Auteur Topic: Formule 1  (gelezen 73453 keer)

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Formule 1
« Reactie #120 Gepost op: 28-09-2003, 18:50:38 »
Het is, alleen al voor de variatie, niet te hopen dat Schumi alweer de titel naar zich toe trekt. Dopey heeft hem een paar jaar terug niet voor niets aan het verstand gebracht, dat ook hij maar een mens is, en niet meer dan dat. Het zou juist goed zijn voor de Formule 1, dat het niet vantevoren al vast staat wie met de titel naar huis mag gaan.

Je kunt anders net zo goed die hele competitie opdoeken.

By the way (das engels....), was er een jaar of 20 geleden niet al een vrouwelijke Formule-1 coureur, of hoe zeg je dat, coureuse?? Ik weet niet meer hoe ze heette, maar er heeft toen volgens mij een vrouw meegedaan. Welke hersencellen kraken het hardst, wie kan hier uitsluitsel over geven?

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
« Reactie #121 Gepost op: 28-09-2003, 22:46:00 »
Schumi kan nog geen feesie bouwen want hij kan Raikkonen maar niet van zich afschudden. Gelukkig maar ;) Ik gun het Kimi maar als Schumacher volgende keer de titel heeft dan is tie ook wel verdiend natuurlijk. Eindelijk is het weer eens écht spannend :D
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 29-09-2003, 08:44:50 »
De race was echt heerlijk om naar te kijken. Er gebeurde echt zoveel tegelijk. Wat wordt 't toch gelijk spannend als er 'n drupje regen valt. Van mij mag er iedere race wel 'n buitje vallen.  ;)

Verdiende overwinning voor Schumi natuurlijk. Ik had echt gehoopt dat Kimi voor hem zou kunnen eindigen, zodat 't volgende week nog echt spannend zou worden maar 't mocht helaas niet zo zijn. De 6de wereldtitel is nu voor Schumi eigenlijk al in de pocket. 't enige wat hij daarvoor nog moet doen is eindigen bij de eerste acht. En let's face it: dat gaat gewoon gebeuren volgende week. Maar we weten nu iig wel dat hij 't in de toekomst niet gemakkelijk gaat krijgen met Raikonnen en Montoya als directe concurrenten. Ik denk dat dit wel 'ns de laatste wereldtitel voor Schumi kan zijn.....

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #123 Gepost op: 29-09-2003, 10:35:22 »
Het kan in principe voor hem niet meer fout gaan máár... de race moet nog wel gereden worden, vergeet dat niet! :-X

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #124 Gepost op: 29-09-2003, 16:50:49 »
Raikonen moet gewoon ffies winnen en Schumi moet gewoon ffies uitvallen, wat bijna gisteren gebeurde trouwens
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 29-09-2003, 17:21:50 »
Waarom moet Jenson altijd uitvallen als ie op koers is voor een podiumplaats :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Offline Madcat

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 7-10-2003, 22:55:33 »
Ik hoorde net bij Barend & van Dorp dat Formule 1 het komend seizoen bij SBS te zien is. Ik moet zeggen dat ik dit wel een zorgwekkende ontwikkeling vind, Formule 1 gepresenteerd door Hans Kraaij jr. brrrr.  :-\

En ik vond dat het RTL5-team het altijd erg goed deed, ben benieuwd wat Olav Mol komend seizoen gaat doen...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 7-10-2003, 23:02:33 »
Nee dit is 'n ramp!   :'( :'( :'(

Formule 1 zonder Olav Mol en de vaste pitreporters is gewoon geen formule 1 meer! Die mannen horen er gewoon bij en maken de race voor mij 'n stuk leuker om naar te kijken. Wat weet zo'n Hans Kraay jr. nu van formule 1?  >:(  Volgens mij weet die nog niet eens dat er geen bal komt kijken bij formule 1.  ::)  ;D

Als 't echt zo is dat Olav Mol en de andere reporters moeten vertrekken, dan weet ik toch wel dat SBS6 vele kwade brieven gaat krijgen.  :(

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 7-10-2003, 23:05:28 »
't volgende bericht op Raceplanet.net geeft wel weer 'n sprankje hoop dat Olav & Co mee zullen verhuizen:

Volgend seizoen Formule 1 bij SBS6

Een zender uit de SBS-group zal volgend seizoen de Formule 1 races uit gaan zenden op televisie. Hiermee verliest de Holland Media Group (HMG) en, daarmee RTL 5, de uitzendrechten voor de koningsklasse van de autosport. Dit heeft een woordvoerder van de HMG laten weten.

