaat hij achter rene staan. op dat moment staan ze dus niet meer in de goede volgorde. hoe komt het dan dat ze toch die 20.000 euro hebben verdiend? ze hebben zich toch niet aan de regels gehouden?
Ik had dit idd ook al aangekaart en ik meende al dat 't alleen voor mij niet duidelijk was aangezien er niemand op reageerde. Ze hebben zich dus in feite niet aan de opdracht gehouden. Althans dat doen ze ons geloven. Ik heb Angela namelijk niet horen zeggen dat ze ook de hele weg in die volgorde moesten blijven lopen. Volgens mij vertelde zij alleen dat ze in die volgorde moesten aankomen bij 't eindpunt. :-\
Maar de kandi's zelf blijven dus constant in de volgorde lopen en letten ook op of iemand niet achterblijft of iemand anders inhaalt. Dus daaruit concludeerde ik dat ze echt in die volgorde moesten blijven. Louis en Rene hebben dit duidelijk niet gedaan. Volgens mij zeggen ze zelf ook zoiets tegen elkaar. (iets van: 'nu moeten we geld inleveren') Erg vreemd dat de opdracht toch gelukt was......