Auteur Topic: Formule 1  (gelezen 73455 keer)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Formule 1
« Reactie #100 Gepost op: 22-09-2003, 15:49:54 »
Omdat F1-race een enorm zware en uitputtende bezigheid is en het nou eenmaal een feit is dat mannen lichamelijk net iets sterker zijn, groter uithoudingsvermogen, etc. hebben...

Ik kan me nog een dag herinneren op de middelbare school, dat een stel jongens (sportieve!) een wedstrijdje gewicht drukken met je benen ofzo wilden doen met mij. Terwijl zij op de 80 kg bleven steken, ging bij mij 90 kg nog redelijk makkelijk. Verder heb ik een beter uithoudingsvermogen dan de meeste jongens die ik ken...
KOM MAAR OP MET DE REST! ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 22-09-2003, 15:52:35 »
't fysieke aspect zal zeker 'n rol spelen in 't feit dat er nog geen vrouwen meedoen, maar ik vraag me soms echt af of 't wel zo onmogelijk is dat vrouwen mee kunnen racen. Als er flink getraind wordt moet 't toch wel mogelijk zijn om zo'n goede conditie en lichamelijke gesteldheid op te bouwen om wel mee te kunnen doen?

Maar goed, ook al zal 't er misschien nooit van komen, toch zou ik 't wel erg leuk vinden als er 'n vrouw in die typisch mannensport hoge ogen zou kunnen gooien.  :)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #102 Gepost op: 22-09-2003, 15:53:07 »
Omdat F1-race een enorm zware en uitputtende bezigheid is en het nou eenmaal een feit is dat mannen lichamelijk net iets sterker zijn, groter uithoudingsvermogen, etc. hebben...
Jij durft! ;)
Ik weet zeker dat als je (als vrouw zijnde) echt wilt en veel traint je best wel zo best wel mee kan doen. En ik weet ook wel heel zeker dat er genoeg vrouwen zijn die jou met 1 vinger op de grond kunnen leggen (ze zien er alleen niet uit maar dat is een ander verhaal ;D). Dus niet meer aan komen zetten met dat vrouwen zwak zijn he?
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #103 Gepost op: 22-09-2003, 15:53:54 »
Ja, maar jij bent ook een echte superwoman, Annuh!  :P

Ik denk dat je sommige sporten beter wel kunt scheiden in 'man/vrouw', maar bv. bij Formule 1 vraag ik me het af....

Offline Madcat

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #104 Gepost op: 22-09-2003, 16:05:21 »
Oeps, nu heb ik natuurlijk alle vrouwen op het forum tegen me in het harnas gejaagd, waar ben ik aan begonnen....  ::)  :)

Alhoewel ik bij mijn standpunt blijf, hoop ik dat ik een keer overtuigd word van mijn ongelijk. Hoe zijn de resultaten van die vrouw in het motorracen bijvoorbeeld???

Jij durft! ;)
Ik weet zeker dat als je (als vrouw zijnde) echt wilt en veel traint je best wel zo best wel mee kan doen. En ik weet ook wel heel zeker dat er genoeg vrouwen zijn die jou met 1 vinger op de grond kunnen leggen (ze zien er alleen niet uit maar dat is een ander verhaal ;D). Dus niet meer aan komen zetten met dat vrouwen zwak zijn he?
Ik vrees dat er ook genoeg vrouwen zijn die me met 1 vinger op de grond kunnen leggen en er WEL goed uitzien...  ::)
« Laatst bewerkt op: 22-09-2003, 16:06:52 door Madcat »

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 22-09-2003, 16:05:56 »
Oeps, nu heb ik natuurlijk alle vrouwen op het forum tegen me in het harnas gejaagd, waar ben ik aan begonnen....  ::)  :)

Alhoewel ik bij mijn standpunt blijf, hoop ik dat ik een keer overtuigd word van mijn ongelijk. Hoe zijn de resultaten van die vrouw in het motorracen bijvoorbeeld???

Geen idee, maar ik ben er goed in ;D

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #106 Gepost op: 22-09-2003, 16:08:01 »
. Hoe zijn de resultaten van die vrouw in het motorracen bijvoorbeeld???
Als je oorlog wilt kan je het krijgen ook ;)

Ik zal eens ff zoeken, hoe heet ze nou toch ook alweer? :-X Je hoort nog van mij :P, tenzij iemand anders dit weet natuurlijk...
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #107 Gepost op: 23-09-2003, 17:17:54 »
is toch die duitse??
claudi nog wat?
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 24-09-2003, 17:16:46 »
Katja Poensgen heet ze.

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 24-09-2003, 19:16:15 »
dankje wel weer voor die naam
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 25-09-2003, 21:05:10 »
maar ff iets anders.

Wie denken jullie dat er dan dit jaar kampioen wordt bij formule 1? Raikonen, Montoya of M. Schumacher?

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 25-09-2003, 22:23:23 »
Schumacher (voor het geval dat dat nog niet duidelijk was  ;D)
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 25-09-2003, 22:39:00 »
Ik hoop Montoya, maar ik denk vrees Schumacher.  :-[  (voor het geval dat dat nog niet duidelijk was. ;D ;) )

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 26-09-2003, 09:42:00 »
't Maakt me niet zoveel uit. Raikkonen wil ik voorzichtig een streep door halen. De McLaren kan op dit moment Williams en Ferrari niet bijbenen. Alleen als Montoya en Schumacher beiden zouden uitvallen dit weekend en Raikkonen wordt 1e of 2e maakt ie nog een kans. Ik denk als Schumacher de titel pakt dat 't een snaarstrakke is. Hij heeft in het begin zoveel voorsprong genomen, en toen de Ferrari ff een dipje had heeft ie gewoon constant punten gepakt, hoewel Silverstone en Hongarije zeer matig waren. Gezien de banen denk ik dat ie 'm moet pakken, Suzuka is echt wat voor Schumacher en op de Indy doet Schumacher niet voor Montoya onder. Een uitvalbeurt van één van hen kan het kampioenschap een totaal andere wendig geven. Als Montoya uitvalt en Raikkonen scoort slecht, dan is Schumacher er al. Maar ik verwacht dat het op Suzuka wordt beslist.

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 28-09-2003, 07:52:17 »
dat kan weleens waar zijn.
Raikonen today op pole, Montoya 4de en Schumi 7de.

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 28-09-2003, 11:15:26 »
Rubens moet de boel ophouden, alleen de pole van Kimi was niet ingecalculeerd ;D

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 28-09-2003, 12:31:47 »
Kimi wint gewoon vandaag, voor Alonso en Montoya.
Barichello valt weer uit

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 28-09-2003, 16:39:43 »
Ik heb er iig weer zin in! Dit wordt zeker 'n spannende race.  8)

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 28-09-2003, 16:41:46 »
maar het wordt in Suzuka pas beslist of niet?

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 28-09-2003, 18:00:39 »
Tsja, als Schumacher vandaag wint en Montoya en Kimi komen niet in de top-6 is Schumacher er al. Maar tsja, hij (der Michael) moet eerst maar eens voorbij Alonso, Ralf en Panis zien te komen.