Ik zag in de promo wel veel vrouwen 
Waarom doet dit mij aan "iemand" in een ondergrondse parking denken?

Maar goed.Het programma op zich vind ik best leuk.Die blonde del die tegen die man zijn oude Volvo knalde....ik ga er van uit dat de programmamakers of wie dan ook verzekerd zijn.
Wat ik wel bizar vind...verbeter me als ik het mis heb want ik heb het ietwat overhaast bekeken:de allerslechtste,of de beste van de allerslechtste krijgt een gratis nieuwe wagen.Toch?
En dat vind ik bullshit.Op een Vlaamse commerciele is er ook eens een programma in dezelfde richting geweest(ik weet de naam ff niet meer)maar daar moest men allerhande "angsten" overwinnen.Men had ook een 'getuige'.Bijvoorbeeld,iemand was bang om op een paard te zitten.De presentator zei;500 euro als je het durft.....die persoon uiteraard...nee,ik durf niet.En zo ging het verder tot het laatste en hoogste bod van de presentator.....en dan durfde men het toch aan......HALOOOOOOOOO

Hier net hetzelfde

De "jury" beweert wel van niet,maar dit kan ik ook hoor
D*N,stap in een auto,ik zit naast je,rij zo roekeloos je maar kan,ik zal me angstig opstellen en je al bibberend filmen en opgeven voor het programma....en dan win jij misschien een auto

(de helft van de waarde van die auto betaal je mij dan hoor

)