"Wij hebben veel geboden voor verlenging van het contract. Meer bieden was zakelijk echter onverantwoord. We vinden het heel jammer, maar nu komt er wel veel geld vrij voor andere programma's die we op RTL5 kunnen gaan maken''.

Vanaf 2004 zal SBS alle races op één van haar zenders (SBS6, Net 5 of Veronica) uitzenden. De HMG heeft elf jaar lang de Formule 1 uitgezonden, daarvoor lagen ze bij de NOS.

Verder is het onduidelijk of de presentatoren van RTL Grand Prix mee zullen verhuizen naar het nieuwe station.

For what it's worth: de mogelijkheid dat ze meeverhuizen is dus iig nog open.  :-[

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 8-10-2003, 10:56:46 »
Olav Mol zou ik zeer zeker een gemis vinden.
Grote vriend Jack zal ik echter geen seconde missen dus ik hoop dat ze die niet meenemen. Die heeft het alleen maar over zijn grote vriend Juan Pablo of Rubens die voor niemand tijd had, maar met hem toch nog wel even wilde praten. En altijd aanspreken met de voornaam terwijl hij net komt kijken. Daarnaast vind ik zijn Engels slecht en vervelend om naar te luisteren. Kortom, ik vind dat hij nogal populair doet over het algemeen dus geef mij Allard Kalff maar.
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #130 Gepost op: 8-10-2003, 21:02:01 »
maar dit geeft maar weer eens aan hoe erg SBS 6 de afgelopen jaren bezig is, ze kopen eerst die sportverslaggever van de NOS weg, darten  komt er op tv, nu waarschijnlijk formule 1. Willen ze NOS 2 worden?
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 12-10-2003, 09:40:31 »
Wat 'n fantastische laatste race van 't seizoen! Wie had dat kunnen denken dat 't toch nog zo spannend zou worden!  :D

Ik vind 't echt geweldig dat Schumi toch nog zo heeft moeten knokken voor de wereldtitel. Ik dacht voor deze race dat de overwinning gewoon al in the pocket zat, maar dat bleek toch echt compleet fout gedacht te zijn. Gelukkig ook maar, anders was ik tijdens de race wel weer terug in slaap gevallen, want 7.30 uur blijft erg vroeg voor 'n zondagmorgen.  ;)

Raikonnen heeft hard gestreden, maar 't mocht helaas niet zo zijn. Ik denk dat we nog veel van 'm mogen verwachten in de toekomst. Hij is nog lekker jong en kan nog heel wat jaartjes mee. Ik denk dat hij 't Schumacher dan ook nog vaak heel moeilijk zal gaan maken.  8)

Verdiende wereldtitel voor Schumacher en Ferrari natuurlijk, dat zal ik zeker niet ontkennen. Ik blijf er wel bij dat ik dit 'n veel mooier seizoen vond als de afgelopen jaren, omdat 't simpelweg 'n stuk spannender was. Ik zou zeggen: op naar 't volgende seizoen! Ik kijk iig nu alweer uit naar wat voor mooie televisie 2004 ons allemaal zal gaan brengen.....hopenlijk becommentariseerd door Olav Mol.  ;)

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 12-10-2003, 10:37:54 »
JAAAAAAAAAAAAAAA JENSON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Offline Gone

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 12-10-2003, 22:55:23 »
Kortom, ik vind dat hij nogal populair doet over het algemeen dus geef mij Allard Kalff maar.

