Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Jos, de heilige stond in de kelder
12de beeldje vond ik nu ook, onder het bankje in het Joamerdal.Maar zo te zien mis ik nog ergens een paar puntjes.
Inderdaad, die 2012'er weet iets wat wij niet weten Daarom vermoedde ik dat we iets met de boomstam moeten kunnen. Maar heb al alle dingen in de rugzak tevergeefs geprobeerd
Er zijn twee bankjes in het jammerdal. Twee beeldjes zijn in het jammerdal te vinden,dan moet beeldje 12 wel in de kerk te vinden zijn.
thanks!! je hebt geen idee hoe lang ik daar over heb gedaan...ik heb die kerk wel 30x doorzocht op een beeldje!
ik had die knopjes ook gezien. Klopt het dat er achter het altaar na bepaalde handelingen een omegatekentje verschijnt,of stond dat er al?
Haha, ja zo vond ik het beeldje ook in de kerk.Vond het compleet onlogisch dat we 1 beeldje zouden missen, en geen beeldje op 1 locatie. Alleen daar met die rood/blauwe kaarsjes wist ik nog niets voor en Test had eerder de hint gegeven dat wat je ermee kon in het beeld stond. Dus toen gingen de radertjes draaien - eigenlijk dus door de wetenschap dat het beeldje daar wel moest zitten.Had de kaarsjes wel eerder overwogen, maar niet daadwerkelijk geprobeerd - leek me te lang
Ik heb ze ook alle 12.Nu die vragen nog. 1 raadsel is opgelost Nicole: het mysterieuze twaalfde beeldje behoort niet to de prijs.......
haha, goed om te weten!! ben wel benieuwd hoor!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
1081 gasten en 21 vaste bezoekers