Ik heb zondag me echt helemaal slap gelachen. Mijn moeder was jarig, dus zondag was er allemaal visite bij ons. Zo ook meneer en mevrouw X. Ik zat achter de laptop en kon dus zo heel makkelijk me even met het gesprek bemoeien en weer verder typen.
Op een gegeven moment zag ik Wim, de zoon van meneer en mevrouw X online komen. Eerst even over 1aprilkoetjes en 1aprilkalfjes gepraat. Toen vertelde hij dat hij eigenlijk nog een grap met z'n ouders wilde uithalen. Hij dacht aan een bord op de tafel zetten met een briefje erbij: 'sorry, dit is het enige wat nog over is van het servies.' Maarja, daar trappen z'n ouders dus niet in.
Dus op een gegeven moment las ik: 'let op mijn pa'. Ik keek naar z'n vader. Hij kreeg een sms'je. Hij liet het aan z'n vrouw lezen en dit verstond ik: 'Carina (dat is mijn vriendin en zijn zusje) is van de trap gevallen. Been staat raar scheef. Kom snel! Moet naar ziekenhuis.' Wims moeder helemaal in paniek. Zegt haar man: lees even verder. Er stond onder:'sorry pa, slechte 1aprilgrap. Kon ff geen betere verzinnen.'
Haha, ik zat dus met Wim op MSN en schreef alle reacties op die er kwamen . En het allermooiste was dat niemand van de visite dat doorhad. Ja, ik zat wel te gniffelen, maar dat doe ik wel vaker...
Toen meneer en mevrouw X wegwaren, heb ik het aan mijn ouders en de rest van de visite verteld. Ooooh, wat hebben wij gelachen. Mijn ouders vonden het een hele goede grap!