Maar dan wel graag samen met Ruud ter Weijden (blegh  :-X), omdat hij Ruud nooit en te nimmer gelijk zal geven en Ruud zich daar helemaal suf aan ergert...  ;D Jack mag lekker onderwaterhockey of zo gaan becommentarieren en Olav en Allard dus weer eens als fijn en goed team!! 

Vond het overigens inderdaad een strak einde van een F1-seizoen... Ben benieuwd welke verschuivingen er allemaal plaats gaan vinden!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
Re: Formule 1
« Reactie #134 Gepost op: 2-12-2003, 22:32:30 »
Goed nieuws voor de Olav-liefhebbers!  :D

Olav verhuist naar SBS

Formule 1 was het paradepaardje van RTL5, totdat SBS6 de uitzendrechten wegkaapte. Goed nieuws voor het hele team: ze verhuizen allemaal naar SBS.

Spelletje
Het nieuws destijds dat Formule 1 naar SBS zou gaan, kwam hard aan bij het tv-produktieteam van Formule 1. Zij werkten al jaren aan de tv-registraties en zagen alles ineens in rook opgaan. Na maanden onzekerheid is de kogel door de kerk: iedereen gaat gewoon naar SBS, want Formule 1 is niets zonder Olav. "We zijn aan elkaar vergroeid, ik vind het het leukste spelletje dat er is. Wat ik ook erg leuk vind, is dat de productieploeg, de jongens waarmee ik dit acht jaar allemaal gemaakt heb, ook in stand blijft", aldus Olav.

Onderbroek
Olav Mol heeft een driejarig contract gekregen bij SBS6. Zoals gezegd gaat het produktieteam gaat echter gewoon mee met Olav. En dat is uitzonderlijk, want het is de eerste keer dat producent Holland Media House aan de slag gaat voor concurrent SBS, die haar eigen productiehuis Cameo Support heeft. Volgens Olav is het niet meer dan logisch: de jongens die met hem werken hebben "de Formule 1 in hun onderbroek zitten". Volgens Olav zijn het meer sportmensen dan tv-mensen, dus zijn ze bij een nieuw productiehuis nauwelijks te vervangen.

(Bron: RTL Boulevard)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #135 Gepost op: 3-12-2003, 13:30:37 »
Ik hoorde het gister bij RTLboulevard. Ik kan alleen maar zeggen toppie ::ok::
want zeg nou eerlijk, wat is F1 zonder Olav? :-X

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 3-12-2003, 13:41:03 »
want zeg nou eerlijk, wat is F1 zonder Olav? :-X

Precies! Ik ben dan ook heel erg opgelucht dat hij mee gaat naar SBS! En dan ook nog 'ns geen reclame meer onder de races...dat wordt gewoon geweldig! ::ok::

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 29-02-2004, 20:14:24 »
Yes, a.s. zondag is de eerste race van het seizoen weer :)!

De fanatiekelingen mogen weer vroeg hun bed uit, want om 4.00 uur 's nachts begint de race. Locatie is ouderwets Melbourne. De uitzendingen zullen vanaf dit seizoen plaats vinden op SBS 6 en het goede nieuws is ... geen reclame meer! (Kwam omdat RTL5 onder het luxemburgs recht viel en SBS niet, en volgens het NL recht mag je onder live sportuitzendingen geen reclame uitzenden)

Dit is de kalender:
07/03/2004  AUSTRALIA MELBOURNE
21/03/2004  MALAYSIA SEPANG
04/04/2004  BAHRAIN SAKHIR
25/04/2004  SAN-MARINO IMOLA
09/05/2004  SPAIN BARCELONA
23/05/2004  MONACO MONACO
30/05/2004  EUROPE NURBUGRING
13/06/2004  CANADA MONTREAL
20/06/2004  USA INDIANAPOLIS
04/07/2004  FRANCE MAGNY-COURS
11/07/2004  GREAT-BRITAIN SILVERSTONE
25/07/2004  GERMANY HOCKENHEIM
15/08/2004  HUNGARY HUNGARORING
29/08/2004  BELGIUM SPA-FRANCORCHAMPS
12/09/2004  ITALY MONZA
26/09/2004  CHINA SHANGHAI
10/10/2004  JAPAN SUZUKA
24/10/2004  BRAZIL INTERLAGOS

Oostenrijk is weg, Spa is terug en Bahrein en China zijn nieuw.

In het voorseizoen viel vooral op dat Williams errug snel is (met een ultravreemde neus), McLaren tegenvalt en Kimi denkt zelfs dat ze de 1e race niet zullen finishen, BAR diverse ronderecords heeft gebroken en Jos Verstappen na een GTST-achtige soap door Jordan werd gepasseerd. Ferrari deed aanvankelijk aan alle perrikelen niet mee, maar brak deze week op indrukwekkende wijze het 2 jaar oude ronderecord op Imola.

Wat denken jullie, wie gaat er winnen, wie valt er tegen. Keert Jos nog terug? Daisy hoopt van niet...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 29-02-2004, 20:32:48 »
Ik heb er weer helemaal zin in dit jaar!  :D

Zaterdagnacht ben ik er iig bij! 't komt me ook nog 'ns goed uit dat de race al 's nachts is, want zondag overdags moet ik de hele dag weg voor 'n belangrijke danswedstrijd. Dus dat wordt zaterdagavond vroeg naar bed en midden in de nacht op!  :)

Ik ben er nog niet helemaal uit hoe 't dit jaar gaat lopen. Ik hoop echt dat er nu 'ns 'n einde komt aan de zegentocht van Michael Schumacher. En dan gok ik op dit moment erop dat Kimi Raikkonen wel 'ns wereldkampioen zou kunnen worden. Maar ik weet bijna zeker dat ik daar over 'n paar races weer heel anders over denk.  ;)

Citaat van: Daisy link=topic=4335.msg169635#msg169635

Keert Jos nog terug? Daisy hoopt van niet...

Als echte Limburgse, steun ik Jos nog steeds van harte en hoop ik ook dat hij nog terug kan komen. Ik vrees echter dat 't er niet meer in zal zitten. Hij heeft geen grote sponser meer achter zich staan en dan wordt 't toch wel erg moeilijk ook al vallen er 'n aantal coureurs gedurende 't seizoen af.  :-\\

Trouwens echt fantastisch dat er geen reclame meer doorheen komt!  ::ok:: :D

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #139 Gepost op: 1-03-2004, 22:18:12 »
29-02-2004 (14:35)

Verstappen dreigt met rechtszaak

Jos Verstappen overweegt juridische stappen te nemen tegen Trust en Jordan. De werkloze coureur heeft samen met zijn management een brief opgesteld waarin het Jordan beschuldigt van contractbreuk.

Het Algemeen Dagblad schrijft dat Verstappen een exclusieve sponsorovereenkomst met Trust claimt. De softwarefabrikant wil echter na het afketsen van de deal tussen Verstappen en Jordan toch met de renstal in zee gaan. Volgens de krant verschijnt Jordan volgend weekend tijdens de eerste Grand Prix van het seizoen met logo’s van Trust op de auto. Ook heeft de geldschieter een test voor Christijan Albers en Robert Doornbos bij Jordan bedongen. Dit zou in strijd zijn met een tweejarige exclusieve deal die Verstappen met Trust zegt te hebben. Trust-directeur Michel Perridon weet van niks. “Ik heb nooit een contract met Jos gesloten. Destijds heb ik alleen een overeenkomst met Paul Stoddart van Minardi getekend. Ik vraag me af wat Jos en zijn management bezielt. Ik heb Jos op alle mogelijke manieren geprobeerd te helpen in zijn carrière en dan krijg je stank voor dank en dreiging met een rechtszaak.” Perridon hoopt evenwel dat het zover niet zal komen. “Ik heb volgende week een afspraak met Jos en Raymond Vermeulen. Misschien kunnen dit misverstand dan uit de wereld helpen.

sbsonline.nl